|

ورود مسافران به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

خودروهایی که دارای سرنشین های بومی هستند پس از انجام معاینه اولیه در صورت عدم وجود علائم بیماری مجوز ورود به استان را می گیرند و کسانی که…

لینک کوتاه کپی شد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حفظ سلامت شهروندان مجبور شدیم محدودیت تردد و انسداد در برخی محورها به ویژه محورهای اصلی استان ایجاد کنیم.

" حسین کلانتری " در خصوص اقدامات انجام شده در استان برای مقابله با ویروس کرونا، افزود: ورودی‌های اصلی استان از جمله محورهای "اصفهان_یاسوج" و "شیراز_یاسوج" بر روی خودروهای با پلاک های مربوط به استان‌های درگیر با کرونا که وضعیت مناسبی ندارند، مسدود می شود.

وی با تاکید بر اینکه تیم های غربالگری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همچنین نیروهای انتظامی در این محورها مستقر است، اظهارکرد: خودروهایی که دارای سرنشین های بومی هستند پس از انجام معاینه اولیه در صورت عدم وجود علائم بیماری مجوز ورود به استان را می گیرند و کسانی که تست آن‌ها مثبت اعلام شود، قرنطینه خواهند شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: افراد مبتلا به ویروس کرونا حتما در مکان‌های مشخص شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی به مدت دو هفته قرنطینه می شوند و پس از سپری شدن این مدت در صورت تایید سلامت آنان از سوی دانشگاه مجوز ورود آن‌ها به استان صادر می شود.

کلانتری تصریح کرد: براساس مصوبات قبلی در ستاد مقابله با کرونا در استان از آنجایی که هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، مراکز گردشگری و توریستی و اماکن آموزشی از پذیرش هرگونه مسافری خودداری می کنند بنابراین از پذیرش خودروهایی که سرنشین آن‌ها غیربومی بوده و دارای پلاک مربوط به استانهای درگیر کروناست، ممانعت می شود.

وی با تاکید بر اینکه تیم های غربالگری و نیروهای انتظامی به صورت ۲۴ ساعته در محورهای اصلی و مواصلاتی استان مستقر هستند، عنوان کرد: بدون شک همکاری مردم در این خصوص علاوه بر تامین سلامت و بهداشت شهروندان کاهش تلفات و خسارات را نیز در پی خواهد داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آگاهی و همکاری مردم موجب حفظ آرامش حاکم بر استان می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کلانتری خواستار همکاری مردم با نیروهای انتظامی و تیم‌های بهداشت و درمان در ورودی‌های شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها