|

ورود ناموفق خوانندگان به عرصه بازیگری

ورود خوانندگان به عرصه بازیگری در سال های اخیر بسیار چشم گیر بوده، اما این فقط محدود به ایران نیست و در کشور های دیگر هم بسیار باب شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شما دوست دارید خواننده مورد علاقه تان را در قالب یک بازیگر ببینید؟ به نظرتان کدام کاراکتر از او برایتان جذاب تر خواهد بود؟ یا این مسئله روی خاطرات و حسی که نسبت به آهنگ های او دارید تاثیر خواهد گذاشت؟

ورود خوانندگان به عرصه بازیگری به خصوص در سال های اخیر بسیار چشم گیر بوده، اما این فقط محدود به ایران نیست و این مسئله در کشور های دیگر هم بسیار باب شده است. هنر دریای وسیعی ست که هر کس با توجه به استعداد و توانایی خود می تواند از آن بهره مند شود، اما اینکه هنرمندی مثلا در زمینه خوانندگی موفق است دلیل نمی شود در بازیگری هم موفق باشد، و همین مسئله است که صدای اهالی هنر را در می آورد.

ورود بازیگران به دنیای سینما اگر در قالب نقش های مکمل باشد جای بحث آن چنانی ندارد و حتی ممکن است چهره محبوبی که در زمینه موسیقی دارد به فیلم جلوه مخاطب پسندی بدهد، اما ورود بازیگران در نقش های اصلی که گاهی اوقات هم با شکست روبرو شده، انتقادات زیادی را به دنبال داشته است. در سال های اخیر ورود بازیگران به عرصه فیلم و سریال بسیار بحث برانگیز بوده است و بعضی معتقدند خوانندگان با این رویه حتی شهرت خود را از دست می دهند، ما در این جا قصد داریم به چند نمونه از چالش برانگیز ترین حواشی پیرامون این قضیه بپردازیم، با ما همراه باشید.

فرزاد فرزین؛ خواننده خوش استایل!

فرزاد فرزین از خوانندگان خوش صدا و خوش استایل کشورمان است که شاید بتوان گفت چهره سینما پسندی دارد اما بازی اش در سریال های معروف نمایش خانگی مثل عاشقانه، مانکن و ملکه گدایان با واکنش های مثبت و منفی روبرو بوده است، بعضی معتقدند فرزاد فرزین بازی خوبی به خصوص در مایه های طنز ارائه داده اما برخی بر این باورند که باید بی خیال بازیگری شود و به خوانندگی اش بپردازد.

فرزاد فرزین خواننده متولد سال 1360 که پیش از این با تیتراژ های فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و سریال ها برای ما خاطره سازی کرده است، مثل برنامه کوله پشتی، ماه عسل، صبح آمد و...

همچنین آلبوم های او مثل شراره، شوک و شانس با استقبال گسترده هوادارنش مواجه شد.

دانلود آهنگ جدید 1400 و برترین آهنگ های ایرانی با ایران ترانه

امیر مقاره ماکان بند، خواننده مطرح این روزهای جزیره!

امیر مقاره و رهام هادیان اعضای گروه موسیقی پاپ ماکان بند (دانلود جدیدترین آهنگ ماکان بند من دلم تنگه) هستند، که در سال های اخیر به خصوص در میان نسل جوان بسیار خوش درخشیده اند، این گروه با آهنگ "هربار این درو" در مدت زمان کوتاهی به شهرت زیادی رسیدند، امیر مقاره که یکی از دو خواننده اصلی این بند است، متولد سال 1374 بوده و فعالیت رسمی خود را از سال 95 آغاز کرد.

امیر مقاره در اولین تجربه بازیگرش اش به عنوان کاراکتر اصلی در سریال جزیره به ایفای نقش پرداخته که در حال حاضر از شبکه نمایش خانگی در حال پخش می باشد. اما در حقیقت واکنش ها به بازی او در این سریال چندان مثبت نیست، و گفته می شود نتوانسته به اندازه خوانندگی در بازیگری هم موفق باشد، ممکن است طرفداران او در هر صورتی او را حمایت کنند اما به گفته اکثر اهالی هنر، او نتوانسته شخصیت اصلی داستان را در قالب یک فرد پولدار، پر قدرت و پر نفوذ به خوبی ایفا کند و صرفا نقش یک جوان پولدار را به نمایش گذاشته است.

بهنام بانی و گشت ارشاد!

بهنام بانی دوست داشتنی که همه او را با صدای جذاب و سیبیل های معروفش می شناسیم، متولد سال 66 در دامغان است، او در محضر استادانی همچون محمد نوری موسیقی را فراگرفته و از سن 19 سالگی همکاری خود را با گروه موسیقی ژوان شروع کرد.

این خواننده مطرح پاپ، در فیلم سینمایی "گشت ارشاد3" به ایفای یکی از کاراکترهای اصلی پرداخته است که در حال حاضر روی پرده سینماست و با استقبال گسترده ای هم روبرو شده است. بهنام بانی در این فیلم نقش خواننده ای به نام "پیکان" را بازی می کند که توانایی برگزاری کنسرت را ندارد و هربار به بهانه ای از زیر آن در می رود، پیکان در کنار شخصیت های حسن و عطا کاراکترهای اصلی این فیلم را می سازند. بازی بهنام بانی در این فیلم، بازخوردهای مثبت و منفی بسیاری دریافت کرده است ولی می توان گفت واکنش های انتقادی و منفی بیشتر بوده و گفته می شود بهنام بانی در عرصه خوانندگی موفق تر است.

زانیار خسروی در جمع حرفه ای ها !

زانیار خسروی خواننده خوش صدای پر انرژی نسل جوان، متولد سال 64 بوده و با آهنگ "همینه که هست" خوانندگی را آغاز کرد. زانیار برادر کوچکتر سیروان خسروی است که در رشته حقوق تحصیل کرده و در زمینه موسیقی به فعالیت می پردازد، سیروان و زانیار به صورت مستقل فعالیت می کنند و تنها در دو قطعه "تو مریضی" و "آره" با یکدیگر همکاری داشته اند.

زانیار خسروی پیش از انتشار اولین آلبومش، در فیلم "برف روی کاج ها" جلوی دوربین پیمان معادی رفت، پس از آن در سریال ناموفق "عشق تعطیل نیست" به ایفای نقش پرداخت. این روزها زانیار خسروی را در سریال "حرفه ای" می بینیم، اما باید گفت کار او در این سریال اصلا موفق نبوده و انتقادات بسیاری را دریافت کرده است، ساده ترین کاری که یک بازیگر باید بتواند از پس آن بربیاید دیالوگ گفتن است، که زانیار خسروی این کار را هم نتوانسته به خوبی انجام دهد.

سیروان خسروی و همراهی با حرفه ای ها!

سیروان خسروی خواننده پرطرفدار سبک پاپ و راک، متولد سال 61 از پدری کرمانشاهی و مادری سنندجی می باشد. سیروان خواننده مطرحی ست با ارائه آلبوم های جذاب در سبک خاص خودش، به ستاره ای بی مانند در میان نسل جوان تبدیل شده است.

اما سودای بازیگری به سراغ سیروان خواننده آهنگ خاطرات تو هم آمد، و او اولین نقش جدی خود را در سریال "حرفه ای" شروع کرده که این روزها از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، او در این سریال با برادرش زانیار هم بازی می باشد؛ این سریال داستانی معمایی دارد، و سیروان در قالب یک کاراکتر منفی ظاهر شده است، واکنش ها نسبت به بازیگری سیروان هم مثبت، هم منفی و بیشتر سلیقه ای بوده، در حالی که بعضی از مخاطبین معتقدند سیروان در این سریال بسیار خوش درخشیده، بعضی بر این باورند که سیروان تنها بازیگریست که بازی اش حتی از گلزار هم بدتر است! شما بازی سیروان خسروی را در سریال حرفه ای چگونه می بینید؟

رضا یزدانی؛ گروچفِ میدان سرخ!

این خواننده خاص و صاحب سبک، متولد سال 52 بوده و از سال 77 به طور جدی فعالیت های موسیقی خود را آغاز کرده است، اگه از پرونده درخشان او در زمینه موسیقی بگذریم، یزدانی علاقه زیادی به سینما دارد و می توان گفت در بسیاری از آثارش رنگ و بویی از سینما دیده می شود، او تیتراژ های به یاد ماندنی زیادی برای فیلم و سریال ها ساخته است از جمله فیلم های "رئیس" "محاکمه در خیابان" "گام های معلق" "کیفر" "طهران تهران" و...

او برای اولین بار در سال 89 در فیلم "بوی گندم" با الناز شاکردوست هم بازی شد، پس از آن در فیلم هایی از جمله "تیک آف" "سوفی و دیوانه" "خوک" "چند مسافر" و سریال تلویزیونی "از یاد رفته ها" به ایفای نقش پرداخت، او همچنین نقش کوتاهی در فیلم سینمایی "خوب بد جلف1" داشت.

این روزها شاهد حضور یزدانی در نمایش خانگی با سریال "میدان سرخ" در نقش گروچف هستیم، گروچف یک گنگستر بزرگ است، که پرونده های خلافکاری زیادی دارد.

کلام آخر: در این مقاله سعی کردیم به حضور تعدادی از خوانندگان در عرصه بازیگری به خصوص در روزها و هفته های اخیر بپردازیم، اما این لیست محدودی ست و سینما و تلویزیون تا به حال شاهد حضور تعداد بسیاری از خوانندگان بوده است، که گاهی این حضور با موفقیت و اکثر اوقات با شکست روبرو بوده است. نظر شما چیست؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها