|

رزرو هتل در استانبول از تهران

برای رزرو هتل مناسب در استانبول، کافی است به سایت مورد نظر مراجعه کرده و لیست انواع هتل‌های موجود که ظرفیت پذیرش میهمان را دارند بررسی کنید.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از دغدغه‌های به‌جایی که برای هر سفری وجود دارد، محل اقامت است. اینکه کدام هتل یا ساختمان را در کدام موقعیت مکانی و جغرافیایی و با چه سطح امکاناتی برای اقامت موقت خود انتخاب کنیم، از مواردی است که معمولا پیش از سفر به آن می‌پردازیم.

استانبول، شهری مشترک میان دو قاره بزرگ آسیا و اروپا است. این شهر که بزرگترین شهر ترکیه شناخته شده‌ است، بناها و دیدنی‌های تاریخی بسیاری به‌همراه معماری‌های چشم‌نواز را درون خود جای داده‌است. با سفر به این کلان شهر، می‌توانید اماکن فرهنگی و مراکز خرید بسیاری را در لیست خود قرار دهید.

همانطور که می‌دانید شهر استانبول به‌عنوان پایتخت توریستی و اقتصادی و فرهنگی کشور پررفت وآمد ترکیه است. همچنین بین همه سفرهای گردشگری، بلیط استانبول خصوصا بلیط تهران استانبول از پرفروش‌ترین بلیط‌ها است.  پس می‌توان گفت استانبول از نظر جذب توریست اثبات شده‌است!

اکنون برای اینکه سفر به چنین شهر پرجاذبه‌ای را با خیالی راحت بگذرانید، خوب است پس از رزرو و تهیه بلیط استانبول برای اقامت موقت خود اقدام به رزرو هتلی مناسب نیز بکنید.

اقدام برای رزرو آنلاین هتل در استانبول

image_1640687485

برای رزرو هتل مناسب در استانبول، کافی است به سایت مورد نظر مراجعه کرده و لیست انواع هتل‌های موجود که ظرفیت پذیرش میهمان را دارند بررسی کنید. با تحقیقی ساده و جزئی پیرامون ویژگی‌ها اعم از امکانات و خدمت‌زسانی‌ها، موقعیت مکانی و اماکن مهم نزدیک، اطلاعات خود را درباره هر هتل پیشنهادی تکمیل کنید.

این عمل به‌صورت مجازی و در هر دو حالت رزرو ارزی و دلاری امکان‌پذیراست.

گزینه‌های مختلف اقامت در شهر استانبول

اگر بلیط استانبول را تهیه کرده‌اید و به‌ دنبال رزرو هتلی مناسب هستید، برای اینکه انتخاب درست‌تری داشته‌باشید، خوب است با تعدادی از محله‌ها و مناطق شهر توریستی استانبول آشنا شوید.

اقامتی لاکچری در تکسیم

منطقه تکسیم از مناطق لوکس و پرطرفدار استانبول است. در این محدوده هتل‌های پنج ستاره بسیاری بنا شده‌است که توجه اکثر مسافران را به خود جلب می‌کند. علاوه‌بر اینکه اکثر هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره در این منطقه واقع شده‌اند، نزدیکی آن‌ها به مراکز خرید و اماکن دیدنی، از دیگر مزایایی است که دارای اهمیت زیادی است. با این حساب می‌توان نتیجه گرفت که بیشتر مسافران و توریست‌ها برای داشتن اقامتی راحت، به منطقه تکسیم متمایل می‌شوند.

محله گرند بازار

گرند بازار یکی دیگر از مناطقی است که می‌تواند گزینه مناسبی برای اقامت، خصوصا اقامت همراه خانواده باشد. گرند بازار نه فقط بزرگترین بازار استانبول، بلکه بزرگترین بازار سرپوشیده دنیا است. این بازار بزرگ، قلمرویی با بیش از 60 خیابان و 3 هزار مغازه دارد. نکته جالب این است که تعداد مغازه‌های آن همواره و به‌طور پیوسته درحال افزایش است.

این بازار قدیمی و عجیب، که از مراکز مهم شهر به‌حساب می‌آید، اکثر گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند. اقامت در همچین منطقه‌ای، مورد توجه افراد زیادی قرار می‌گیرد.

اقامت در منطقه کاراکوی

محله کاراکوی از دیگر مناطقی است که چشم‌انداز زیبایی دارد و کنار آب واقع شده‌ است. کاراکوی استانبول، منطقه‌ای پررفت وآمد و در عین حال باصفا و بکر است. اگر در کوچه پس‌کوچه‌های آن قدم بزنید، کافه‌ها و رستوران‌های محلی و دنجی را خواهید یافت که شما را به فضایی گرم‌تر و صمیمی‌تر دعوت می‌کند. این محل، گزینه به‌صرفه و ارزانی برای تجربه یک اقامت خوب است.

در تور استانبول حتما میدان اسب دوانی یا هیپودروم را ببینید

انتخاب بشیکتاش برای اقامت

منطقه بشیکتاش استانبول، بخشی از ناحیه بزرگتری به‌نام شیشلی است. بشیکتاش که در نزدیکی تنگه بسفرواقع شده‌است، حال وهوای دلپذیری در شما ایجاد می‌کند. با اقامت در این محل می‌توانید هر زمان که اراده کنید، کنار آب قدم بزنید و از محیط پیرامون خود لذت ببرید. همچنین می‌توانید سری به رستوران‌ها و دکه‌های خوراکی آن حوالی بزنید و آبمیوه‌های فروشنده‌های خیابانی را مزه‌مزه کنید و به این ترتیب صفایی به شکم خود بدهید!

در کل اگر همراه دوستان پایه‌تان به استانبول آمده‌اید، می‌توانید روی اقامت در بشیکتاش حساب کنید.

image_1640687496

اقامت در سلطان احمد

اقامت در منطقه سلطان احمد برای افرادی که بازدید از اماکن تاریخی استانبول را اولویت سفر خود قرار داده‌اند، بسیار مناسب خواهد بود. چراکه بیشتر اماکن فرهنگی و تاریخی و مراکز مهم شهر استانبول در این منطقه واقع شده‌اند. ازجمله این مکان‌ها می‌توان به مسجد ایاصوفیه که از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین مساجد ترکیه است، کاخ توپکاپی، مسجد آبی، باسیلیکا سیسترن و اماکن مهم دیگر اشاره کرد.

همچنین با انتخاب منطقه سلطان احمد برای اقامت، دسترسی راحتی به مراکز خرید و بازار بزرگ استانبول خواهید داشت. علاوه‌بر همه این امکانات، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی پیرامون خود خواهیدیافت، که موجب می‌شود از هیچ لحاظی در سختی نیفتید!

منطقه گالاتا

ناحیه‌ای به‌نام بی‌اغلو در شهر استانبول وجود دارد که منطقه گالاتا بخش کوچکتری از آن است. برج تاریخی گالاتا، همان چیزی است که همان چیزی است که برای نشان دادن این منطقه، انگشت‌ها به سمتش اشاره می‌کنند. برجی که ازمیان خیابان‌های سنگ فرش شده سربلند می‌کند.

با قدم زدن در این خیابان‌ها و گشت وگذار در مغازه‌ها می‌توانید خود را به میدان برج گالانا برسانید. این محله نیز جذابیت‌های منحصر به‌فردی دارد که عده‌ای از گردشگران را برای اقامت و تفریح فرامیخواند.

در هر کدام از این محلات، هتل‌ها و برج‌های اقامتی وجود دارد که باید بسته به نوع نیاز و بودجه خود، بین آن‌ها انتخاب کنید. رزرو هتل استانبول از تهران، بخش مهمی از سفر است که باید پیش یا بلافاصله پس از رزرو بلیط تهران استانبول به آن بپردازید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها