|

تاریخ دقیق اجرای رتبه بندی معلمان مشخص شد

رتبه‌بندی معلمان

عضو کمیسیون آموزش گفت دولت قبل اعتبار ناچیزی را برای رتبه‌بندی پیش‌بینی کرده بود لذا تلاش کردیم تا بخشی از اعتبار رتبه‌بندی را تأمین کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی فارس اظهار کرد: معلمان در بحث معیشت مشکل دارند که با اجرای رتبه‌بندی، یک بخشی از آن حل می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس، وی با تأکید بر اینکه مسأله رتبه‌بندی معلمان که ۱۰ سال منتظر بودند باید زودتر انجام می‌گرفت، گفت: مجلس در این زمینه انصافا وقت گذاشت و از سال گذشته که لایحه را دولت داد، تلاش کرد که لایحه را مصوب کرده و تأمین اعتبار کند.

دولت دوازدهم اعتبار ناچیزی را برای رتبه‌بندی پیش‌بینی کرده بود

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه دولت دوازدهم اعتبار ناچیزی را برای رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی کرده بود، افزود: ۵۲۰۰ میلیارد تومان به ۷۰۰ هزار معلم نمی‌رسد و این موارد در حالی بود که دولت جدید با کلی بدهی دولت قبل مواجه شد و تأمین اعتبار به سختی امکان‌پذیر بود.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم تا بتوانیم بخشی از این اعتبار را تأمین کنیم که ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای رتبه‌بندی در شش ماهه دوم پیش‌بینی شد. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد رتبه‌بندی از ۳۱ شهریور اجرا می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها