|

در مورد لوگو موشن چه میدانید؟ ( راهنمای ساخت لوگو موشن رایگان)

لوگو موشن شاخه ای از موشن گرافیک است که برای معرفی برند و لوگوی یک شرکت یا کسب و کار به صورت جلوه های گرافیکی به کار می‌رود. ما سعی کردیم…

لینک کوتاه کپی شد

تبلیغات به صورت ویدیو در شبکه های اجتماعی از مواردی است که افراد زیادی برای معرفی کسب و کار خود از آن استفاده می‌کنند. همین علت سبب شده موشن گرافیک ها که جلوه های ویژه ای به ویدیو می‌دهند، در تبلیغات ویدیویی بسیار پرکاربرد شود. امروز میخواهیم به بررسی لوگو موشن یا لوگو اینترو (logo intro)بپردازیم  و در ادامه به شما روش ساخت لوگو موشن رایگان را آموزش دهیم.

لوگو موشن چیست؟

لوگو موشن که با نام آرم استیشن نیز شناخته می‌شود، از شاخه های علم گرافیک است که با استفاده از تکنیک هایی مثل انیمیشن و موشن گرافی باعث ساخت یک لوگوی متحرک به صورت ویدیویی می‌شود.

به طور مثال لوگوی یک شرکت به وسیله نماد های گرافیکی و گاها همراه با صدا های جالب به حرکت در می‌آید و جلوه های ویژه ای را به وجود می‌آورد. این تکنیک عموما برای تیزر های تبلیغاتی شرکت ها و فروشگاه ها به کار می‌رود. البته لوگو اینترو فقط به تبلیغات محدود نیست.

شما می‌توانید پیامی را به صورت لوگو اینترو برای افراد یک جامعه ارسال کنید تا بهتر در ذهن افراد جای بگیرد. همچنین جالب است بدانید لوگو اینترو انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

نکاتی درباره ساخت لوگو موشن رایگان

نکاتی درباره ساخت لوگو موشن رایگان

معرفی انواع لوگو موشن

لوگو موشن سه بعدی:

در این حالت لوگو موشن در محیطی سه بعدی با المان های سه بعدی انجام می‌شود. در این حالت لوگوی مورد نظر حالت زنده و پویایی به خود می‌گیرد و تاثیر بیشتری بر تبلیغات شما می‌گذارد.

لوگو موشن فلت:

این حالت از لوگو موشن به صورت دو بعدی و مینیمال انجام می‌پذیرد. در این حالت برای معرفی برند و لوگوی مخاطب از افکت های کارتونی و گرافیکی استفاده می‌شود.

لوگو موشن به صورت آماده:

این روز ها شما می‌توانید در سایت ها و اپلیکیشن های طراحی گرافیکی، طرح های لوگو موشن متنوعی را به راحتی و بدون صرف هزینه و وقت زیاد استفاده کنید. این سایت ها و اپلیکیشن ها به شما این امکان را می‌دهند که از هر طرح و قالب آماده ای که نظر شما را جلب کند، به راحتی استفاده کرده و لوگو اینترو برند خود را با آن قالب بسازید.

حتی جالب است بدانید که برخی از این سایت ها و اپلیکیشن ها به صورت رایگان این امکان را میدهند که از طرح های آن‌ها استفاده کنید. در ادامه به بررسی چند سرویس خارجی برای ساخت لوگو اینترو می‌پردازیم و در نهایت به معرفی یک سایت داخلی و بسیار معتبر می‌پردازیم.

معرفی سرویس های خارجی برای ساخت موشن گرافی

سرویس Crello:

این سرویس مناسب برای کسانی است که می‌خواهند برای تبلیغات و یا ساخت پست و استوری در اینستاگرام برای کسب و کار خود به لوگو موشن بپردازند. البته این سرویس فقط برای ساخت لوگو اینترو به جهت استفاده در شبکه های اجتماعی نیست و شما می‌توانید از این سرویس برای ایجاد هرگونه ویدیو های خاص و گرافیکی استفاده کنید.

این سرویس بیش از 9000 طرح آماده برای افرادی که می‌خواهند به ساخت لوگو اینترو به صورت رایگان بپردازند، آماده کرده است. البته لازم به ذکر است این سرویس دارای اشتراک vip نیز هست که در صورت دریافت این اشتراک می‌توانید از ویژگی های این ابزار به صورت نامحدود استفاده کنید.

سرویس Biteable:

اگر شما ایده ای برای طراحی لوگو اینترو خود ندارید و نمی‌دانید از چه طرحی برای ساخت لوگوی متحرک خود استفاده کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس Biteable است. استفاده از این سرویس بسیار آسان است و شما طرح های متنوع و آماده ای را می‌توانید در این سرویس پیدا کنید.

شما برای استفاده از این سرویس فقط کافیست که طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و با افزودن لوگوی خود، یک لوگو اینترو جذاب را طراحی کنید. این سرویس نیز یک سرویس رایگان است و استفاده از این سرویس هیچ هزینه ای را برای شما در بر نخواهد داشت. لازم به ذکر است که این سرویس یکی از محبوب ترین سرویس های طراحی موشن گرافیک در میان مردم است.

نکاتی درباره ساخت لوگو موشن رایگان

نکاتی درباره ساخت لوگو موشن رایگان

سرویس movely:

این سرویس یکی از کامل ترین سرویس های ساخت فیلم و انیمیشن به شمار می‌رود. با استفاده از این سرویس شما نیازی به آموزش طراحی موشن گرافیک و لوگو موشن ندارید. این سایت به صورت آنلاین کار می‌کند و یک پلتفرم ابری است پس شما برای استفاده از آن نیاز به دانلود و نصب اپلیکیشن یا سرویسی ندارید.

کتابخانه سرویس movely دارای بیش از 1 میلیون طرح و عکس و همچنین افکت های صوتی برای جلوه بیشتر لوگو اینترو شما است.

استفاده از این سرویس کاملا رایگان است و کسانی که به دنبال به ساخت لوگو اینترو به صورت رایگان هستند می‌توانند از این سایت و سرویس جامع نهایت استفاده را ببرند.

سرویس Renderforest:

از دیگر سایت های طراحی موشن گرافیک و تولید لوگو اینترو، سایت Renderforest است که بخاطر سرعت عمل بالایی که دارد یکی از محبوب ترین سرویس های طراحی لوگو موشن شناخته می‌شود. این سرویس به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی و در عرض چند دقیقه یک ویدیو گرافیکی از لوگو و برند خود بسازید.

همچنین شما این امکان را دارید که در این سایت رنگ های قالب و طرح های آماده را تغییر دهید و رنگ دلخواه خود را به کار ببرید. حال به یک سایت داخلی که امکان ساخت لوگو موشن رایگان را برای شما عزیزان فراهم کرده می‌پردازیم.

نکاتی درباره ساخت لوگو موشن رایگان

نکاتی درباره ساخت لوگو موشن رایگان

سایت داخلی معتبر برای ساخت لوگو موشن رایگان

اگر به دنبال یک سایت فارسی زبان برای طراحی لوگو موشن هستید که کار کردن با آن نیز آسان باشد و بتوانید به راحتی و بدون نصب برنامه به صورت آنلاین به طرح های خاص دست پیدا کنید، ما به شما سایت آسان کلیپ را پیشنهاد می‌کنیم.

شما در این سایت می‌توانید یک قالب اختصاصی برای خود سفارش دهید. لازم به ذکر است استفاده از این سایت کاملا رایگان می‌باشد و شما عزیزانی که به دنبال ساخت یک ویدیو تبلیغاتی حرفه ای و ساخت لوگو موشن رایگان هستید میتوانید از این سایت نهایت استفاده را ببرید

سعی کردیم تا به شما برترین سرویس های خارجی طراحی لوگو اینترو و در نهایت برترین سایت داخلی طراحی لوگو موشن را معرفی کنیم. امیدواریم مطالب فوق برای شما مفید واقع شده باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها