|

بهترین کتاب‌های جمع بندی کنکور انسانی و هنر

در زمان کنکور برای آنکه مطمئن شوید همه‌ نکات را به یاد دارید و مطالب را یکجا مرور کنید بهتر است به سراغ کتاب‌های جمع بندی بروید.

لینک کوتاه کپی شد

اگر از داوطلبان کنکور باشید اهمیت جمع‌بندی و کتاب‌های شبیه‌ساز را می‌دانید. شما از ماه‌ها قبل، کتاب‌های گوناگونی از چند پایه‌ی تحصیلی مطالعه کرده‌اید اما برای آنکه مطمئن شوید همه‌ی نکات را به یاد دارید و مطالب را یکجا مرور کنید بهتر است به سراغ کتاب‌های جمع بندی بروید. در این خبر قصد داریم برترین کتاب‌های جمع بندی کنکور انسانی را بررسی کنیم که مورد تایید اکثر کارشناسان و مشاوران کنکور می‌باشد.

چرا باید از کتاب‌های جمع بندی استفاده کرد؟

برای مطالعه‌ی کنکور لازم است ده‌ها کتاب درسی و کمک درسی در بازه‌ی زمانی چندماهه یا حتی یک ساله مطالعه شوند. حجم مطالب برای آزمون کنکور بسیار زیاد است. برای آنکه مطالب در حافظه‌ی ما به درستی طبقه بندی شوند باید برای ساماندهی آنها باید دوره‌ای را برای جمع بندی کردن آموخته‌ها در نظر بگیریم. اکثر دانش آموزان تصور می‌کنند دوره‌ی جمع بندی فقط مختص ماه‌های آخر و نزدیک به کنکور است، اما این تصور کاملا اشتباه است. چرا که بهتر است بعد از مطالعه‌ی بخشی از کتاب‌ها، یک دوره‌ی جمع بندی برای آنها در نظر بگیرید سپس به سراغ مطالعه‌ی دروس بعدی بروید.

برای مثال بعد از اینکه کتابهای یک پایه‌ی تحصیلی را مطالعه کردید، بهتر است یک دوره‌ی جمع بندی برای آنها در نظر بگیرید سپس به سراغ پایه‌ی تحصیلی بعدی بروید.

اهمیت جمع بندی دروس در کنکور

با جمع بندی دروس، مطالب در ذهن شما طبقه بندی شده و سامان می‌یابند. اگر نکاتی را فراموش کرده باشید برایتان یادآوری می‌شود. با کتاب های کمک درسی در حوزه‌ی جمع بندی می‌توانید سوالات تستی ترکیبی و همچنین سوالات کنکوری بخش‌های مطالعه شده را مشاهده نمایید که این مرحله می‌تواند برای آمادگی شما در آزمون کنکور موثر باشد. از آنجا که هزینه تهیه کتاب‌های جمع بندی زیاد است توصیه می‌کنیم آنها را با تخفیف خریداری کنید و از لیست کتاب‌های خود حذف نکنید. برای خرید کتاب کمک درسی با تخفیف ، بخش انتهای مقاله را دنبال کنید.

برای جمع بندی از چه منابعی استفاده کنیم؟

جمع بندی مطالب دوره‌ی بسیار کوتاهی است که در این بازه قرار نیست شما به سراغ مطالعه کتاب ها بروید و همگی آنها را مجدد بررسی کنید. چراکه هرگز نمی‌توان تعداد زیادی کتاب را در یک بازه‌ی کوتاه به درستی مرور کرد. بهتر است در این دوره فقط به سراغ یاداشت‌ها، جزوه ها و نکات مهمی که یاداشت کرده‌اید بروید. بررسی درسنامه‌های خلاصه، مرور فرمول‌ها و نکات کلیدی اهمیت زیادی دارند. در این زمینه کتاب‌های شبیه ساز کنکور و کتب جمع بندی می‌توانند مفید باشند.

لیست کتاب‌های جمع بندی کنکور انسانی 

image_1640173267

جمع بندی عربی:

برای درس عربی چندین کتاب جمع بندی وجود دارد که می‌توانید از جمع بندی دین و زندگی کنکور رشته انسانی مهروماه یا از کتاب جمع بندی عربی کنکور انتشارات خیلی سبز استفاده نمایید.

جمع بندی ادبیات:

کتاب جمع‌بندی فارسی کنکور از انتشارات مهروماه در ۶ فصل، واژه‌های مهم فارسی1،2،3 + واژه‌های چندمعنایی + واژه‌های خفن + واژه‌های املایی را جمع بندی کرده است.

جمع بندی زبان:

کتاب جمع بندی انگلیسی جامع از انتشارات خیلی سبز وجمع بندی زبان انگلیسی کنکور مهروماه، از بهترین کتاب‌های جمع بندی زبان انگلیسی در کنکور هستند.

جمع بندی معارف اسلامی:

کتاب جمع‌بندی دین و زندگی کنکوراز انتشارات مهروماه که در این کتاب بیش از 700 تست منتخب و دست‌چین شده برای جمع‌بندی هم در قالب‌ 46 آزمون‌ قرار گرفته است.

جمع بندی جامعه شناسی:

کتاب جامعه شناسی جامع کنکور انسانی سری خط ویژه نظام جدید از انتشارات گاج از بهترین کتاب های موجود است.

جمع‌بندی تاریخ:

کتاب جمع‌بندی تاریخ از انتشارات مهروماه

منبعی برای جمع بندی کنکور هنر

اگر دانش آموز رشته‌ی هنر هستید، برای جمع بندی دروس هنر می‌توانید به سراغ کتاب مجموعه سوالات کنکور هنر خارج از کشور انتشارات کارنامه کتاب، بروید. این کتاب دارای سوالات کنکوری چند سال گذشته است که استفاده کردن از آن باعث می‌شود با سوالات کنکوری دست و پنجه نرم کنید و با سبک سوالات سالهای قبل آشنا شوید. پس حتما نام این کتاب را در لیست کتاب‌های جمع بندی خود قرار دهید.

کتاب‌های جمع بندی را از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه کتاب جمع بندی با تخفیف و ارسال رایگان می‌توانید به وب‌سایت یونیکتاب مراجعه نمایید. در این وب سایت می‌توانید با خرید کتاب دانشگاهی، خرید کتاب درسی، کمک درسی و ... ضمن بهره مندی از تخفیفات مختلف، از قابلیت پرداخت درب منزل هم استفاده نمایید. پس اگر ساکن شهر تهران هستید همین الان به آدرس uniketab.com مراجعه کرده و کتب مدنظر خود را ثبت کنید تا در همانروز درب منزل تحویل بگیرید.

برای شهرستان ها قابلیت ارسال سریع وجود دارد که می‌توانید کتب مدنظر خود را در مدت چند روزه درب منزل خود تحویل بگیرید. لازم به ذکر است تمامی کتاب‌های نامبرده در این وب‌سایت با تخفیف ویژه به فروش میرسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها