|

انواع کلیپس فلزی

کلیپس فلزی مقاوم‌ترین نوع کلیپس است این کلیپس به دلیل جنس فلزی آن، هنگام افتادن روی زمین یا رفتن پا روی آن نمی‌شکند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از علایق بسیاری از خانم‌ها، داشتن مو‌هایی بلند و جذاب است. گرچه موی بلند بسیار زیبا و دوست‌داشتنی است؛ اما بدون شک دردسر‌های بسیاری دارد. از دردسر‌های شستشو، مراقبت و هزینه‌های آن که بگذریم، موضوع دست و پا گیر بودن موی بلند و دردسر‌های مربوط به آن مطرح است. هیچ چیز به اندازه یک مو در غذا نمی‌تواند کسی که آن را آماده نموده، ناراحت کند. قطعاً همه کسانی که داشتن موی بلند را تجربه کرده‌اند، می‌دانند که این مو‌ها باید حتماً هنگام فعالیت‌های ورزشی و فیزیکی بسته باشند وگرنه عملکرد فرد را کاملاً مختل می‌سازند. از زمان قدیم تا به حال، وسیله‌ها و اکسسوری‌های مختلفی برای مو با عملکرد جمع و مهار کردن آن‌ها ساخته شده‌اند. یکی از آن‌ها کلیپس است که در انواع مختلف کلیپس فلزی، پلاستیکی، نشکن و... وجود دارند و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. از میان انواع کلیپس، کلیپس فلزی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر ضربه و آسیب دارد، یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود. در ادامه به طور کامل با این نوع کلیپس و انواع مختلف آن آشنا خواهید شد.

image_1640518887

کلیپس فلزی چیست؟

کلیپس فلزی مقاوم‌ترین نوع کلیپس به شمار می‌آید. این کلیپس به دلیل جنس فلزی آن، هنگام افتادن روی زمین یا رفتن پا روی آن (عمده‌ترین دلایل شکستن کلیپس‌ها) نمی‌شکند. همانند سایر کلیپس‌ها از یک قسمت فنری جهت باز و بسته کردن و از دو سمت در قسمت جلو تشکیل شده است‌.

یکی از ویژگی‌های پرکاربرد فلز‌ها، چکش خوار بودن آن‌هاست؛ به همین خاطر است که زیور آلات ساخته شده از طلا و نقره تا این حد متفاوت، زیبا و ظریف ساخته می‌شوند. از این ویژگی‌های فلز‌ها در ساخت کلیپس فلزی نیز می‌توان استفاده کرد و امروزه انواع و اقسام کلیپس‌ها در اندازه، شکل‌ها و طرح‌های گوناگون موجود هستند. همچنین تنوع رنگ این کلیپس‌ها شامل دو رنگ طلایی و نقره‌ای است که هر دو از رنگ‌های زیبا و پرطرفدار هستند. گرچه انواع پلاستیکی کلیپس‌ها دارای تنوع رنگ بالا هستند، اما خیلی زود می‌شکنند و از لحاظ اقتصادی به صرفه نیستند. همچنین که دو رنگ طلایی و نقره‌ای، از آن دسته رنگ‌هایی هستند که می‌توانند تقریباً با هر رنگی ست شوند و هماهنگی بسیار زیبایی با سایر اکسسوری‌های شما ایجاد کنند. شما می‌توانید بر طبق سلیقه خود، هر نوعی از آن را به هر شکل، طرح و رنگی که می‌خواهید انتخاب نمایید.

انواع کلیپس فلزی

کلیپس‌های فلزی از لحاظ جنس، از فلز‌هایی ارزان قیمت با آبکاری تهیه می‌شوند تا در طول زمان تغییر رنگ ندهند. تفاوت‌های میان کلیپس‌های فلزی بیشتر به ظاهر آن‌ها مربوط می‌شوند و از لحاظ ظاهری، به دو نوع ساده و نگین‌دار تقسیم می‌شوند.

  • کلیپس فلزی ساده

کلیپس فلزی ساده  ممکن است در هر طرحی باشد؛ برگ، گل، اشکال هندسی و... اما ویژگی منحصر به فرد این کلیپس‌ها این است که حاوی هیچ‌گونه نگینی نیستند. نگین‌های یک کلیپس ممکن است پس از مدتی کنده شوند و کلیپس ظاهر چندان مطلوبی پیدا نکند؛ پس اگر برای استفاده روزانه قصد خرید یک کلیپس فلزی را دارید، پیشنهاد ما نوع ساده آن است تا همیشه ظاهر آن ثابت بماند.

  • کلیپس فلزی نگین دار

کلیپس فلزی نگین‌دار همان‌طور که از نام آن پیداست، دارای نگین در طراحی خود است. این نوع کلیپس‌ها نیز می‌توانند در هر شکلی وجود داشته باشند؛ اما دارای نگین یا نگین‌هایی در طراحی خود هستند که به زیبایی آن‌ها چندین درجه افزوده است. اگر برای استفاده به عنوان اکسسوری مو برای مراسمات و مهمانی‌ها قصد تهیه یک کلیپس فلزی را دارید، پیشنهاد ما نوع نگین‌دار آن است. نگین‌های یک کلیپس ممکن است در هر رنگی باشند و شما می‌توانید از این مزیت، برای ست کردن کلیپس فلزی خود با لباس یا سایر اکسسوری‌ها بهره ببرید.

image_1640518906

کلیپس فلزی را از بدلیجات دودووم بخرید

بدلیجات دودووم یکی از فروشگاه های بدلیجات قشم است. بدلیجات دودووم دارای انواع و اقسام کلیپس‌های فلزی و پلاستیکی در اشکال و طرح‌های متنوع و جذاب است. علاوه بر کلیپس، شما می‌توانید برای خرید انواع دیگر اکسسوری‌ها و بدلیجات شیک و جذاب نظیر گردن بند، دستبند، انگشتر، نیم ست، انواع تاج‌های زیبا و شیک، جعبه بدلیجات، انواع گیره مو و... نیز به این فروشگاه جذاب و دوست داشتنی مراجعه کنید. تضمین کیفیت محصولات و عدم تغییر رنگ آن‌ها، پشتیبانی تمام وقت، عمده فروشی کلیپس و ارسال سریع و به‌موقع محصولات از ویژگی‌های خوب این فروشگاه زیبا هستند. شما می‌توانید جهت سفارش اینترنتی یا دریافت آدرس جهت مراجعه حضوری، به بدلیجات دودووم به نشانی اینترنتی https://dodoom.ir/ مراجعه نمایید و برای خود یا اطرافیانتان، اکسسوری‌های جذاب و زیبایی را خریداری نمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها