|

تحولی شگرف در صنعت قالیشویی توسط قالیشویی آئین خراسان مشهد

قالیشویی آئین خراسان اولین قالیشویی مشهد است که با پیشرو بودن در صنعت فرش توانست خدماتی متمایز و به روزی را به مردم ارائه دهد.

لینک کوتاه کپی شد

سالهاست که مردم ایران پیشرو در صنعت قالیبافی و تولید فرش در سراسر دنیا قرار دارند و در تنوع و تولید طرح های گوناگون فرش نظیر ندارند. سرانه بالای تولید فرش در کشور و افزایش تقاضای روزافزون مردم در خرید آن، مسبب این شد تا حس نیاز شدیدی به مجموعه های خدماتی در کشور پیدا شود. ازاین رو قالیشویی ها و کارگاه های خدماتی زیادی در کشور احداث شد تا بتواند پاسخگوی این میزان از نیاز مردم در کشور باشد. یکی از پرمتقاضی ترین شهرها بعد از پایتخت، شهر مشهد بود. جمعیت بالای این شهر باعث شد تا نیاز به احداث و راه اندازی قالیشویی مشهد چندین برابر شود و کارخانه های خدمات فرش ممتازی چون آئین خراسان راه اندازی شود. در سال 1359 قالیشویی آئین خراسان بعنوان اولین قالیشویی مشهد رسما شروع به فعالیت کرد و با پیشرو بودن در صنعت فرش همواره توانست تا خدماتی متمایز و بروز را مردم ارائه دهد.    

قالیشویی

مکانیزه بودن و بکارگیری تکنولوژی پیشرفته در قالیشویی آئین خراسان

قالیشویی آئین خراسان با در اختیار داشتن باتجربه ترین پرسنل حال حاضر در شهر مشهد و داشتن جدیدترین تکنولوژی ممکن در صنعت شستشوی فرش، توانسته تا بالاترین درجه از کیفیت شستشو را به مردم ارائه کند. سابقه و اعتبار 40ساله ای که این قالیشویی دارد، همواره زبان زد عام و خاص بوده تا گواهی بر بی همتا بودن آن باشد. قالیشویی آئین خراسان همراه با مدرنیزه شدن و الکترونیکی شدن صنعت به دنبال پیشرو بودن قبل از سایرین برای خدمت رسانی هرچه آسان تر به مشتریان بوده است. ازاین رو با راه اندازی قالیشویی آنلاین مشهد و فراهم کردن شرایط سفارش دهی آنلاین قالیشویی، توانست تا راحتی این فرایند سفارش گیری در قالیشویی را چندین برابر کند.

قالیشویی آئین خراسان

قالیشویی آئین خراسان  با بیش از 40سال سابقه در شستشوی انواع فرش های زینتی و ابریشمی و داشتن متخصصین باتجربه و حاذق توانسته تا  در جمع بهترین قالیشویی ها یعنی کارخانه ادیب، آئین خراسان، بانو و شهرفرش، سال ها مورد اعتماد و تحسین شما عزیزان قرار بگیرد و با بکار گیری بهترین شیوه های شستشوی فرش همواره بالاترین سطح از کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین با بکارگیری مجرب ترین پرسنل و بروزترین دستگاه های روز توانسته خدمات مبل شویی مشهد در منزل را در اختیار همشهریان خود قرار دهد.

عوامل و اصول مهمی که در قالیشویی آئین خراسان رعایت میشود

اینکه همه فرایند شستشو با دستگاه انجام می شود و دیگر به دقت و نظارت چندانی نیاز نیست، درست نمیباشد. برای شستشوی فرش ها به روش مدرن اتفاقا نکاتی بسیار اصولی در قالیشویی آئین خراسان رعایت میشود تا کوچک ترین آسیبی به فرش ها وارد نشود.

بررسی ابتدایی فرش:  قبل از اینکه فرایند شستشوی قالی آغاز شود، باید فرش مورد بررسی و بازرسی دقیق قرار بگیرد. در این برسی لکه ها، پوسیدگی و یا پارگی آن مشخص شده و متناسب با آن رفو، ترمیم و شستشوی خاص صورت می گیرد.

خاک گیری قالی:  از دیگر کارهایی که باید قبل از شستشوی فرش انجام شود، خاک گیری آن است که با دستگاه و تجهیزات مدرن صورت می پذیرد. انجام ندادن این مرحله از شستشو می تواند کیفیت نهایی شستن فرش را بسیار تحت تاثیر قرار دهد.

حفظ رنگ فرش و جلوگیری از رنگ دادن آن:  در قالیشویی های تخصصی و حرفه ای چون آئین خراسان براساس اینکه فرش ماشینی است یا دستباف و نوع رنگ آن، شستشو صورت می گیرد تا تار و پود فرش دچار رنگ دهی نشود. بزرگترین عامل موثر در شستشوی فرش های دستباف وجود پرسنل باتجربه و حاذق است چراکه تنها راه ضمانت شستشوی فرش دستباف در یک قالیشویی، بکارگیری افراد باتجربه است که قالیشویی آئین خراسان با داشتن متبحرترین کارشناسان فرش انقلابی در شستشوی فرش دستباف در بین تمام قالیشویی ها به راه انداخته است.

لکه گیری فرش

لکه گیری فرش:  قالیشویی باید در فرایند شستشوی فرش، لکه گیری آن را نیز انجام دهد. بسیاری از فرش ها که برای شستشو می آیند دارای لکه های گوناگونی چون لکه چربی، رنگ، مواد آرایشی و غذا میباشند که باید این لکه ها، با حفظ و ثبات رنگ فرش و بدون آسیب به بافت و تار و پود آن رفع شود.

استفاده از بهترین مواد شوینده نانو: قالیشویی آئین خراسان با استفاده از مرغوب ترین شوینده های نانو و مخصوص فرش، شستشوی فرش ها به گونه ای انجام میدهد که به بافت فرش کمترین آسیبی نزده و همچنین باعث رنگ رفتگی تار و پود ها نیز نشود. برای شستن فرش های دستی و ماشینی از شوینده های متفاوتی نسبت بهم استفاده می شود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهیار ارسالی در

    مطلب بسیار فوق العاده ای بود، اسم این برند رو در مشهد زیاد تاحالا شنیدم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها