|

با اجرای رتبه بندی معلمان، حقوق ۱۵ میلیون تومانی شامل کدامیک از فرهنگیان می شود؟

رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: پایین‌ترین و حداقل دریافتی معلمان بر اساس طرح رتبه‌بندی مبلغ ۸ میلیون و ۲۰ هزار تومان خواهد…

لینک کوتاه کپی شد
1

علیرضا منادی سفیدان، رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، امروز یکشنبه طرح رتبه بندی در دستور جلسه مجلس شورای اسلامی بررسی می شود، افزود: معلمان بر اساس طرح رتبه بندی ۸۰ درصد مربی پایه یک دانشگاه تهران را دریافتی خواهند داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرتاک نیوز؛   وی با تاکید بر اینکه، هدف از اجرای طرح رتبه بندی افزایش کیفیت و منزلت معلمان است، تصریح کرد: بر اساس طرح رتبه بندی هیچ معلمی از این پس کمتر از ۸ میلیون و ۲۰ هزار تومان دریافتی نخواهد داشت. افزایش حقوق معلمان علاوه بر این حقوق بر اساس جایگاه آنها در رتبه بندی معلمان تا رتبه پنجم خواهد بود.

منادی با بیان اینکه، پیش از این کارمندان حوزه ستادی و اجرایی آموزش و پرورش در طرح رتبه بندی جایی نداشتند، تصریح کرد: افرادی که در آموزش و پرورش معلم هستند و کار اداری انجام می‌دهند، اما حکم آنها معلمی است نیز شامل طرح رتبه بندی خواهند شد. به طوری که در حال حاضر مشمولان طرح رتبه بندی از ۵۰۳ هزار نفر به ۷۶۰ هزار نفر افزایش یافته است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، معلمان هر سال از افزایش حقوق و مزایای فصل دهم قانون خدمات کشوری و فوق العاده ویژه بهره مند می‌شوند، افزود: بر اساس طرح رتبه بندی جدید، معلمان بر اساس رتبه و جایگاه خود نیز در این طرح افزایش حقوق خواهند داشت.

رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در طرح رتبه بندی معلمان هر ۶ سال یکبار طبق ارزیابی های انجام شده حائز رتبه بالاتر خواهند شد. 

منادی با بیان اینکه؛ یک معلم با رتبه پنج درحال حاضر ۱۰ میلیون تومان دریافتی دارد، افزود: با اجرای طرح رتبه بندی جدید، حقوق این افراد به حدود ۱۵ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها