|

چرا بزرگترین مجتمع تفریحی و توریستی در نور ساخته شد؟

مجتمع دشت نور با امکاناتی از قبیل رزرو ویلا، ماهیگیری، سوارکاری و ... در نزدیکی شهر نور قرار دارد. هوای پاک، نزدیکی به دریا و مجاورت جنگل…

لینک کوتاه کپی شد

مجتمع تفریحی گردشگری دشت نور یکی از معروف‌ترین و زیباترین اماکن توریستی در شمال کشور است که پروژه ساخت آن در سال 1390 آغاز شد. برای احداث این مجموعه، یکی از بهترین مناطق شهر نور به لحاظ برخورداری از طبیعت سرسبز و دسترسی آسان به مرکز شهر انتخاب گردید و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سال 1394 فاز اول این طرح به بهره‌برداری رسید.

شهرستان نور در بخش‌های مرکزی استان مازندران واقع شده و به پایتخت ساحلی ایران شهرت دارد. شکل‌گیری این شهر در امتداد خط ساحلی دریای خزر، وجود بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه و برخورداری از اراضی وسیع و سرسبز هم در بخش جلگه‌ای و هم در ارتفاعات، شهر نور را به عنوان یکی از بهترین موقعیت‌های سرمایه‌گذاری در کشور بدل ساخته است. در این مطلب به دلایل عمده انتخاب شهر نور برای اجرای این طرح مهم می‌پردازیم و شما را با چشم‌انداز روشن سرمایه‌گذاری در این شهر زیبا و توریستی آشنا خواهیم کرد.

 چرا سازندگان دشت نور، شهر نور را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند؟

1. طبیعت بکر و سرسبز

شهرستان نور به عنوان منطقه‌ای که بیشترین پوشش جنگلی را در در بخش جلگه‌ای استان مازندران دارا است، همواره مورد توجه طبیعت‌دوستان و گردشگران از سراسر کشور بوده است. این شهر تمامی عناصر طبیعی از جمله جنگل، دریا، ساحل، کوهستان، روستا و ... را در بر می‌گیرد و طبیعت محلی، آرام و بکر آن هر ساله خیل عظیمی از مسافران و گردشگران را به سوی خود می‌کشاند.

2. لذت رانندگی در مسیر جنگلی

از ابتدای خیابان اصلی نور به چمستان تا ورودی مجتمع، مسیری پوشیده از درختان جنگلی قرار دارد که با گذشتن از آن گویی در مسیر ورود به بهشت قرار دارید! تصور کنید چقدر لذت‌بخش است که هر بار با پیمودن این مسیر جذاب و هیجان‌انگیز به بهشت زمینی دشت نور و ویلای شخصی خود برسید.

3. نزدیکی به بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه

دشت نور، سرزمینی کوچک و رویایی است که در قلب جنگل‌های نور واقع شده. تمامی زمین‌های دشت نور به جنگل متصل هستند و از ارزش بالایی برای سرمایه‌گذاری برخوردارند. همجواری با درختان سر به فلک کشیده جنگلی که چشم‌انداز بی‌نظیری برای ساکنان فراهم کرده، حس نشاط و سرزندگی را در فضا جاری می‌سازد.

4. دریاچه‌ی زیبای دشت نور

یکی از جذابیت‌های منحصربه‌فرد دشت نور، وجود دریاچه‌ای به وسعت 4 هکتار در قسمت شرقی سایت است. در این قسمت امکاناتی همچون اسکله برای ماهگیری و فضای سنگ‌فرشی برای پیاده‌روی و استراحت تدارک دیده شده تا افراد بتوانند به دور از هیاهوی محیط شهری، در فضای فرح‌بخش و صمیمی آن، آرامش خود را بازیابی کنند.

5. وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان در منطقه

یکی از دلایل احداث مجتمع دشت نور در موقعیت فعلی، وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان در این شهر است که در کمترین فاصله از شهرک قرار دارند. دشت نور در مجاورت جنگل واقع شده و تنها 5 کیلومتر با دریای خزر فاصله دارد. یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی این منطقه وجود روستاهای متعدد، آب‌بندان‌ها، شالیزارهای سرسبز و بازارچه‌های محلی است که در آن می‌توان فارغ از هیاهوی دنیای مدرن، با خانواده و دوستان به گشت‌وگذار پرداخت. از اماکن تفریحی و تاریخی که در نزدیکی دشت نور واقع شده‌اند می‌توان به روستای سرسبز لاویج، پارک کشپل، سیسنگان، دریاچه الیمالات، جوربند، آرامگاه نیما یوشیج، آبشار آب‌پری و ... اشاره کرد.

6. نزدیکی به شهر نور

مجتمع توریستی دشت نور در فاصله 3 کیلومتری شهر نور واقع شده و دسترسی آسان و سریع به امکانات شهری از قبیل مراکز خرید، پاساژها، خدمات درمانی، مناطق تفریحی و ... از نکاتی است که در زمان مکان‌یابی این طرح به آن توجه شده است.

دشت نور به لحاظ وجود امکانات تفریحی متعدد یکی از بهترین و متفاوت‌ترین شهرک‌های توریستی کشور به حساب می‌آید. وجود بخش‌هایی همچون باشگاه ورزشی، رستوران، کافی‌شاپ، پارک کودکان، مسیرهای پیاده‌روی و ... فضا را به محیطی دوستانه و دلچسب بدل ساخته است. ماساژ و اسپا، سوارکاری، ماهیگیری، قایق‌سواری، بدنسازی، مینی‌گلف، ایستگاه دوچرخه‌سواری، لیزرتگ، آچری‌تگ و ... از دیگر امکانات و خدماتی هستند که افراد با رده‌های سنی مختلف بر حسب علاقه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

جمع‌بندی

طرح مجموعه توریستی و تفریحی دشت نور همراه با توجیهات اقتصادی و فنی دقیق توسط قوی‌ترین سرمایه‌گذاران ایران در شهر نور مازندران به اجرا درآمده است. از زمان اجرای این طرح شاهد بالا رفتن ارزش اراضی مجاور و رشد اقتصادی قابل توجه در منطقه هستیم. انتخاب شهر نور توسط سرمایه‌گذاران بزرگی همچون سازندگان دشت نور، بی‌شک نشان‌دهنده وجود پتانسیل عظیم برای سرمایه‌گذاری و آینده تجاری درخشان در این شهر ساحلی و سرسبز است.

به خاطر داشته باشید که یک سرمایه گذاری عالی معمولاً در خرید زمین های متراژ بالا دیده می‌شود. البته که بهتر است پس از چند سال امکان ساخت در آن وجود داشته باشد، "دقیقاً کاری که دشت نور انجام داده است".

اگر سرمایه لازم برای خرید زمین متراژ بالا را ندارید، میتوانید با انتخاب شریک مناسب اقدام به خرید زمین مورد نظر کنید.

جالب است بدانید که خرید ویلا در دشت نور دیگر یک سرمایه گذاری اقتصادی به حساب نمی‌آید چرا که رشد اصلی آن در طی چند سال گذشته اتفاق افتاده و شاید مناسب کسانی باشد که بیشتر علاقه‌مند به تفریح و لذت بردن از سرمایه گذاری هستند. به همین سبب با اطمینان می‌توان گفت خرید ملک در حومه دشت نور که به لحاظ تمامی شاخص‌های زندگی در سطح عالی و رو به رشد قرار دارد، یک سرمایه‌گذاری عاقلانه و بدون ریسک خواهد بود. در این راستا جهت دریافت مشاوره و استعلام از شرایط خرید ملک در شمال می‌توانید به سایت مسترملک مراجعه کنید. مسترملک مرجع رسمی و قابل اعتماد معاملات ملکی در شمال کشور است که کارشناسان خبره آن در هر ساعت از شبانه‌روز راهنمای شما خواهند بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها