|

دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر + تولید کننده تولید آتش نشانی در ایران

از مزایای دستگاه تنفسی دراگر می‌توان به غیر الکترونیکی بودن آن اشاره کرد با این ویژگی دستگاه در برابر آتش مقاوم بوده و آسیب نمی‌بیند

لینک کوتاه کپی شد

دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر

همانطور که می‌دانید همه ما انسان‌ها برای انجام دادن تمام کارهای خود به اکسیژن و تنفس احتیاج داریم؛ حتی برای انجام ندادن کارها و خوابیدن نیز به اکسیژن نیاز داریم. در این صورت یک آتش نشان که در محیط بسته مأموریت خود را انجام می‌دهد و تحت تاثیر گازهای شیمیایی مختلفی قرار دارد، چقدر به اکسیژن احتیاج دارد؟ قطعاً تامین اکسیژن کافی برای این افراد ضروری‌ترین امر ممکن است که با دستگاه تنفسی آتش نشانی انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات در مورد انواع این دستگاه‌ها به خصوص دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر، با ما همراه شوید.

زمانی که در محیط‌های بسته آتش سوزی رخ می‌دهد خطرناک‌تر از حرارت و آتش، هوای فضا است که پر از گازهای شیمیایی سمی بوده و ممکن است باعث آسیب دیدن آتش نشان یا جلوگیری از کار او شوند. بنابراین استفاده از دستگاه‌ تنفسی آتش نشانی می‌تواند به کمک آتش نشانان آمده و با دود مقابله کند.

1-12

ویژگی‌های دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر

شرکت دراگر (تاسیس 1889) یک شرکت ایتالیایی معتبر است که در زمینه تولید محصولات ایمنی خدمات و محصولات مختلف خود را ارائه می‌کند. یکی از بهترین محصولات این شرکت دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر است که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است و نسبت به سایر محصولات موجود در بازار ارتقا یافته است.

از مزایای دستگاه تنفسی دراگر می‌توان به غیر الکترونیکی بودن آن اشاره کرد. با این ویژگی دستگاه در برابر آتش مقاوم بوده و آسیب نمی‌بیند. علاوه بر این کار با این دستگاه سخت نیست و سرعت عمل آتش نشان حفظ می‌شود.

تسمه‌ها و هارنس این دستگاه از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و با حفظ موقعیت خود در پشت آتش نشان باعث حفظ تعادل او می‌شود. علاوه بر این قیمت این دستگاه نسبت به کارایی آن و سایر محصولات مشابه بسیار به صرفه است و باعث کاهش هزینه‌ها شما می‌شود.

دستگاه تنفسی دراگر از باکیفیت‌ترین مواد اولیه ساخته شده و در مقابل ضربه، مواد شیمیایی و به خصوص حرارت مقاومت بالایی دارد.  استفاده از سیلندرهای فولادی سبک باعث شده علاوه بر استحکام، حمل و استفاده از این دستگاه نیز آسان بوده و موجب خستگی آتش نشان عزیز نشود.

لباس_آتش_نشانی

تولید لباس آتش نشانی

اصولاً مهم‌ترین تجهیزاتی که برای آتش نشانی لازم است، لباس آتش نشانی است که باید از نظر ایمنی و راحتی ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد و کیفیت خود را در طول زمان حفظ کند. تولید لباس آتش نشانی با هدف محافظت از آتش نشان‌ها در برابر عوامل آسیب زا  و بر حسب نیازهای آتش نشان صورت می‌گیرد. در ادامه به ویژگی‌های مختلف لباس آتش نشانی و نحوه خرید باکیفیت و ارزان آن خواهیم پرداخت.

طراحی لباس آتش نشانی

تولید لباس آتش نشانی مثل سایر لباس‌ها نیست که تنها برخی فاکتورهای سلیقه‌ای مورد توجه قرار بگیرد؛ لباس آتش نشانی باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد که نسوز بودن پارچه تنها یکی از آنهاست. بیشتر مواقع لباس آتش نشانی آتش و حرارت مستقیم را لمس می‌کند و این مسئله باعث می‌شود لباس از بیرون در مقابل آتش مقاوم باشد.

به طور کُلی لباس آتش نشانی از سه لایه تشکیل می‌شود که باید به صورت جداگانه بررسی شوند:

  • لایه خارجی

از آنجایی که لایه خارجی به طور مستقیم با عوامل آسیب زا لایه خارجی لباس آتش نشانی نقش مهمی در ایمنی و مقاومت لباس دارد. این لایه اولین قسمتی است که در مواجه با آتش قرار می‌گیرد . جنس پارچه این لایه باید در مقابل آتش، ساییدگی، پاره شدن و ... مقاوم باشد. بنابراین تولید این لایه لباس آتش نشانی با استفاده از پارچه‌های نسوز مثل کولار و کامفورت صورت می‌گیرد.

  • لایه میانی یا ضد رطوبت

دومین لایه لباس آتش نشانی از کاربر در مقابل نفوذ مواد شیمیایی و آب جلوگیری می‌کند. علاوه بر این لایه میانی می‌تواند هوا را عبور دهد تا با کاهش تعریق باعث خسته نشدن آتش نشان شود. این لایه از ملامین رزین، PUFR،  متا آرامید و پاراآرامید تشکیل شده است و در مقابل حرارت و شعله نیز استحکام خود را حفظ می‌کند.

  • لایه داخلی

به طور معمول لایه داخلی لباس آتش نشانی با پارچه‌های سبک دوخت می‌شود و احساس راحتی را به آتش نشان منتقل می‌کند. نقش این لباس علاوه بر راحتی، کاهش انتقال گرما به بدن آتش نشان است.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید آنلاین لباس آتش نشانی با بهترین کیفیت و با دوام، با کمترین هزینه با سایت ایمن باش ارتباط برقرار نمایید. محصولات موجود در سایت ایمن باش از جدیدترین استانداردهای روز دنیا برخوردار بوده و تولید لباس آتش نشانی را تحت نظارت کارشناسان مجرب انجام داده است.

خرید اینترنتی ماسک تمام صورت

یکی دیگر از تجهیزات ایمنی که مورد نیاز آتش نشانان و سایر افراد است و برای مقابله با گازهای شیمیایی ضروری است، ماسک تمام صورت است. ماسک‌های تمام صورت برای افرادی که در معرض گازهای شیمیایی به خصوص در فضاهای بسته قرار دارند، ضروری هستند و حتی بخشی از دستور العمل شرکت‌های مختلف نیز هستند؛ به طوری که شرکت‌های مختلف از این تجهیزات برای تسهیل کار کارمندان خود و همچنین رعایت ایمنی و دوری پرسنل از خطرات کار صنعتی استفاده می‌کنند.

Drager_Xplore_6300_01

ویژگی‌های ماسک تمام صورت

ماسک تمام صورت از موادی ساخته شده است که اجازه عبور هوای ناسالم را نمی‌دهند و علی رغم این ویژگی بسیار نرم و راحت و ضد حساسیت هستند. فیلتر این ماسک‌ها سد عبور هوای خطرناک است که آلودگی‌ها را جدا می‌کند و تنها به هوای پاکیزه اجازه عبور می‌دهد. فیلتر این ماسک‌ها از چند بخش تشکیل شده تا به طور کامل افراد را مورد حفاظت قرار دهد.

اما ویژگی اصلی ماسک تمام صورت این است که کل صورت را از زیر چانه تا بالای پیشانی تحت پوشش قرار می‌دهد و علاوه بر تنفس از چشم‌ها و سایر اندام‌های صورت نیز محافظت می‌کند. همچنین باید گفت که قسمت‌های حساس ماسک از پلی کربنات ساخته می‌شود که ضد خش و ضد بخار است. طراحی این ماسک‌ها باعث می‌شود علی رغم اینکه هیچگونه هوای آلوده‌ای به داخل درز نمی‌کند، فعالیت و کار کردن نیز برای کاربر راحت باشد.

ماسک‌های تمام صورت دو سوپاپ گردش هوا دارند که جریان هوای بازدمی را خارج کرده و باعث عدم تجمع کربن دی اکسید می‌شوند؛ همچنین این سوپاپ‌ها منجر به ضد بخار بودن شیشه‌های ماسک می‌شود. توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی ماسک تمام صورت با سایت ایمن باش تماس برقرار نمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها