|

بازنشستگان بخوانند؛ همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان محقق می‌شود؟

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب اعتبار 90 هزار میلیاردی در کمیسیون تلفیق بودجه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب اعتبار ۹۰ هزار میلیاردی در کمیسیون تلفیق بودجه برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ ولی اسماعیلی، از پیشنهاد این کمیسیون برای تامین اعتبار لازم درخصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال آینده خبر داد و گفت: سال گذشته حدود ۹۰ درصد از پرداختی‌های بازنشستگان کشوری را ساماندهی و همسان‌سازی کردیم که بخشی نیز باقی مانده‌اند.

وی با بیان اینکه برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز سال گذشته حدود ۴۰ درصد همسان‌سازی انجام شد، ادامه داد: ۸۹ هزار میلیارد تومان سال گذشته برای همسان‌سازی‌ها اعتبار مصوب شده بود، اما متاسفانه در لایحه دولت برای بودجه سال ۱۴۰۱ منابعی برای ادامه همسان‌سازی‌ها در نظر گرفته نشده بود که در این زمینه کمیسیون اجتماعی بنا به وظیفه ذاتی خود پیشنهاداتی را به کمیسیون تلفیق ارائه کرد.

نماینده گرمی در مجلس با اعلام اینکه پیشنهاد کمیسیون برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان برای سال آینده ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بود، اضافه کرد: با اختصاص ۹۰ هزار میلیارد تومان در کمیسیون تلفیق موافقت شد، البته تلاش خواهیم کرد تا در صحن علنی مجلس این ۱۲۰ هزار میلیارد تومان را تصویب کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره محل تامین منابع این همسان‌سازی حقوق‌ها، گفت: این ۹۰ هزار میلیاردی که اختصاص داده شده از هدفمندی یارانه‌ها بوده است، البته دیون تامین اجتماعی حدود ۴۰۰ هزار میلیارد است که می‌توان از این منبع نیز برای همسان سازی حقوق بازنشستگان استفاده کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بازنشسته کشوری ارسالی در

    آخه چرا دروغ میگین کجا ۹۰ درصد حقوق کشوری ها متناسب سازی شده بنده با همه ی این افزایشها و متناسب سازیها شش میلیون دریافتی دارم آیا هم رتبه بنده ایتقدر حقوق میگیرد بازنشسته هم رتبه بنده در سال ۹۶ بازنشسته شده در حال حاظر ۱۱ میلیون دریافتی دارد یا کارمند هم رتبه بنده ۱۴ میلیون حقوق میگیرد حالا شش میلیون دریافتی بنده کجا ۹۰ درصد حقوق بازنشسته ای که هم رتبه بنده که ۱۱ میلیون دریافتی دارد را پوشش میدهد یا از همه بدتر کارمندی که ۱۴ میلیون دریافتی دارد و هم رتبه بنده است کجا ۹۰ درصد را پوشش میدهد چرا افکار عمومی به خصوص بازنشستگان تامین اجتماعی را نسبت به کشوری ها مخدوش میکنید فقط وفقط دروغ تحویل جامعه میدهید اگر لایحه دائمی شدن متناسب سازی را تصویب نکنید خیابان را به تصرف خود در خواهیم آورد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی