|

قیمت خدمات منزل در آستانه سال جدید

وقتی صحبت از خدمات منزل می شود باید بگوییم که خدمات نظات منزل گزینه های متفاوتی از مبل شویی و قالیشویی تا شستشوی پرده را در بر می گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

با نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز، همه ما برای نو کردن وسایل منزل و نظافت آن ها اقدام می کنیم. شاید نظافت بخش های مختلف منزل ظاهرا کار ساده ای به نظر برسد اما با نظافت تنها یک اتاق بی شک نظرتان در مورد آن تغییر خواهد کرد. به خصوص اگر مشغله کاری زیادی داشته باشید، نخواهید توانست تا سال نو نظافت همه قسمت ها را به اتمام برسانید.

اما چاره کار چیست؟ خدمات منزل را به چه کسی بسپاریم؟ وقتی از خدمات نظافت منزل برای عید نوروز صحبت می کنیم منظورمان چه خدماتی است؟ هزینه این خدمات چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کافی است تمام خدمات نظافتی از جمله مبل شویی در محل، پرده شویی، قالیشویی و سایر موارد مهم را از ارائه کنندگان معتبر دریافت کنید. هزینه هر یک از این خدمات با دیگری متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

پس اگر می خواهید با بهترین ارائه کننده خدمات نظافتی منزل برای سال جدید و هزینه هر یک از خدمات آن آشنا شوید، کافی است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

image_1640110592

قیمت خدمات نظافت منزل چگونه محاسبه می شود؟

همان طور که پیش تر نیز اشاره شد، خدمات نظات منزل گزینه های متفاوتی از مبل شویی و قالیشویی تا شستشوی پرده را در بر می گیرند. به طور سر جمع نمی توان رقم یکسانی را برای هر یک از این خدمات بیان کرد. در واقع هزینه انجام هر یک از آن ها به فاکتور ها و عوامل بخصوصی بستگی دارد که از منزلی به منزل دیگر متفاوت است.

اما یک روش برای دریافت محدوده قیمتی خدمات وجود دارد و آن مراجعه به برترین ارائه کننده خدمات نظافتی یعنی وبسایت اسپارد است. اسپارد به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات ضروری در خصوص هر خدمت را بدست آورده و محدوده قیمتی آن را نیز مشاهده کنید. البته برای دریافت قیمت دقیق خدمات نیز می توانید سفارش خود را در تنها در چند دقیقه از تهران و البرز ثبت کرده و هزینه نهایی آن را مشاهده کنید.

بیایید نگاهی به خدمات مهم در آستانه سال جدید بیندازیم و به مقایسه قیمت هر یک از آن ها بپردازیم:

قیمت خدمات قالیشویی ممتاز

یکی از مهم ترین کارهای نظافتی در آستانه سال جدید، شستشوی فرش ها است. همیشه پیدا کردن یک قالیشویی ممتاز و مجهز کار چالش بر انگیزی است. از طرفی باید به آدرس محل قالیشویی نیز توجه کرد تا با هزینه حمل و نقل آن به حداقل برسد. همیشه علاوه بر کیفیت، قیمت یک خدمت نیز در محبوبیت آن تاثیر گذار است. پس بیایید به بررسی عوال موثر بر هزینه قالیشویی بپردازیم.

اولین عامل تاثیر گذار بر هزینه قالیشویی، نوع قالی است.

معمولا هزینه شستشوی فرش هاس دستباف با فرش های ماشینی متفاوت است زیرا با توجه به بافت ظریف فرش های دستباف و ابریشمی باید دقت بیشتری در نظافت آن ها به خرج داد. در نهایت ممکن است مدت زمان شستشوی آن نیز نسبت به فرش های ماشینی بیشتر باشد.

image_1640110628

دومین فاکتوری که هزینه قالیشویی را دستخوش تغییر می کند، اندازه قالی می باشد.

کاملا واضح است که حمل و نقل قالی های بزرگ سخت تر است. از طرفی برای شستشوی آن ها مقدار شوینده بیتشری نیز مصرف می شود. در نتیجه هزینه ناشی از شستشوی یکی قالی 5 در 8 بیشتر از یک فرش 3 در 4 بیشتر خواهد بود. میانگین قیمت این سرویس در اسپارد 140 هزار تومان می باشد. پس می توانید با خیال راحت فرش های خود را به ممتاز ترین  قالیشویی های تهران و البرز بسپارید و همانند روز اول آن ها را تحویل بگیرید.

هزینه شستشوی مبل در محل برای عید نوروز

یکی دیگر از کار های نظافتی منزل، شستشوی مبل می باشد. اگر بخواهید به تنهایی در منزل برای شستشوی مبل های خود دست به کار شوید، باید از یک شامپو فرش و اسفنج کمک بگیرید. این روش معمولا وقت گیر و ریسکی می باشد. زیرا ممکن است آب نفوذ کرده به بافت مبل ها باعث پوسیدگی آن شود. از طرفی جنس پارچه برخی مبل ها بسیار حساس است و با شستشوی نادرست آن احتمال دارد رنگ آن تغییر کند.

برای جلوگیری از این اتفاق ها بهتر است از خدمات مبل شویی در محل استفاده کنید. بله درست متوجه شده‌اید، در محل! این روش با کمک دستگاه های مخصوص و توسط متخصصین آموزش دیده در منزل شما انجام می شود، بدون اینکه باعث آلودگی محیط اطراف و رساندن آسیب به بافت مبل شود. میانگین قیمت این سرویس در اسپارد 200 هزار تومان می باشد.

قیمت این خدمت ضروری بر اساس عوامل زیر تعیین می شود:

image_1640110652

تعداد مبل ها بر قیمت مبل شویی تاثیر می گذارد.

کاملا واضح است که هر چقدر تعداد مبلمان و صندلی های منزل شما بیشتر باشد، قیمت شستشوی مبل نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برای مثال در شستشوی مبلمان 12 نفره زمان و مواد شوینده بیشتری مصرف می شود. علاوه بر این ممکن است تعداد متخصص بیشتری نیز برای مبل شویی نیاز باشد. در نتیجه هزینه مبل شویی ست 12 نفره از یک نیم ست 4 نفر بیشتر خواهد بود.

نوع و جنس مبل، دیگر عامل تاثیر گذار بر قیمت مبل شویی در محل

جنس پارچه شما در مدت زمان شستشوی مبل توسط دستگاه های مخصوص تاثیر می گذارد. در واقع برای شستشیو مبلمان با پارچه های ظریف باید دقت عمل بیشتری خرج داد. از طرفی نوع مبلمان نیز در تعیین قیمت مبل شویی تاثیر گذار است. برای مثال شستشوی مبلمانی با ابعاد بزرگ تر همانند کاناپه های تاشو بیشتر از شستشوی یک صندلی ساده خواهد بود.  

خشکشویی عضو ضروی هر منزل، پرده ها!

پرده ها از جمله لوازمی هستند که در طول سال با قرار گرفتن در مقابل گرد و غبار و سایر موارد، بیشتر کثیف و آلوده می شوند. آلودگی پرده ها علاوه بر اینکه ظاهر ناخوشایندی دارد بر سلامتی اعضای خانواده نیز تاثیر گذار است. پس بیایید امسال پیش از عید نوروز سلامتی و درخشش را به پرده های منزل خود هدیه کنید. معمولا باز کردن پرده ها، شستشو و نصب مجدد آن ها فرایندی طاقت فرسا است. در نتیجه باید به فکر دریافت خدمات از شرکت های معتبر باشید.

image_1640110678

اسپارد را به خاطر دارید؟ این ارائه کننده با فعالیت زیر نظر اتحادیه، با کیفیت ترین خدمات خشکشویی پرده را با منصفانه ترین قیمت ها برای شما ارائه می کند. محدوده قیمتی این خدمات 80 الی 600 هزار تومان گزارش شده است. باید توجه داشته باشید که این قیمت ها حتی در شب عید نیز برای بهره مندی همه افراد از خدمات متنوع، افزایش نیافته و بر حسب نرخ خشکشویی 1400 محاسبه خواهد شد اما پس از سال نو تغییرات جزئی در آن رخ خواهد داد.

حالا که با ضرورت و اهمیت خدمات خشکشویی پرده آشنا شدیم، بهتر است به بررسی عوامل موثر بر قیمت آن نیز بپردازیم:

متراژ پرده اولین عامل موثر بر هزینه خشکشویی است.

در نظر دارید چه تعداد از پرده های منزل خود را شستشو دهید؟ متراژ هر یک از آن ها چقدر است؟ این دو مورد از سوالاتی است که می تواند در تخمین قیمت خشکشویی پرده موثر باشد. برای مثال هزینه شستشوی پرده ای به اندازه 20 متر بیشتر از پرده کوچکی در حدود 4 متر خواهد بود. پس لازم است پیش از ثبت سفارش و درخواست سرویس خشکشویی، پرده های خود را اندازه گیری کنید تا دقیق ترین قیمت را دریافت نمایید.

جنس و نوع پرده نیز قیمت خدمات خشکشویی را تغییر می دهد.

امروزه انواع مختلفی پرده از جمله پرده زبرا، پرده شیلد، پرده های والان دار و توری و ... در قسمت های مختلف منازل مانند آشپزخانه، اتاق خواب و پذیرایی استفاده می شود. از طرفی ممکن است یک نوع پرده کلاسیک سالن پذیرایی از پارچه های مختلفی مانند پارچه ساتن، توری، پارچه ابریشمی و یا مخمل دوخته شود. همه این موارد از جمله عوامل موثر در تعیین هزینه خشکشویی پرده هستند.

بیایید با بررسی یک مثال ساده به بررسی آن بپردازیم. شستشوی والان های مخملی با توجه به جنس حساس آن سخت تر از شستن پرده زبرا با پارچه کتانی است. در نتیجه هزینه خدمات خشکشویی پرده برای جنس مخمل بیشتر خواهد بود.

قیمت خدمات نظافت منزل استاندارد چقدر است؟

تصور کنید با استفاده از خدمات بالا مبلمان، پرده و قالی های خود را برای سال جدید آماده کرده اید. آیا نظافت منزل به اتمام می رسد؟ البته که نه. موارد بالا بیشتر بر نظافت لوازم مختلف خانه تمرکز داشتند در حالیکه قسمت اصلی خانه تکانی نوروز نظافت خود منزل است. از جمله خدمات نظافت منزل می توان به شستشوی سرویس بهداشتی و حمام، نظافت آشپزخانه و کابینت ها، تمیز کزدن دیوار و سقف منزل، گردگیری لوازم دکوراتیو، تمیز کردن کف منزل، نظافت پنجره ها و ... اشاره کرد.

image_1640110701

بهتر است این کار ها را برای روز آخر اسفند نگه ندارید و از چند هفته قبل از شروع سال جدید، نسبت به دریافت این خدمات اقدام کنید. با پرداخت هزینه بابت این خدمات علاوه بر آوردن حال و هوای بهاری باعث کارآفرینی برای افراد زیادی نیز خواهید شد. اما هزینه این خدمات چگونه محاسبه می شود؟ تعرفه نظافت منزل در کرج و تهران در محدوده بین 100 الی 240 هزار تومان قرار دارد.

عوامل زیر ممکن است در افزایش و یا کاهش هزینه نظافت منزل استاندارد تاثیر گذار باشند:

متراژ منزل

اولین عاملی که در قیمت خدمات نظافت منزل اثر می گذارد، متراژ محیط مورد نظر است. بی شک در خانه های بزرگ تر مدت زمان بیشتری برای نظافت اتاق های مختلف منزل صرف خواهد شد. برای مثال هزینه نظافت یک خانه تک خوابه 60 متری احتمالا کمتر از هزینه این خدمات در یک منزل 200 متری خواهد بود.

البته باید توجه داشته باشید که نوع نظافت و میزان آلودگی منزل نیز در هزینه ها تاثیر گذار است. مثلا ممکن است خانواده ای فقط نظافت سالن پذیرایی را در نظر داشته باشد در حالیکه فرد دیگری این خدمات را برای کل منزل درخواست کند.

مواد شوینده

برخی افراد مواد شوینده مورد نیاز را خودشان از قبل تهیه می کنند و در اختیار نیرو های خدماتی قرار می دهد. در حالیکه عده دیگری ممکن است در سفارش خود، به همراه داشتن مواد شوینده را نیز قید کنند. بنابراین در محاسبه قیمت نهایی خدمات نظافت منزل، هزینه مواد شوینده نیز درج خواهد شد.

مدت زمان ارائه خدمات توسط نیرو ها

مدت زمانی که نیرو ها برای شما خدمات نظافتی ارائه می کنند نیز در تعیین هزینه ها تاثیر گذار است. حداقل مدت زمان کاری نیرو ها در حدود 4 ساعت است. مسلما برای انجام خانه تکانی و کار های نظافتی نوروز مدت زمان بیشتری صرف خواهد شد، در نتیجه هزینه ها نیز افزایش خواهند یافت. البته می تواند بر حسب حجم کار های نظافتی منزل می توانید سفارش خود را برای دو روز یا حتی بیشتر نیز ثبت نمایید.

تعداد نیروی مورد نیاز برای نظافت منزل

تعداد نیرو های خدماتی اعزام شده به محل بر حسب متراژ و حجم کار های نظافتی منزل هر فرد متفاوت خواهد بود. کاملا بدیهی است که با افزایش تعداد نیرو ها هزینه دستمزد و در نتیجه قیمت خدمات نظافت منزل نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

نظافت منزل پریمیوم، مناسب ترین گزینه برای ضد عفونی منزل در سال جدید

پیش تر نیز به خدمات مختلف شرکت اسپارد و بهره مندی آن از نیرو های متخصص و آموزش دیده اشاره کردیم. یکی از خدمات ویژه این شرکت، نظافت پریمیوم می باشد. اما این نوع از نظافت چیست و چه تفاوتی با نظافت استاندارد منزل دارد؟

با گسترش ویروس کووید 19، مواد ضد عفونی عضو جدانشدنی همه خانه ها شدند. در این نوع از نظافت نیز در کنار شستشو و گرد گیری، از مواد ضد عفونی کننده دتول برای تمیز کردن کامل منزل از هر گونه ویروس و باکتری استفاده می شود. علاوه بر این برای این نوع از سرویس نظافتی، با تجربه ترین نیرو های آموزش دیده انتخاب شده اند؛ بنابراین دیگر نیاز نیست نحوه نظافت هر قسمت از خانه را برای نیرو ها توضیح داده و آن ها را راهنمایی کنید.

قیمت این سرویس در محدوده 170 الی 300 هزار تومان قرار دارد. برای ثبت سفارش خود کافی است به وبسایت اسپارد سر زده و عطر و بوی بهار را مهمان خانه های خود کنید!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها