|

مدرن ترین تجهیزات گرمایشی برقی در ایران معرفی شد + تصاویر

با یک گشت و گذار در بازارهای داخلی کاملا متوجه خواهید شد که محصولات برقی بسیار زیادی با تنوع قیمت در حال فروش میباشد.

لینک کوتاه کپی شد

امروزه وجود برخی از تجهیزات برقی مانند پکیج برقی، بخاری برقی، آبگرمکن و صدها مورد دیگر باعث شده است تا در برخی از محیط ها که دسترسی به گاز امکان پذیر نمیباشد به راحتی بتواند گرمایش محیط و آبگرم مصرفی را به خوبی تامین کنند. اما در نظر داشته باشید که با توجه به بالا بودن تعرفه برق برخی از همشریان یا خریداران همیشه نگران بالا بودن قبض برق هستند ولی امروزه به توجه به نیاز جامعه و از طرفی هم کاهش میزان مصرف برق طبق برنامه ریزی در دولت به صورت کامل تولید کننده هایی که به صورت استاندارد و طبق ایزو 9001 فعالیت میکنند حق تولید تجهیزات گرمایشی برقی را دارند.

در نظر داشته باشید که طبق گزارش های ماهیانه در فصل های سرد سال که نیاز به گرمایش در اولویت قرار میگیرد افزایش فروش تجهیزات گرمایشی برقی به شدت به صورت کلی سه مورد کاربردهای بسیار زیادی دارد که امروزه به صورت کاملا مدرن تولید و روانه بازار میشود.

image_1641362566

معرفی تجهیزات گرمایشی برقی مدرن و استاندارد

با یک گشت و گذار در بازارهای داخلی کاملا متوجه خواهید شد که محصولات بسیار زیادی با تنوع قیمت در حال فروش میباشد و متاسفانه باتوجه به افزایش تورم و کاهش توان خرید مردم، محصولاتی که قیمت پایینی دارند فروش بسیار بالایی دارند و این به عنوان یک مورد بسیار مهمی میباشد که با خریداران به آن توجه کنند چون برخی از تجهیزات و دستگاه ها امروز کاربردهای بسیار زیادی دارند و انتخاب یک محصول با چندین کارایی میتواند در مصرف و کاهش هزینه ها تاثیر بسیار بالایی داشته باشد.

معرفی پکیج برقی مدرن ترین تجهیزات گرمایشی

همانطور که در جریان هستید در مناطق دور افتاده مثل روستا ها، ویلا و ... دسترسی به گاز و سایر سوخت های فسیلی سخت و مشکل میباشد ولی وجود دستگاه های جایگزین میتواند گزینه خوبی بشمار بیاید و خرید یک محصول با کارایی بالا در کاهش مصرف برق تاثیر بسیار زیادی دارد.

در بیشتر مناطق برای گرم کردن محیط از بخاری برقی و برای گرم کردن آبگرم مصرفی از آبگرمکن برقی زودجوش استفاده میکنند که متاسفانه کارکرد دو دستگاه برقی در یک محیط مسلما هزینه های برق را افزایش میدهد. به همین دلیل به جای خرید دو دستگاه میتوان با خرید یک پکیج برقی ، محیط و آبگرم به خوبی تامین میشود و همچنین به دلیل داشتن راندمان بالا در پکیج های برقی مسلما مصرف برق کاهش چشمگیری خواهد داشت. اما در نظر داشته باشید که انتخاب بهترین پکیج برقی دیواری یا زمینی امروزه به دلیل وجود محصولات فیک در بازار کار بسیار دشواری میباشد پس حتما برای انتخاب یک سیستم گرمایشی خوب و استاندارد از برندهای مطرح استفاده کنید یا در داخل کشورمان ایران برخی از برندها تجهیزات بسیار مدرن و استانداردی را تولید و روانه بازار میکنند.

image_1641362671

آشنایی با جت هیتر برقی یک گزینه خوب

صاحبان و مدیران باشگاه های شخصی، گلخانه، سالن های پرورش قارچ و ... به دلیل داشتن حساسیت بالا باید از محصولات برقی یا محصولات مناسب دارای دودکش استفاده کنند. به عنوان مثال گلخانه ها نسبت به حساسیت بسیار بالایی که دارند اگر در طول دوره پرورش گل و گیاه میزان دی اکسید کربن محیط را افزایش دهند این مورد باعث میشود تا زیان های بسیار زیادی را تحمل کنند به همین دلیل بهترین گزینه استفاده از جت هیتر برقی یا بخاری برقی میباشد.

کاربرد جت هیتر برقی به گونه ای میباشد که به دلیل داشتن فن قدرتمند دمای تولید شده به محیط پخش میشود و این مورد باعث میشود تا تمامی محیط در زمان کوتاهی گرم شود ولی بخاری های برقی یک محل ثابت را گرم میکنند که این مورد در برخی از محیط و مکان ها گزینه خوبی نمیباشد.

image_1641362905

روش های کاهش هزینه برق در تجهیزات گرمایشی برقی

با یاد گرفتن چندین مورد در مورد کاهش مصرف تجهیزات برقی میتوان تا حدودی در مصرف برق صرفه جویی کرد. دولت با برنامه های سخت و محکم در برابر اشخاصی که مصرف بالایی دارند مسلما ایستادگی میکند و پیشنهاد ما هم در اولین فرصت تعویض تجهیزات برقی قدیمی به تجهیزات مدرن و استاندارد میباشد.

در گذشته به دلیل نبود برخی از قطعات الکترونیکی مسلما کیفیت محصولات در برخی از موارد با کاهش شدیدی مواجه میشد ولی خوشبخاته امروزه کیفیت محصولات هم در قطعات و هم در کاربرد و ... افزایش چشمگیری داشته است.

مورد دومی که میتوان با عملی کردن آن مصرف برق را کاهش داد استفاده تجهیزاتی میباشد که چندین کارایی را دارند به عنوان مثال به جای استفاده از آبگرمکن برقی و بخاری میتواند با خرید یک پکیج هم گرمایش آب را تامین کرد و هم گرمایش محل سکونت.

مورد سوم و آخرین مورد هم در مورد قطعات دستگاه ها میباشد. در نظر داشته باشید که قطعات تاثیر بالایی در مصرف برق دارنند به عنوان مثال در تجهیزات گرمایشی که با برق کار میکنند المنت وظیفه تامین گرمایش را برعهده دارد و اگر این المنت از کیفیت پایینی برخوردار باشد متاسفانه در افزایش مصرف تاثیر بالایی دارد.

نتیجه گیری

انتخاب و خرید یک محصول با کیفیت میتواند علاوه بر داشتن راندمان بالا باعث کاهش هزینه های ماهیانه نیز شود.یک محصول خوب همیشه امکانات بسیار زیادی دارد چون تولید کننده هایی که با استفاده از تجهیزات و دستگاه ها اقدام به تولید محصولات میکنند مسلما به ارزش مشتری و خریدار توجه بسیار زیادی قائل میشوند و به همین دلیل است که یک محصول کیفیت خوبی دارد و بعد از سالها کارکرد دچار خرابی نمیشود. پس همیشه سعی کنید محصولاتی که مصرف برق بالایی دارند را از برندهای مطرح خریداری کنید چون برند خوب همیشه به فکر خریدار بوده و محصولات متمایزی را روانه بازار میکند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمدی ارسالی در

    واقعا پکیج برقی نسبت به پکیج گازی راندمانش خوبه و من خودم برای ویلا از پکیج برقی استفاده میکنم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها