|

وزیر آموزش و پرورش: اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان آغاز می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: عدالت آموزشی در دولت سیزدهم مورد توجه قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز در سفر به کرمانشاه و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بیت امام جمعه این شهر، اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش همواره در مسیر اعتلای نظام تعلیم و تربیت گام برداشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین؛ وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که می‌توان به جمعیت بالای دانش‌آموزی به خصوص در مقطع متوسطه اشاره کرد افزود: میانگین دانش‌آموزان مقطع متوسطه در استان از میانگین کشوری بالاتر است و این یک ظرفیت بزرگ برای استان کرمانشاه محسوب می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه افزایش سطح آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش نیز مورد توجه دولت سیزدهم قرار خواهد گرفت بیان کرد: اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق معلمان و تحقق عدالت آموزشی به ویژه در استان کرمانشاه از جمله مواردی است که در این دوره مورد توجه قرار خواهد گرفت.

حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه، دیدار با خانواده دانش‌آموزان فوت شده حادثه تصادف مینی بوس و عیادت از مصدومان این حادثه، دیدار با نماینده معلمان، مدیران، مربیان و بازنشستگان و حضور در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از جمله برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در این سفر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها