|

نتایج وام ضروری بازنشستگان اعلام شد؛ لینک مشاهده نتایج

 بازنشستگان

به نقل از اداره کل روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، نتایج ثبت‌نام مرحله نخست وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی این صندوق اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

نتایج ثبت‌نام مرحله اول وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان مشخص شد. منتخبین چه کسانی هستند و چند نفر واجد شرایط این تسهیلات مشخص شده‌اند؟ 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی‌فرد، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به مشخص شدن نتایج ثبت‌نام مرحله نخست وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی این صندوق گفت: نتایج مرحله نخست ثبت نام وام ضروری که ۳۰ آبان ماه مهلت ثبت نام اینترنتی آن به اتمام رسیده بود، مشخص شده و بیش از ۱۴۸هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط دریافت این تسهیلات شدند.

مرتضایی‌فرد با بیان اینکه نتایج و اسامی واجدان شرایط در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی قابل مشاهده است، گفت: اسامی واجدین شرایط در درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.ir اعلام شده و افراد می توانند با شماره دفترکل بازنشستگی، کد ملی و شماره حساب بانک صادرات که از آن حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند، نتایج اعلامی را مشاهده کنند.

او یادآور شد: در مرحله نخست تعداد ۱۴۸ هزا رو ۵۰۰ نفر از واجدین شرایط اعلام می‌شود و زمان ثبت‌نام اینترنتی مرحله دوم برای مابقی تسهیلات تا سقف ۳۰۰ هزار فقره نیز بزودی اعلام خواهد شد.

وی به متقاضیانی که از لیست دریافت کنندگان وام ضروری در این مرحله حذف شده اند، اشاره کرد و افزود: ورثه پسر که در سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می شوند، وظیفه بگیران تک ورثه ای که سن آنان بیش از ۸۰ سال باشد، بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده باشد، بازنشستگانی که کمتر از یک سال از صدور حکم بازنشستگی آن ها گذشته باشد و رکوردهایی که فرم رضایت نامه وراث آنها در سامانه تایید نشده باشد، عواملی هستند که سبب شده تا چنین افرادی در ابتدا از لیست واجدان شرایط حذف شوند.

مرتضایی‌فرد در ادامه اظهار داشت: پس از حذف این گروه‌ها، تمامی متقاضیان باقی مانده بر اساس عواملی چون مجموع مانده وام‌های ضروری دریافتی (به ترتیب از کمترین به بیشترین مجموع وام دریافتی) و حقوق دریافتی (بر اساس آخرین حکم صادره و به ترتیب از کمترین به بالاترین حقوق دریافتی) به صورت سراسری اولویت‌بندی شدند و در نهایت برای مرحله نخست، تعداد ۱۴۸هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط دریافت وام در مرحله نخست شدند.

مرتضایی‌فرد یادآور شد: تسهیلات مرحله نخست، از اواخر دی ماه ۱۴۰۰ به صورت ماهانه و براساس نوبت‌های مشخص شده به حساب واجدان شرایط واریز می‌شود. این مرحله از وام ۱۲ میلیون تومانی در قالب هفت نوبت دسته‌بندی شده‌اند که در هر نوبت برای بیش از ۲۱هزار نفر از واجدان شرایط مبلغ وام پرداخت می‌شود.

اسامی ۱۴۸هزار و ۵۰۰ نفر از واجدان شرایط مرحله نخست، جهت اطلاع‌رسانی و شفافیت بیشتر در اختیار مدیران استانی صندوق قرار گرفته است و به صورت فایل نیز با حذف نام و نام خانوادگی و اعلام چهار رقم آخر کد ملی، ذکر عنوان دستگاه و جنسیت، تا چند روز آینده روی درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.ir قرار خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها