|

معرفی اولین کیف پول ایرانی بیت کوین؛ کیف پول من

در راستای معرفی کیف پول بیت کوین باید بگوییم این کیف ها را با نام والت نیز می شناسند که امروزه توسط بسیاری در دنیا استفاده می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

کیف پول بیت کوین چیست؟ درحال حاضر بهترین کیف پول کدام است؟ این ها پرسش هایی هستند که بیشتر کاربران با آن ها مواجه بوده و به دنبال دریافت پاسخی مناسب برای آن ها هستند. لازم است قبل از بررسی ویژگی های کیف پول بیت کوین به تشریح این مسئله بپردازیم که امروزه چه راهکارهایی برای نگهداری پول وجود دارد؟ قطعا همه ما اگر پولی در اختیار داشته باشیم آن را در دست خود نگهداری نمی کنیم بلکه داخل کیف پول یا حساب های بانکی قرار می دهیم زیرا به این صورت امنیت بیشتری دارند. 
 

image_d77022b4a5973ec7a3eea46264777e472707ba4b

کیف پول هایی که به صورت رمزنگاری شده هستند نیز همان عمل را انجام می دهند با این تفاوت که شما می توانید بیت کوین های خود را جهت انجام معامله ارسال و یا دریافت کنید. در ادامه این نوشتار قصد داریم تا به بررسی جامع کیف پول بیت کوین پرداخته و بهترین کیف پول های حال حاضر دنیا را به شما معرفی کنیم تا به این طریق بتوانید سرمایه گذاری امن تری را انجام دهید.

کیف پول بیت کوین چیست ؟ 

در راستای معرفی کیف پول بیت کوین باید بگوییم این کیف ها را با نام والت نیز می شناسند که امروزه توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. والت ها در واقع نرم افزارهای مشخصی با یک مجموعه خدمات در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند که قادرند تا کلیدهای خصوصی و عمومی را ذخیره کنند. از دیگر ویژگی های بارز این کیف پول ها می توان به تعامل آن ها با دنیای بلاک چین اشاره نمود که این امکان را به آن ها می دهد بتوانند ارزهای دیجیتال خود را برای مقصد مختلفی ارسال نموده و یا ارزهای تازه خریداری شده خود را دریافت و ذخیره کنند. 

کیف پول بیت کوین با مجموعه توانمندی هایی که دارد شما را قادر می سازد تا بر تراز حساب خود نظارت داشته و شرایط بهتری را در راستای نگهداری از ارزهای دیجیتال خود رقم بزنید. شما نیز اگر تصمیم دارید تا ارزهای مختلف همچون بیت کوین را خریداری کنید توصیه داریم حتما از کیف پول بیت کوین استفاده کنید زیرا هیچ کدام از این ارزها به طور خودکار کیف پول خاصی نداشته و لازم است شما اقدام به تهیه این کیف های دیجیتال کنید. از مهم ترین نکاتی که لازم است در این راستا به آن اشاره کنیم نگهداری غیر متمرکز بیت کوین ها در یک دفتر کلی به نام بلاک چین است که اهمیت بسیار بالایی داشته و گستردگی فوق العاده ای نیز دارد. 

image_9232fe64b484d24d6b7044920c6fe92a2c240b6b

عملکرد کیف پول بیت کوین 

طبیعی است که شما در حساب های بانکی خود پول هایتان را ذخیره می کنید اما این امر برای کیف های ارز دیجیتال صدق نمی کند زیرا این کیف ها عمدتا مجموعه ای از کلیدهای رمزنگاری شده را داخل خود ذخیره می کنند که به صورت عمومی و خصوصی بوده و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. بیت کوین ها همچون پول خاصیت فیزیکی ندارند و همین امر موجب شده است تا نتوان آن ها را در یک کیف پول فیزیکی ذخیره کرد. شما با نصب این کیف پول ها بر روی گوشی همراه خود صاحب یک آدرس می شوید که عملکرد شماره حساب را برای شما به همراه دارد. 

برخی ممکن است با این پرسش که آیا می توان این آدرس را در اختیار فرد دیگری قرار داد مواجه شوند که در پاسخ به این سوال باید بگوییم شما می توانید این آدرس را به هر فردی بدهید زیرا برای ارسال بیت کوین به کیف پولتان نیاز به این آدرس دارند. هر کیف پول آدرس منحصر به فرد خود را دارد و این بدان معناست شما هیچ دو کیف پولی را نمی یابید که آدرس آن ها یکی بوده و شبیه هم باشند. علاوه بر مطالبی که بیان شد باید بدانید کیف پول بیت کوین این امکان را به کاربران خود می دهد تا چند آدرس مختلف را در اختیار داشته باشند. 

انواع مختلف کیف های پول ارز دیجیتال 

حال که با ساختار و عملکرد کیف پول بیت کوین آشنا شدید قصد داریم تا به انواع کیف پول هایی اشاره کنیم که در حال حاضر رواج بسیار بالایی دارند. عموم مردم می توانند به راحتی به این کیف پول دسترسی داشته باشند و در واقع می توان گفت محدودیتی برای آن ها وجود ندارد. شما می توانید با بررسی  نیازمندی های خود اقدام به تهیه این کیف ها نموده و از امکانات مختلفی که دارند نهایت استفاده را ببرید. از مهم ترین کیف پول هایی امروزه محبوبیت بسیار بالایی دارند می توان موارد زیر را نام برد که هر کدام با قابلیت های ویژه خود می توانند امنیت لازم را برای شما فراهم سازند. 

• کیف پول دسکتاپ

کیف پول های دسکتاپ از جمله کیف پول هایی به شمار می روند که تنها با استفاده از رایانه ها می توان به آن ها دسترسی یافت. شما برای دسترسی به این کیف ها باید آن ها را از طریق کامپیوتر دانلود نموده و بر روی سیستم خود نصب کنید. کیف پول های دسکتاپ با قابلیت های بی نظیری که دارند می توانند ترکیبی بسیارعالی از امنیت و راحتی را برای شما فراهم نموده و این امکان را به شما بدهند تا ارزهای خود را کنترل کنید. از مهم ترین معایب این کیف پول ها می توان به هک سریع آن ها اشاره نمود زیرا اگر یک هکر قدرت بالایی داشته باشد می تواند از راه دور کیف پول شما را هک نموده و به محتویات آن دسترسی یابد. 

• کیف پول موبایل 

کیف پول بیت کوین موبایلی همان ساختار نمونه های دسکتاپی را دارد و شما می توانید آن را به طور مستقیم از طیق گوشی خود دانلود نموده و بر روی آن نصب کنید. این کیف پول ها در واقع اپلیکیشن های خاصی هستند که امروزه رواج بسیار بالایی دارند. شما می توانید با استفاه از این اپلیکیشن ها از کویین های خود استفاده نموده و آن ها را خرج کنید.

• کیف پول آنلاین 

شما با استفاده از کیف پول بیت کوینی که بر روی وب قرار گر فته می توانید بالاترین میزان راحتی را تجربه کنید. ارسال بیت کوین به این کیف پول ها بسیار ساده بوده و در سریع ترین زمان ممکن امکان پذیر است. در کنار تمام مزیت هایی که این کیف ها دارند باید بدانید سطح امنیتی آن ها نسبت به کیف های دیگر پایین است زیرا فردی که این کیف پول را تولید نموده می تواند به راحتی به سیستم آن دسترسی داشته باشد. 

• کیف پول کاغذی 

یکی از کم ارزش ترین کیف پول های حال حاضر در دنیا کیف پول های کاغذی هستند. شما بر اساس ساختاری که برای این دسته کیف پول ها در نظر گرفته شده است باید کلیدهای عمومی و خصوصی خود را بر روی کاغذ تایپ نموده و از آن نگهداری کنید. کلیدهایی که برای این کیف پول ها تعریف می شوند اتصال خاصی به سرورها نداشته و شما راهی جز کاغذ برای دسترسی به کیف پول خود ندارید.

• کیف پول سخت افزاری

کیف پول بیت کوین سخت افزاری بالاترین سطح امنیت را دارد و در راستای ساختار آن باید بگوییم که این کیف ها دستگاه هایی فیزیکی بوده و ویژگی های خاصی دارند. تنها هدف ساخت این دستگاه ها نگهداری کلیدهای عمومی و خصوصی است و شما زمانی می توانید آن ها را به اینترنت متصل کنید قصد انتقال ارز را داشته باشید. در چنین شرایطی لازم است پین شخصی خود را وارد نموده سپس عمل انتقال را انجام دهید. 

بهترین کیف پول های بیت کوین 

امروزه نمونه های بسیاری از کیف پول های بیت کوین راه اندازی شده اند اما آیا تمامی آن ها به عنوان بهترین کیف پول شناخته می شوند ؟ قطعا خیر انتخاب یک کیف پول مناسب اهمیت بسیار بالایی دارد و شما پس از خرید بیت کوین لازم است نسبت به دانلود این کیف پول ها اقدامات لازم را انجام دهید. ما در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به معرفی تعدادی از کیف پول های معتبر بیت کوین پرداخته و ویژگی های هرکدام را شرح دهیم. 

• کیف پول تراست والت 

این کیف پول یکی از نمونه های کیف پول مولابل است که امروزه به طور گسترده ای توسط عموم مردم سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید کاملا رایگان این کیف پول بیت کوین را دانلود نموده و بر روی گوشی های نصب کنید. تراست والت توسط صرافی بایننس ساخته شده است و لازم است بدانید این صرافی در حال به عنوان بهترین عرضه کننده ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا شناخته می شود.

این برنامه نیز کلیدهای عمومی و خصوصی را بر روی خود ذخیره نموده و جز به خود شخص و صاحبان صرافی بایننس اجازه دسترسی را نمی دهد. نگهداری اررزهای خود در این کیف مزیت های قابل توجه ای را پیش روی شما قرار می دهد که از مهم ترین آن ها می توان امنیت بالا و برخورداری از قابلیت های خرید و فروش راحت و سریع اشاره نمود. 

کیف پول سخت افزاری لجر 

کیف پول سخت افزاری لجر یکی از بهترین کیف ول های سخت افزاری در سطح دنیاست که با استفاده از آن می توان ارزهای مختلفی را ذخیره سازی نمود. هک نمودن این کیف پول امکان پذیر نیست و این امر به دلیل قابلیت های امنیتی فوق العاده پیشرفته این دسته از کیف پول های بیت کوین است. امنیت بالا ، پشتیبانی از ارزهای مختلف ، پشتیبانی قوی و بهره مندی از گواهینامه cspn از مهم ترین ویزگی های بارز این کیف پول ها به شمار می روند.

image_e3cc55f355fa5e1dc112d726cceeeb856eab4e11

کیف پول مای سلیوم 

سومین کیف پولی که قصد داریم تا به معرفی آن بپردازیم سلیوم است که یکی از بی نظیرترین کیف های مویابلی به شمار می رود. شما با استفاده از این کیف پول ها می توانید به راحتی ارزهای خریداری شده خود دریافت نموده و بر روی کیف ذخیره کنید. برخی ممکن است با مقایسه ظاهر این کیف پول با نمونه های دیگر تصور کنند که سلیوم قابلیت های چندانی ندارد درحالی که این باور کاملا اشتباه بوده و لازم است بدانید این کیف پول بیت کویبن یکی از امن ترین کیف ها برای نگهداری ارزهای دیجیتال است. از مهم ترین ویژگی های این کیف ها نیز می توان به امنیت بالا ، قابلیت های جانبی مختلف ، امکان اتصال به کیف پول های سخت افزاری و امکان خرج نمودن کیف پول های کاغذی را نا برد که هر کام اهمیت خاص خود را دارند.

کیف پول بلووالت 

کیف پول بلووالت طی سال 2020 توانست رشد و پیشرفت قابل توجه ای را تجربه کند به گونه ای که امروزه در لیست بهترین کیف پول های بیت کوین قرار گرفته است. این کیف پول نیز موبایلی بوده و قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های اندورید و  ios  را دارد. بلوالت قادر است تا از شبمه های لایتینیگ پشتیبانی نموده و قابلیت های بی نظیری را در اختیار شما قرار دهد. شما با استفاده از این کیف پول می توانید کلیدها را کنترل کنید و این امر به معنای متن باز بودن کیف پول بیت کوین بلووالت است. 

همچنین برای خرید ارز های دیجیتال از جمله خرید تتر و سایر آلت کوین ها و شت کوین ها میتوانید به وبسایت "کیف پول من" به آدرس www.kifpool.me مراجعه کنید .

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها