|

جزئیات مهمی از تاثیر مدرک تحصیلی دانشگاه‌ها در رتبه بندی معلمان

لایحه رتبه‌بندی معلمان به تصویب رسید، اما تعدادی از ماده‌ های آن در حال اصلاح می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس درباره نحوه رتبه‌بندی معلمان ماده ۲۸، گفت: بر اساس مصوبه مجلس، مدرک تحصیلی دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی در سنوات معلمان ماده ۲۸ محاسبه می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان در مجلس و امتیازی که این قانون برای دانش آموختگان دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی دارد، گفت: در زمان بررسی این قانون در صحن مجلس، یک ماده اصلاح شد که در پی آن تربیت‌شدگان دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی مدرک تحصیلشان به عنوان سنوات برای آنها لحاظ می‌شود و در رتبه‌بندی آنها محاسبه خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین معلمان ماده ۲۸ نه تنها رتبه‌بندی می‌شوند بلکه سنوات آنها نیز در سابقه رتبه‌بندی لحاظ می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم تاکید کرد: برای پذیرفته‌شدگان آزمون ماده ۲۸ در قانون هیچ توقفی پیش‌بینی نشده است و لایحه نظام رتبه‌بندی فرهنگیان پس از تصویب شورای نگهبان نیاز به آیین نامه اجرایی دارد و ضوابط در آن به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش و تصویب هیات دولت مشخص می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها