|

نکاتی طلایی برای انتخاب و خرید کتاب زبان انگلیسی

انتخاب کتاب اهمیت زیادی دارد؛ یک انتخاب اشتباه می‌تواند یادگیری را برایتان سخت‌تر کند و حتی ممکن است شما را از نیمه‌ راه برگرداند.

لینک کوتاه کپی شد

این روزها از هر مسیری بروید، بالاخره یک جایی کارتان به زبان انگلیسی می‌افتد. زبانی شیرین، روان و مهم که بدون آن از انجام بسیاری از کارها ناتوانیم. امروز هزار و یک راه برای یادگیری این زبان وجود دارد؛ یکی از این راه‌ها که امن‌تر و پرطرفدارتراز بقیه است، مطالعه‌ی کتاب زبان انگلیسی است. کتاب می‌تواند یک معلم بی‌نظیر باشد؛ اما سوال اصلی این‌جاست که از بین هزاران کتاب موجود، کدام انتخاب بهتری است؟

انتخاب کتاب اهمیت زیادی دارد؛ یک انتخاب اشتباه می‌تواند یادگیری را برایتان سخت‌تر کند و حتی ممکن است شما را از نیمه‌ی راه برگرداند و پشیمان کند. بنابراین برای خرید کتاب زبان انگلیسی باید معیارهای مشخصی داشته باشید، اما این معیارها کدام‌اند؟

image_1641630555

معیارهایی برای خرید کتاب زبان انگلیسی

  • استاندارد باشد

یک کتاب زبان انگلیسی خوب، باید طبق اصول بین‌المللی و آخرین متدهای آموزشی طراحی شده باشد؛ یعنی شما بعد از مطالعه‌ی کتاب باید بتوانید از پس آزمون‌های معتبر بین‌المللی بربیایید و چهارچوب این زبان را بشناسید. پس به کتاب‌های ناشناسی که با روش‌های عجیب و من‌درآوردی می‌خواهند شما را به دنیای زبان انگلیسی ببرند اعتماد نکنید؛ اولین اصل یک کتاب خوب پایبندی به قوانین و اصول زبان است.

  • سطح‌بندی شده باشد

مسلماً شما روز اول مدرسه یک‌باره سر کلاس پنجم ننشسته‌اید؛ پس برای انتخاب کتاب زبان انگلیسی هم باید سطح دانش زبانتان را در نظر بگیرید. اگر در شروع مسیر یادگیری زبان هستید، بهتر است کتاب‌هایی را انتخاب کنید که از سطح مبتدی شروع می‌کنند و گام‌به‌گام به سطوح بالاتر می‌رسند.

در ضمن سن فاکتور مهمی روی آموزش زبان انگلیسی است؛ جهان ذهنی کودکان و نوجوانان با بزرگسالان متفاوت است و شیوه‌های یادگیری خاص خودشان را دارند. سعی کنید برای خرید کتاب زبان انگلیسی فاکتور سن را در نظر بگیرید.

  • روی هر چهار مهارت تکیه داشته باشند

زبان روی چهار مهارت Reading ،Writing ،Speaking و Listening استوار است. سعی کنید وقت خرید کتاب زبان انگلیسی ، انتخابی داشته باشید که به هر چهارت مهارت بپردازد و آن‌ها را پوشش دهد؛ مثلاً کتاب‌هایی که فایل‌های صوتی همراهشان دارند، می‌توانند روی مهارت شنیداری و گفتاری‌تان تاثیر فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

  • شیوه‌ی تدریس متنوع داشته باشد

سعی کنید در انتخاب کتاب زبان انگلیسی ، به شیوه‌ی تدریس دقت کنید. کتاب‌هایی می‌توانند برای یادگیری زبان موثر باشند که شیوه‌ی تدریس هوشمندانه‌ای داشته باشند، یعنی از تصاویر و صداها برای تفهیم مطلب و جلب توجه مخاطب کمک بگیرند؛ در ضمن تنها متکلم وحده نباشند، بلکه با تمرین‌های مختلف شما را هم درگیر آموزش کنند تا مطالب در ذهن‌تان ماندگارتر شوند.

شیوه‌ی تدریس یکی از مهم‌ترین معیارها است. مثلاً تصور کنید کتابی برای یادگیری گرامر تنها قوانین را به‌صورت فرمولی و گذرا مطرح می‌کند و از آن می‌گذرد؛ در مقابل کتابی گرامر را در قالب مثال‌های مختلف و متنوع به شما یاد می‌دهد تا آن را در جمله و بر سر کار ببینید.

  • تنها به کتاب‌های آموزشی اکتفا نکنید

اگرچه کتاب‌های آموزشی معلم‌های اصلی هستند، اما در مسیر یادگیری زبان از داستان‌ها غافل نشوید. هیچ‌چیز مثل داستان شما را به دل یک فرهنگ نمی‌برد؛ در داستان‌ است که شما می‌توانید کاربرد زبان را درک کنید، لغات و گرامر را در موقعیت‌های مختلف ببینید و به دل باورها و سبک زندگی مردم انگلیسی‌زبان بروید. مطالعه‌ی داستان یک تمرین فوق‌العاده است؛ یک راه آموزشی که با لذت خواندن داستان همراه است و تا مدت‌ها در ذهنتان می‌ماند.

image_1641631131

فروشگاه کتاب زبان انگلیسی سفیرمال؛ مقصد مطلوب زبان آموزان

وقتی عزم‌تان را جزم کردید که برای یادگیری زبان سراغ کتاب زبان انگلیسی بروید، وقتی با معیارهای انتخاب زبان آشنا شدید، مرحله‌ی بعدی پیدا کردن پاسخی برای سوال «از کجا کتاب زبان انگلیسی بخریم؟» است. فروشگاه‌های زیادی برای فروش این کتاب‌ها وجود دارند، اما کدام فروشگاه کتاب زبان انگلیسی بر معیارهای کتاب زبان خوب پایبند است؟

فروشگاه کتاب زبان انگلیسی سفیرمال می‌تواند در این مواقع به دادتان برسد. این فروشگاه با در نظر گرفتن تمام اصول آموزشی و جدیدترین متدهای یادگیری زبان، کتاب‌های متنوعی برایتان آماده کرده است. در این فروشگاه می‌توانید از بین به‌روزترین، مشهورترین و معتبرترین کتاب‌ها، کتاب مدنظرتان را انتخاب کنید. به‌طور مثال کتاب‌های این فروشگاه مثل سری کتاب‌های Touchstone ،Viewpoint ،American English File و Speakout در سرتاسر دنیا اعتبار دارند و منابع اصلی یادگیری زبان به شمار می‌آیند. همچنین مجموعه Top Notch یکی از کامل‌ترین منابع یادگیری زبان است که شما را از هر معلم و کتاب دیگری بی‌نیاز می‌کند.

مزایای خرید از فروشگاه کتاب زبان انگلیسی سفیرمال چیست؟

خرید کتاب زبان انگلیسی از فروشگاه سفیرمال یک تیر و چند نشان است؛ به‌طور مثال خرید از این فروشگاه مزایای زیر را به همراه دارد:

  • اکثر کتاب‌ها طبق آخرین متدهای روز طراحی شده‌اند و حاوی شیوه‌ی تدریس جذاب و فایل‌های صوتی‌اند؛ بنابراین برای تقویت مهارت‌های گفتاری و شنیداری‌تان می‌توانید از همین منابع استفاده کنید.
  • کتاب‌ها سطح‌بندی شده‌اند و همچنین گروه‌بندی سنی دارند؛ بنابراین امکان خرید اشتباه به حداقل می‌رسد و شما می‌توانید کتابی مناسب سن و سطح خودتان انتخاب کنید.
  • خرید از این فروشگاه در کنار تضمین محتوای کتاب‌ها، با تخفیف ویژه همراه است؛ بنابراین می‌توانید با هزینه‌ی در نظر گرفته شده کتاب‌های بیشتری بخرید.
  • نقطه‌ی قوت مهم این فروشگاه، ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان قبل خرید و حتی بعد از خرید است! یعنی می‌توانید بدون پرداخت هزینه ابهام‌ها و سوال‌هایتان را از یک فرد متخصص بپرسید و بهترین انتخاب را داشته باشید. در ضمن تعیین سطح رایگان پیش از خرید به شما کمک می‌کند کتابی مناسب سطح زبان انگلیسی‌تان بخرید.
  • خرید کتاب از فروشگاه کتاب زبان انگلیسی سفیرمال به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است؛ در ضمن اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید، می‌توانید کتاب‌‌ها را رایگان در مقابل درب منزلتان تحویل بگیرید. اگر هم در شهر دیگری زندگی می‌کنید، با خرید بالای ۲۰۰ هزار تومان از امکان ارسال رایگان بهره‌مند می‌شوید.
  • کتاب‌ها در فروشگاه زبان انگلیسی سفیرمال شناسنامه دارند؛ یعنی می‌توانید ویژگی‌ها، نقاط قوت و شیوه‌ی تدریس آن‌ها را ببینید و بعد اقدام به خرید کنید.

image_1641631317

انتخاب کتاب زبان انگلیسی؛ تعیین‌کننده‌ی مسیر یادگیری

حساسیت و آگاهی در انتخاب کتاب زبان انگلیسی در واقع صرفه‌جویی در زمان، انرژی و هزینه است. کتاب‌های خوب و استاندارد می‌توانند شما را از بهترین و امن‌ترین راه‌های ممکن به دنیای زبان انگلیسی ببرند. فروشگاه کتاب زبان انگلیسی سفیرمال با در نظر گرفتن تمام ویژگی‌های یک کتاب خوب، می‌تواند مقصدی مطمئن برای خرید باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها