|

معرفی کامل تلویزیون 55 اینچ ال جی 55C1 از سایت رکسوند

تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55C1 دارای قابلیت جستجوی صوتی است و می‌تواند صدای شما را تشخیص داده و دستورات شما را پاسخ دهد.

لینک کوتاه کپی شد

تلویزیون 55 اینچ ال جی 55C1

قیمت تلویزیون یکی از مهمترین پارامترها حین خرید تلویزیون است. تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55C1 به پردازشگر تصویر نسل چهارم آلفا 9 مجهز شده است و به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت به مدل های دیگر این کمپانی دارد. این پردازشگر تصویر کاملا پیشگام و پیشرفته میباشد و میتواند تمامی اطلاعات صوتی و تصویری را پردازش کند. تلویزیون 55C1 از فرمت 4k برخوردار است و پردازنده چهارهسته‌ای دارد و به همین دلیل تمامی محتواهای تصویری و صوتی را با کیفیت بسیار باورنکردنی ارائه می‌دهد.

تلویزیون اسمارت ال جی C1 سایز صفحه نمایش 55 اینچ دارد و فناوری AI Picture Pro برخوردار است و می‌تواند به صورت هوشمند چهره تمامی افراد را در تصاویر تشخیص داده و تنظیم رنگ طبیعی پوست صورت آنها تصاویر را به بهترین شکل ممکن برای شما ارائه دهد. تلویزیون 55 اینچ ال جی C1 دارای فناوری Image Enhancing on SQM است و کیفیت تصاویر را نیز بهتر می‌کند. همچنین این تلویزیون از فناوری 4K Upscaling برخوردار است و می‌تواند رزولوشن تصاویر را افزایش داده و محتواها را در حد کیفیت تصویر فورکا پخش کند. تلویزیون 4k ال جی 55C1 قابلیت تشخیص و انتخاب خودکار حالت دالبی و HDR دارد.

این تلویزیون می‌تواند نور تلویزیون را نیز متناسب با اطراف تنظیم کرده و زمانی که شما در شب به مشاهده محتوای مورد علاقه خود می‌پردازید دیگر نیازی نیست که تنظیمات را انجام دهید و تلویزیون به صورت خودکار این تنظیمات را برای شما انجام می‌دهد. تلویزیون اسمارت ال جی 55C1 دارای قابلیت سینمایی Dolby Vision است و از فرمت‌های مختلف HDR مانند دالبی ویژن HLG, HDR10 Pro, Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

این تلویزیون با وجود قابلیت دالبی ویژن می‌تواند تصاویر متناسب با نور محیط تنظیم کرده و در هر لحظه اطلاعات مورد پردازش قرار می‌دهد. تلویزیون 4k ال جی 55C1 کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و سایز 55 اینچ دارد. این تلویزیون با داشتن صفحه نمایش OLED کاملاً باریک و ظریف طراحی شده و می‌تواند زیبایی چشم نوازی را به خانه شما ببخشد. اگر قصد خرید تلویزیون ال جی 55C1 دارید به فروشگاه اینترنتی رکسوند مراجعه نمایید.

ال جی

طراحی تلویزیون هوشمند ال‌جی 55C1

تلویزیون OLED ال جی مدل 55C1 محصول سال 2021 است. این تلویزیون رنگ مشکی دارد و ‌هارمونی رنگی بسیار زیبایی را با سایر دکوراسیون‌ها ایجاد می‌کند. صفحه نمایش 55 اینچ را می‌توانید برای محیط و سالن‌های بزرگ و متوسط استفاده کنید. تلویزیون 2021 ال جی 55C1 به صفحه نمایش اولد مجهز شده است و ظرافت و زیبایی بسیار باورنکردنی برخوردار است. این تلویزیون گیرنده دیجیتال DVB-T2/C/S دارد و شما می‌توانید برای تماشای فیلم، انجام بازی‌های مختلف و حتی شنیدن موسیقی‌های مورد علاقه خودتان از این تلویزیون استفاده کنید. می‌توانید این تلویزیون را برای محیط‌های عمومی و اداری نیز قرار دهید و زیبایی چشم نوازی را به محیط خودتان ببخشید. تلویزیون 55 اینچ ال جی 55C1 از پورت‌ها درگاه‌های ارتباطی مختلف نیز برخوردار است و کاملا شیک و زیبا طراحی شده و بدنه باریکی دارد.

کیفیت تصویر تلویزیون OLED ال جی 55C1

تلویزیون 4k ال جی مدل 55C1 تراکم پیکسلی گسترده‌ای دارد و تمامی تصاویر و محتوا‌ها با رنگ‌های زنده و گسترده ارائه می‌شود. این تلویزیون با نرخ رفرش ریت مناسبی که دارد می‌تواند صحنه‌های اکشن و ورزشی را نیز با کیفیت بالایی ارائه دهد. به همین دلیل محتواهای سریع و اکشن را بدون تاری و تاخیر مشاهده می‌کنید. تلویزیون ال جی 55C1 به سیستم کاهنده نویز مجهز شده است و از کیفیت تصویر بسیار قدرتمندی برخوردار است. این تلویزیون در مقایسه با تلویزیون‌های فول اچ دی رزولوشن‌ها و تراکم پیکسلی گسترده‌ای دارد و می‌تواند محتوای فول اچ دی را نیز در حد فورکا نمایش دهد.

به همین دلیل اگر به محتوای فورکا دسترسی نداشتید جای هیچ نگرانی نیست زیرا تلویزیون 55C1 دارای فناوری AI Upscaling است و محتوای بی کیفیت را ارتقا می‌دهد. این تلویزیون می‌تواند به صورت خودکار و کاملا هوشمند محیط اطراف خود را آنالیز کرده و صدا و تصاویر را متناسب با محیط اطراف خود ارائه دهد. به همین دلیل تلویزیون 55C1 یکی از بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون‌های ال جی شناخته شده است که می‌تواند هم کیفیت تصویر و هم کیفیت صوتی بی نظیر را نیز برای شما ارائه دهد.

سیستم صوتی تلویزیون 55 اینچ ال جی 55C1

 تلویزیون اسمارت ال جی مدل 55C1 به صدای سه بعدی مجهز شده است و از 40 وات توان صوتی برخوردار است. این تلویزیون دارای قابلیت Sound Share است و شما می‌توانید صدای تلویزیون را با گوشی همراه خود را به اشتراک بگذارید یا برعکس. تلویزیون 55 اینچ ال جی C1 سیستم صوتی دو کاناله دارد و به ساب ووفر قدرتمند مجهز شده است. این تلویزیون صدا را با توجه به محیط اطراف تنظیم می‌کند و می‌تواند حالت صوتی مناسبی را نیز انتخاب کند. تلویزیون فورکا ال جی 55C1 از حالت‌های صوتی مختلفی برخوردار است. این تلویزیون بلندگوهای بسیار با کیفیت و قدرتمندی دارد و شما می‌توانید ساندبار را به تلویزیون متصل کرده و صدای آن را تقویت کنید. تلویزیون های ال جی و سامسونگ در مدل های پرچمدار خود کیفیت صدای بهتری را از خود نشان میدهند پس اگر به دنبال خرید تلویزیون سامسونگ با صدای عالی هستید بهتره در این برند هم مدل هایی که پرچمدار هستند رو انتخاب کنید.

image_1abcc438a357f726df9e47c6dca70acae62e9d54

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون ال جی 55C1

تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55C1 به سیستم عامل webOS مجهز شده است. این تلویزیون دارای ورژن 6 سیستم عامل webOS است. وجود هوش مصنوعی این قابلیت را برای کاربران فراهم کرده است تا آنها بتوانند در محیطی بسیار هوشمند کارها و امورات خودشان را انجام دهند. تلویزیون 55C1 دارای قابلیت جستجوی صوتی است و می‌تواند صدای شما را تشخیص داده و دستورات شما را پاسخ دهد. همچنین شما می‌توانید گفتار را به نوشتار یا برعکس تبدیل کنید. تلویزیون 55 اینچ ال جی 55C1 قابلیت اتصال به دیوار نیز دارد و شما می‌توانید با اتصال به اینترنت از فروشگاه ال جی اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف را خریداری و آن را بر روی تلویزیون خودتان نصب کنید. تلویزیون 55C1 دارای قابلیت تلتکست است و از زیرنویس پشتیبانی می‌کند. همچنین ریموت کنترل جادویی نقطه قوت تلویزیون 55C1 محسوب می‌شود.

image_270ffcc4417d1650aef5dc11a42277156f39440d

نتیجه گیری

 تلویزیون هوشمند ال‌جی 55C1 صفحه نمایش تخت دارد و به نور پس زمینه ال ای دی مجهز شده است. این تلویزیون پردازنده 4k  α9 Gen4 AI Processor 4K دارد و می‌تواند محتوا را با کیفیت تصویر گسترده بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش دهد. تلویزیون 55C1 40 وات توان صوتی دارد و به سیستم عامل webOS مجهز است و دنیایی از امکانات و قابلیتها دارد. اگر قصد خرید تلویزیون 55C1 را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران حرفه‌ای رکسوند تماس گرفته و این تلویزیون را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها