|

پاسخ به چند سوال مهم در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان + جزئیات

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شواری اسلامی توضیحات تازه ای در مورد رتبه‌بندی معلمان اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رتبه‌بندی معلمان چه مزایایی برای معلمان درپی خواهد داشت، گفت: ما ۹ ماه روی این لایحه کار کردیم و علی‌رغم برخی بی مهری‌ها در فضای مجازی الحمدلله این لایحه در مجلس به تصویب رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میزان؛ وی با بیان اینکه در این لایحه معلمان رتبه‌بندی شده و جایگاه هر معلم مشخص می‌شود، اظهار داشت: ۷۳۰ هزار معلم مشمول این لایحه قرار می‌گیرند و بر اساس این لایحه مشخص می‌شود که جایگاه هر معلم در کجا قرار دارد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: به ازای جایگاه و توانمندی هر معلم، در این لایحه حقوق دستمزد تعیین شده است.

رئیس کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیرو این لایحه به هیچ معلمی کمتر از ۸ میلیون تومان حقوق داده نخواهد گرفت و این حقوق تا ۱۶ میلیون تومان هم افزایش خواهد داشت.

وی با بیان این که خروجی این لایحه به افزایش کیفیت آموزشی معلمان منتج می‌شود، بیان داشت: همچنین در این لایحه به ارتقایشان و منزلت معلمان توجه شده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این لایحه شامل بازنشستگان نخواهد شد، اظهار داشت: پیرو این لایحه معلم حتما باید در فرآیند آموزشی کشور حضور داشته باشد تا بتوان آن را نسبت به جایگاهش رتبه‌بندی کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها