|

آیفون ۱۳ پرو مدل Tyrannophone، عجیب اما واقعی!

با این که بیشتر علت خرید آیفون 13 توسط مردم، به خاطر لوکس بودن این محصول است،‌ اما این تنها دلیل محبوبیت محصولات شرکت اپل نیست.

لینک کوتاه کپی شد

علاقه به کالاهای لوکس از دیرباز تاکنون میان مردم دنیا، بسیار زیاد بوده است. یعنی از لوازم خانه گرفته ماشین و حتی گوشی‌های هوشمند، همیشه نسخه‌ی لوکس هم داشته است. در این میان کسانی که مشکلی بابت پرداخت هزینه‌های بسیار بالا نداشتند، به راحتی اقدام به خرید چنین کالاهای لوکس و گران‌قیمت می‌کردند. شرکت نوکیا یکی از نمونه‌ّای بارزیست که برای اولین بار شروع به تولید کالاهای لوکس در تلفن‌های همراهش کرد. یعنی ما شاهد روکش‌های طلا و سایر طرح‌های بسیار لوکس و گران‌قیمت در این گوشی‌ها بودیم. اما شرکت اپل بدون انجام چنین کارهایی هم، معروف به تولید گوشی‌های لوکس و گران‌قیمت است. برای مثال،‌ می‌توان به خرید آیفون 13 اشاره کرد.

گوشی‌های نسل جدید آیفون، یعنی نسل 13 تغییر بسیار کمی نسبت به مدل‌ قبلی خود (آیفون 12) داشته‌اند. چرا که ما فقط شاهد تغییر طراحی لنز‌های دوربین در 2 نسخه‌ی مینی و ساده بوده‌ایم و علاوه بر آن، فقط ظرفیت باتری افزایش پیدا کرده و عرض ناچ در صفحه‌ی نمایشگر کمتر شد. اما با این وجود قیمت آیفون 13 پرو مکس حتی نسبت به نسل قبلی خودش هم بیشتر بوده و افراد زیادی اقدام به خرید آن کردند. با این که طرفداران گوشی‌های آیفون از این سرعت کند در به‌روزرسانی‌های جدید کاملا ناراضی هستند،‌ اما همچنان استقبال زیادی از خرید چنین کالای لوکسی می‌کنند. چرا که در سال جاری، سهام شرکت اپل تبدیل به یکی از بهترین و عالی‌ترین سهام دنیا شد و این به خاطر فروش بی‌نظیر محصولاتش بود.

آیفون ۱۳؛ یک کالای لوکس برای خریداران

اما علت خرید آیفون 13 و یا استقبال بیش از حد آن در میان مردم، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در ابتدا باید بگوییم که از زمان استیو جابز تاکنون،‌ گوشی‌های آیفون همیشه به عنوان یک کالای خاص، ظریف و بسیار جذاب وارد بازار شده است. چرا که همیشه در آن یک تکنولوژی و یا به‌روزرسانی جدید و خارق‌العاده به مردم معرفی می‌شد که همه را شگفت‌زده می‌کرد. همین دلیل باعث شده است تا در چند سال اخیر گوشی‌های آیفون به عنوان یک کالای لوکس و بسیار خاص میان مردم، شناخته شود. تقریبا در تصاویر و عکس‌هایی که اکثر شخصیت‌های معروف و یا به اصطلاح سلبریتی‌ها جلوی آینه می‌گیرند، می‌توان شاهد نسل جدید گوشی‌های آیفون بود.

image_1642588893

با این که بیشتر علت خرید آیفون 13 توسط مردم، به خاطر لوکس بودن این محصول است،‌ اما این تنها دلیل محبوبیت محصولات شرکت اپل نیست. چرا که بالا بودن قیمت آیفون 13 پرو مکس و یا سایر مدل‌های نسل جدید آیفون، بیشتر به خاطر تکنولوژی برتر و امکانات خارق‌العاده‌ایست که در آن وجود دارد. همین موضوع، گوشی‌های آیفون را تبدیل به یکی از بهترین وسیله‌ی هوشمند برای اکثر مردم کرده است. چرا که همه به دنبال دوربین‌های باکیفیت و قوی، سرعت بالا در پردازش و طرح زیبا در گوشی‌های هوشمند هستند که تمامی این ویژگی‌ها در تلفن‌های همراه آیفون وجود دارند. اما جالب است بدانید جدیدا شرکت اپل با همکاری یک شرکت جواهرسازی بسیار معروف در دنیا، به نام Caviar، یک محصول بسیار لوکس و گران‌قیمت تولید کرده است.

ویژگی‌های باورنکردنی Tyrannophone

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم بسیاری از افراد ثروتمند، همیشه به دنبال کالاهای لوکس و پر زرق‌وبرق هستند. حالا این دو شرکت با توجه به استقبال کاربران ثروتمند در جهان اقدام به تولید یک مدل جدید و بسیار عجیب و خارق‌العاده کرده‌‌اند. یعنی قرار است فقط 7 گوشی آیفون 13 پرو که حافظه‌ی یک ترابایتی هم دارد، از طرح دندان واقعی یک دایناسور به نام T-Rex که قدمت 80 میلیون ساله دارد استفاده کند! اسم این گوشی Tyrannophone نام‌گذاری شده و یکی از محصولات بسیار گران‌قیمت و لوکس است که هزینه‌ای بالغ بر 8610 هزار دلار خواهد داشت. جالب است بدانید این یکی از ارزان‌قیمت‌ترین محصولات شرکت روسی Caviar نسبت به گوشی‌های 15 هزار دلاری طرح ترامپ و جو بایدن است!

البته قرار است دو مدل گوشی‌های دیگری به نام Monsterphone و Teradiamond هم از همین شرکت، به بازار عرضه شود که این مدل‌ها هم از گوشی آیفون 13 پرو ساخته خواهند شد. با این که استقبال زیادی برای خرید آیفون 13 در میان مردم وجود دارد، اما تولید چنین گوشی‌های عجیب و غریب و بسیار لوکس هم می‌تواند ماجرا را برای بسیاری از ثروتمندان جذاب‌تر کند. چرا که می‌توان به جای یک گوشی هزار و خورده‌ای دلاری، آیفون 13 چند هزار دلاری خرید! حتی قیمت آیفون 13 پرو مکس هم به پای چنین نسخه‌ی لوکس و گران‌قیمت آیفون 13 پرو نمی‌رسد و این موضوع می‌تواند افراد ثروتمند بسیاری را برای خرید گوشی Tyrannophone و یا مدل‌های دیگرش ترغیب کند.

image_1642588873

خرید اقساطی از بازرگانی سیب

شاید خرید چنین گوشی‌های لوکسی، بیشتر در کشورهای ثروتمند رواج داشته باشد. چرا که با قیمت سرسام‌آور دلار در کشورمان، خرید چنین گوشی‌هایی که فقط چند نسخه‌ی کم از آن تولید می‌شود، نه معقولانه بوده و نه توجیه اقتصادی دارد. اما برای خرید آیفون 13 می‌توان از بهترین فروشگاه‌های داخل کشور نظیر بازرگانی سیب اقدام کرد. حتی شاید ممکن است قیمت آیفون 13 پرو مکس هم برای بسیاری از هم‌وطنانمان گران‌قیمت باشد. اما با استفاده از خدمات اقساطی فروشگاه بازرگانی سیب، می‌توان آن را به راحتی تهیه کرد. شما می‌توانید تنها با پرداخت 40 درصد مبلغ هر کدام از مدل‌های نسل 13 آیفون، اقدام به خرید آن‌ها کنید.

خرید برخی از محصولات شرکت اپل در مجموعه‌ی بازرگانی سیب، نیازی به پیش‌پرداخت ندارند. یعنی فارغ از قیمت اپل واچ و یا ایرپاد،‌ می‌توانید آن‌ها را بدون پیش‌پرداخت و به صورت کاملا اقساطی از بازرگانی سیب تهیه بفرمایید. توجه داشته باشید که برای خرید آیفون 13 به صورت اقساطی حتما نیاز به مراجعه‌ی حضوری به فروشگاه بازرگانی سیب به همراه دسته چکتان خواهید داشت. تمامی این مراحل کمتر از 45 دقیقه طول کشیده و شما قادر خواهید بود صاحب به‌روزترین گوشی و یا محصولات شرکت اپل شوید. مدت‌زمان پرداخت اقساط محصولات هم بین 3 تا 12 ماه بوده و می‌توانید خودتان تعداد اقساط و یا موارد دیگر را مشخص کنید.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید آیفون 13، حتما به وب‌سایت بازرگانی سیب مراجعه بفرمایید. داخل وب‌سایت بازرگانی سیب، یک بخش مخصوص خرید اقساطی وجود دارد که در آنجا جزئیات زیادی برای محاسبه این نوع خرید قرار داده شده است. یعنی شما می‌توانید با وارد کردن مدل گوشی و رنگ آن اقدام به انتخاب گزینه‌های مختلف بکنید. مثلا می‌توانید مبلغ پیش‌پرداخت و یا مدت‌زمان اقساط را انتخاب کنید، تا وب‌سایت به صورت خودکار، همه چیز را برایتان محاسبه کند. در چنین شرایطی، شما با اطلاعات کاملا و جامع به فروشگاه بازرگانی سیب برای خریدتان مراجعه خواهید کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها