|

پروژه رومنس، بهترین پیش فروش آپارتمان در چیتگر

پروژه رومنس به سبب جایگیری مناسب در منطقه، اعتبار بالای تعاونی، امکانات بی نظیر و ... در وضعیت کنونی گزینه معقولی برای پیش خرید ملک است.

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به گفته کارشناسان بازار مسکن، مدتی است رکود بر این بازار سایه افکنده و طبیعتا شاهد کاهش معاملات و خرید و فروش ملک در بازه کنونی هستیم. بازار مسکن در تمامی دوره ها، چه دوره رونق و چه دوره رکود با سود دهی همراه بوده و تنها در میزان سود به دست آمده متفاوت می باشند. اما چنانچه فرد با درایت عمل کرده و در زمان مناسب وارد بازار شود می تواند سودی دوچندان را برداشت کرده و اندوخته مالی خود را رشد دهد. علاوه بر این چگونگی فعالیت سرمایه گذار نیز اهمیت دارد، چرا که به طور بدیهی سود ساخت و ساز ملک و یا مشارکت در پروژه های پیش فروش آپارتمان در مقایسه با دیگر اقدامات بسیار بالاتر بوده و در صورت امکان به شدت توصیه می شود.

برخی از مناطق تهران مانند چیتگر به سبب شرایط رو به رشدی که تجربه می کنند، چندان تحت تاثیر رکود قرار نگرفته و بازار پر رونقی را برای آن ها شاهد هستیم. لذا با این تفاسیر خرید ملک و یا پیش فروش آپارتمان در چیتگر گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در بازار مسکن، در شرایط کنونی بوده و آینده خوبی را می توان برای آن پیش بینی کرد.

در شرایط فعلی بازار مسکن، پیش خرید ملک و مشارکت در پروژه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر توصیه شده و پپیشنهاد می شود با انتخاب منطقی پروژه گامی مطمئن در جهت سرمایه گذاری ملکی خود بردارید.

رومنس

پروژه رومنس چیتگر

پروژه رومنس مرواریدشهر در منطقه 22 یکی از معتبرترین پروژه های پیش فروش می باشد که به سبب اعتبار بالای تعاونی با اقبال خوبی همراه بوده است. سرمایه گذاری در پروژه رومنس به سبب مزایای بسیار آن شدیدا مورد توجه بوده و سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کرده است. این پروژه در مروارید شهر منطقه 22 اجرا خواهد شد که به لحاظ موقعیتی و برخورداری از امکانات شهری دارای شرایط خوبی بوده و یکی از بهترین  و سودآورترین پروژه های پیش فروش چیتگر به شمار می رود .

تعاونی توسعه همت در پروژه های  پارسیا، پاسارگاد1 و همچنین پاسارگاد 2 به خوبی اعتماد و رضایت اعضا را بدست آورده و با سابقه خوبی بر رویث پروژه رومنس فعالیت می کند. اعتبار تعاونی توسعه همت در میان سازندگان منطقه 22 قابل تامل بوده و پشتوانه ای محکم برای این سرمایه گذاری خواهد بود.

پروژه رومنس مروارید شهر در زمینی به وسعت 36000 متر و در قالب 8 بلوک 17 طبقه با کاربری مسکونی اجرا شده و در هر طبقه از بلوک ها 6 واحد مسکونی مجزا با امکانات کامل را شاهد هستیم. زیربنای واحدهای این مجموعه برابر با 100-130-150 متر مربع خواهد بود که با توجه به متراژ واحدها 2 تا 3 خواب نیز برای هر واحد در نظر گرفته شده است. پروژه رومنس بر اساس تکنولوژی خانه های هوشمند اجرا شده است که از جمله امکانات بی نظیر آن می توان به سیستم سرمایش گرمایش هوشمند، سیستم روشنایی هوشمند، قطع و وصل هوشمند گاز و برق و آب اصلی مجموعه، سیستم صوتی و تصویری هوشمند، کلید و پریز هوشمند، آبیاری هوشمند گل و گیاه داخل واحد اشاره کرد که در کنار دیگر امکانات مجموعه شامل استخر، سونا و جکوزی، سینما، سالن اجتماعات، سالن تخصصی ماساژ شرایط فوق العاده ای برای زندگی فراهم خواهد آورد.

پروژه رومنس به سبب جایگیری مناسب در منطقه، اعتبار بالای تعاونی، امکانات بی نظیر مجموعه و شرایط پرداخت مناسب پروژه در وضعیت کنونی بازار گزینه معقول و ایده آل برای پیش خرید ملک در تهران بوده و می تواند هدف خوبی برای سرمایه گذاری سودآور طی سال های آتی باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی