|

بورس جعبه چوبی مقوایی شیشه ای در تهران کجاست؟

لوکس باکس به عنوان تنها کارخانه تولید بسته بندی جعبه چوبی مقوایی و هارد باکس توانسته نیاز مشتریان خود را برطرف و به قطب این صنعت تبدیل شود.

لینک کوتاه کپی شد

همیشه پیدا کردن منبع و بورس یک کالا باعث می شود تا خیال ما از هر لحاظ آسوده گردد، چه از لحاظ تنوع طرح بالا و قیمت چه به لحاظ کیفیت مورد نظر، بهمین خاطر در اینجا قصد داریم تا جایی رو به شما معرفی کنیم تا علاوه خرید عمده بتوانید خرید تک و سفارش محصول متناسب با نیاز خود رو بدهید. در همه صنایع وجود برندی معتبر و مطرح باعث اعتبار و رونق آن می شود، صنعت  بسته بندی و جعبه از جمله این صنایع هست که وجود برندی مانند لوکس باکس(https://iluxbox.com/) منجر به بهبود آن شده، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بورس و معدن انواع بسته بندی ها آشنا کنیم.

لوکس باکس بورس بسته بندی و جعبه

لوکس باکس به عنوان تنها کارخانه تولید بسته بندی جعبه چوبی مقوایی و هارد باکس با تنوع بالا محصولات خود توانسته است نیاز مشتریان خود را برطرف و به قطب این صنعت تبدیل گردد. از جمله محصولات این برند انواع بسته بندی جعبه های آجیل و خشکبار دمنوش و پذیرایی لوکس باکس همچنین انواع سینی چوبی مزه و سینی پذیرایی، جعبه های کادویی هاردباکس مقوا و چوبی اشاره نمود.این برند علاوه بر تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ دارای تنوع قیمت هم میباشد بنحوی که می توانید بر اساس بودجه مورد نظر خود اقدام به تهیه محصولات لوکس باکس نمایید.

جعبه چوبی دمنوش پذیرایی

آدرس بورس جعبه در تهران

جهت بازدید و خرید حضوری در تهران می توانید به آدرس دفتر مرکزی لوکس باکس واقع در آریا شهر مراجعه نمایید و یا در صورت نیاز می توانید سفارشات خود را از طریق وب سایت فروشگاه اینترنتی لوکس باکس به آدرس https://iluxbox.com/ ثبت و یا بصورت تلفنی با شماره 02144051339 تماس حاصل نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید. این مجموعه همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 18 پذیرای حضور شما خواهد بود.

سفارشی سازی تولید محصولات اختصاصی

لوکس باکس با ایجاد بستری مناسب برای مشاوره و راهنمایی رایگان سبب شده تا برندهای مختلفی محصولات خود را باستفاده از بسته بندی های خاص تولید شده توسط لوکس باکس، با ارزش افزوده بسیار بالاتری بفروش برسانند و از رقبایخود  پیشی بگیرند. لذا این مجموعه با افتخار و بصورت کاملا رایگان اقدام به مشاوره و طراحی بسته بندی محصولات مورد نیاز هر صنعت را می نماید تا برای همیشه به دغدغه صاحبان صنایع پاسخی مناسب و درخور داده باشد.

image_1643211417

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی