|

اعتراض معلمان به طرح رتبه بندی کلاس‌های درس را تعطیل کرد؟

تشکل‌های صنفی معلمان در سراسر کشور اعلام کردند در اعتراض به محقق نشدن رتبه بندی امروز و فردا در کلاس‌های درس تدریس ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تشکل‌های صنفی معلمان در سراسر کشور اعلام کردند که به دلیل مباحث معیشتی، مسائل کاری، رتبه‌بندی و وعده‌هایی که به آنها داده شده و هنوز محقق نشده است امروز و فردا تدریسی در کلاس‌های درس ندارند.

به گزارش «شایایوز» و به نقل از ایمنا، محمد اعتدادی در خصوص عدم تدریس معلمان در کلاس‌های درس امروز و فردا، اظهار کرد: تشکل‌های صنفی معلمان در سراسر کشور اعلام کردند که امروز و فردا در کلاس‌های درس تدریس ندارند. در تعدادی از مدارس اصفهان هم معلمان برای محقق شدن رتبه‌بندی در کلاس درس حضور پیدا نکردند.

وی اضافه کرد: قرار است موضوع رتبه‌بندی معلمان امروز و فردا در مجلس شورای اسلامی مطرح شود و تصمیم تشکل‌های صنفی معلمان مبنی بر عدم تدریس به دلیل همین موضوع است. مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: همه معلمان این درخواست را دارند و با مصوب شدن قانون رتبه‌بندی معلمان افزایش حقوق و مزایای دیگری برای آنها اعمال می‌شود.

اعتدادی خاطرنشان کرد: معلمان برای مباحث معیشتی، مسائل کاری، رتبه‌بندی و وعده‌هایی که به آنها داده شده و هنوز محقق نشده است معترض هستند و در قالب تشکل‌های صنفی در سراسر کشور نوع اعتراض را به صورت عدم تدریس در کلاس درس امروز و فردا نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: معلمان تنها در برخی مدارس اصفهان در اعتراض به پاره‌ای از تصمیمات در خصوص وضعیت معیشت فرهنگیان امروز تدریس نداشتند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • KURD ارسالی در

    ماباید بالاترین حقوق رابین کارمندان بگیریم.وکمتر ازآن قانع نخواهیم شد همه مردم این را قبول دارند.ما شاید در این موضوع رتبه بندی خسته شویم ولی مطمئن باشید کوتاه نمی‌آیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی