|

بار مالی لایحه رتبه‌بندی معلمان پذیرفته شد

سخنگوی دولت: علی رغم اینکه لایحه رتبه‌بندی معلمان بدون کار کارشناسی در روز‌های آخرین دولت قبل ارائه شد، دولت با متن لایحه قبل موافقت کرد

لینک کوتاه کپی شد

علی بهادری جهرمی در نشست خبری امروز خود، گفت: حذف یارانه دهک‌های پر درآمد متاثر از نظام توزیع یارانه است. مستمر باید دهک بندی خانوار‌ها بروزرسانی شود. معمولا در این شرایط پرمصرف‌ها یارانه بیشتری مصرف می‌کنند. این مسئله طبیعتاً تابع مجلس خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که در قانون بودجه ۱۴۰۱ پیش‌بینی از سوی مجلس برای این قسمت صورت می‌گیرد یا نه.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ایلنا؛ سخنگوی دولت گفت: دولت اهل شنیدن سریع حرف‌ها و خواسته‌های به‌حق است، عادلانه‌کردن پرداخت‌ها و مزایای کارکنان یکی از همین مطالبات به‌حق است.

بهادری‌جهرمی گفت: رییس جمهور به سازمان اداری استخدامی دستور داده است که لایحه عادلانه کردن پرداخت‌ها را تنظیم کنند. تنظیم و نهایی کردن این لایحه با استفاده از نظرات کارشناسی به صورت شبانه‌روزی پیش می‌رود.

وی افزود: علی رغم اینکه لایحه رتبه‌بندی معلمان بدون کار کارشناسی در روز‌های آخرین دولت قبل ارائه شد، اما دولت با متن لایحه دولت قبل موافقت کرد و بار مالی را پذیرفت. باید دید مجلس چه راهکاری برای حل این مشکل به حق معلمان تدبیر خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی