|

مدرک تحصیلی کدام دانشگاه‌ها در رتبه بندی معلمان تاثیر دارد؟

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس: بر اساس مصوبه مجلس، مدرک دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی در سنوات معلمان ماده ۲۸ محاسبه می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان در مجلس و امتیازی که این قانون برای دانش آموختگان دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی دارد، گفت: در زمان بررسی این قانون در صحن مجلس، یک ماده اصلاح شد که در پی آن تربیت‌شدگان دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی مدرک تحصیلشان به عنوان سنوات برای آنها لحاظ می‌شود و در رتبه‌بندی آنها محاسبه خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسکانیوز؛ نماینده بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین معلمان ماده ۲۸ نه تنها رتبه‌بندی می‌شوند بلکه سنوات آنها نیز در سابقه رتبه‌بندی لحاظ می‌شود.

به نوشته بازار؛ عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم تاکید کرد: برای پذیرفته‌شدگان آزمون ماده ۲۸ در قانون هیچ توقفی پیش‌بینی نشده است و لایحه نظام رتبه‌بندی فرهنگیان پس از تصویب شورای نگهبان نیاز به آیین نامه اجرایی دارد و ضوابط در آن به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش و تصویب هیات دولت مشخص می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها