|

هایک ویژن برترین تولید کننده دوربین مداربسته

هایک ویژن یکی از برند‌های تولید‌ کننده دوربین مداربسته است که در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد و توانست با تولید محصولات با کیفیت با سرعت پیشرفت کند.

لینک کوتاه کپی شد

کمپانی هایک ویژن یکی از فعالان عرصه تولید لوازم امنیتی و حفاظتی است که توانسته از ابتدای فعالیت خود تاکنون محصولات متفاوتی را از نظر تکنولوژی به کار رفته در آن و یا نوع طراحی، به بازار فروش عرضه کند. تنوع محصولات و مطلوب بودن کیفیت آن از نظر مشتریان سبب گسترش این برند و ایجاد نمایندگی هایک ویژن در کشور‌های مختلف جهان شده است. در سال‎‌های اخیر به دنبال افزایش نیاز به امنیت و کنترل وضعیت شهر‌ها و اماکن عمومی و حتی مسکونی، شاهد حضور نمایندگی‎‌های مختلف هایک ویژن در ایران و واردات مستقیم و قانونی محصولات آن به واسطه‎‌ی این نمایندگی‌ها بود‌‎ه‎‌ایم. به گونه‎‌ای که امروزه کلیه‌‎ی متقاضیان محصولات این برند به راحتی با مراجعه مستقیم و یا اینترنتی به نمایندگی‌‎‌ هایک ویژن می‌توانند دوربین مداربسته مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

آشنایی با برند Hikvision

Hikvision یکی از برند‌های چینی تولید‌کننده دوربین مداربسته و لوازم امنیتی می‌‎‌باشد. این برند که در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد، توانست با تولید محصولات با کیفیت و متناسب با نیاز متقضایان مسیر پیشرفت خود را با سرعت بالایی طی کرده و به ایجاد نمایندگی هایک ویژن در شهر‌ها و کشور‌های مختلف اقدام نماید. گسترش تعداد نمایندگی‎‌ها و کمپانی‌‎‌ها سبب افزایش نیروی مشغول به کار در این برند شد. به گونه‌‎ای که امروز بیش از ۱۳۰۰۰ هزار نفر در این کمپانی و یا برند Hikvision مشغول به کار و درآمدزایی هستند. همچنین این کمپانی جهت بروزرسانی اطلاعات و محصولات خود ۴۰۰۰ نفر را در بخش ویژه‎‌ی تحقیق وتوسعه خود به استخدام درآورده است. چراکه بروز بودن محصولات و سنجش نیاز مشتریان و ایجاد فناوری‎‌ها جدید در محصولات مختلف، سبب رضایمندی همیشگی مشتریان از این برند شده که در نتیجه‎‌ی این رضایت‎‌مندی، تبلیغات گسترده‎‌ای برای فروش بیشتر آن از نمایندگی هایک ویژن در کشورهای مختلف اتفاق خواهد افتاد.

محصولات برند Hikvision

به طور کلی محصولات تولید شده و موجود در نمایندگی هایک ویژن از لحاظ نوع سیستم عملکردی به دو دسته‎‌ی آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می‌شوند. که هریک دارای محصولاتی متفاوت با طراحی و ویژگی متفاوتی بوده و برای مکان خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دوربین‌‎‌های آنالوگ Hikvision

دوربین‎‌های آنالوگ مداربسته هایک ویژن که در حقیقت با همان سیستم اولین نسل دوربین‌‎‌های مداربسته تولیدی کار می‌کنند، می‌توانند تصاویر را به واسطه‎‌ی کابل کواکسیال و امواج آنالوگ بر روی صفحه‎‌ی نمایش ظاهر کنند. این دوربین‎‌ها به طور معمول برای افرادی که به سیستم امنیتی حساسی احتیاج نداشته و تمایلی به پرداخت هزینه‌‎ی بیشتری را نیز ندارند کاملاً مناسب خواهد بود. دوربین‎‌های مداربسته آنالوگ موجود در نمایندگی هایک ویژن ایران معمولاً از مدل‎‌های ۲، ۵، ۸ مگاپیکسلی هستند. کلیه‎‌ی این دوربین‎‌ها جهت نمایش تصاویر ارسالی توسط امواج آنالوگ و به واسطه‌‎ی کابل کواکسیال به یک دستگاه ضبط‌ کننده تصاویر به نام DVR احتیاج دارند. این دستگاه علاوه بر پردازش اطلاعات داده شده قابلیت ضبط تصاویر برای بررسی دوباره وقوع جرم و یا کسب اطلاعات در خصوص برخی از مسائل را خواهد داشت.

دوربین‎‌های آنالوگ Hikvision می‌توانند برای ایجاد امنیت بیشتر در شب و نور کم (نور کمتر مانع بزرگی برای ضبط تصاویری با وضوح بالا است) در فناوری‎‌های پیشرفته‎‌تری تولید شوند. در این فناوری‎‌های پیشرفته برای شفافیت و وضوح تصاویر در نور کم، از مادون قرمز استفاده می‌شود. مدل‎‌های متفاوت دوربین‎‌های آنالوگ دید در شب، میزان دید متفاوتی را در شب به وجود خواهند آورد که بر این اساس میزان حساسیت یک فرد در ایجاد امنیت در انتخاب نوع این دوربین‎‌های موجود در نمایندگی هایک ویژن، به شدت تأثیر‌گذار خواهد بود.

دوربین‎‌های تحت شبکه Hikvision

دوربین‌‎‌های تحت شبکه که در واقع نسل جدیدی از دوربین‎‎‌های Hikvision محسوب می‌شوند، با مجهز شدن به فناوری‌‎‌های به روز و قابلیت‌‎‌های گسترده مزایای زیادی را برای کاربران فراهم خواهند آورد. این دوربین‎‌ها که در سری‎‌های ۱، ۲، ۴، ۶، ۸، مگاپیکسلی در نمایندگی هایک ویژن موجود‌‎ند، دارای طراحی‌‎‌های متفاوتی هستند که آن‎‌ها را جهت قرار‌گیری در یک مکان خاص یا حتی یک وضعیت خاص مناسب می‌کنند.

 قابلیت دوربین‎‌های مداربسته Hikvision می‌تواند، بسته به نوع مدل و سیستم به کار رفته در آن متفاوت باشد. اما به طور کلی این دوربین‎‌ها به نسبت دوربین‎‌های آنالوگ از امکانات بالاتری چون: پردازش تصاویر، امکان چرخش دوربین، قابلیت انتقال صدای دوطرفه، هوش مصنوعی و... بهره‎‌مند می‌‎باشند. دوربین‎‌های تحت شبکه برخلاف دوربین‎‌های آنالوگ، نیازی به دستگاه ضبط تصاویر را نداشته و معمولاً تصاویر را به واسطه‎‌ی رم یا دستگاه NVR ضبط می‌کنند. میزان رم هر دوربین با دوربین دیگر متفاوت بوده و قاعدتاً با افزایش میزان حافظه دوربین می‌‎‌بایست انتظار قیمت بالاتری را به هنگام خرید محصول انتخابی از نمایندگی هایک ویژن داشته باشیم.

مهمترین ویژگی دوربین‎‌های تحت شبکه Hikvision

اگرچه دوربین‎‌های مداربسته تحت شبکه از مزایای بسیار گسترده‎‌ای بهره‎‌مندند، اما هوش مصنوعی به کاررفته در این دستگاه‎‌ها و قابلیت استفاده از شبکه‎‌های اینترنتی از مهم‎‌ترین ویژگی‌‎‎‌های بارز آن‌‎‌ها می‌‎‌باشند. این ویژگی‌‎‌ها به کاربر این اجازه را می‌دهند که حتی اگر در فواصلی بسیار دورتر از دوربین مداربسته باشد، بتواند مکان مدنظر خود را تحت کنترل خود داشته و از بروز اتفاقات مختلف جلوگیری کند. همچنین این قابلیت‎‌ها کمک می‌کنند تا کاربر بتواند بعضی از اعمال شناسایی را به واسطه‎‌ی آن‎‌ها با موفقیت به انجام برساند.

هزینه‎‌ی دوربین مداربسته تحت شبکه

در یک نگاه کلی قیمت دوربین‎‌های تحت شبکه Hikvision ویژن چه درهنگام خرید و چه در مراحل نصب بالاتر از دوربین‎‌های‎‌ آنالوگ است؛ اما با توجه به ویژگی‌‎‌های منحصر به فرد این دوربین‎‌های تحت شبکه و میزان امنیتی که برای یک مرکز حاصل می‌کنند، می‌توان گفت که مبالغ تعیین شده جهت خرید آن‎‌ها مقرون به صرفه خواهد بود. یکی از روش‌های مؤثری که می‌توان در جهت کاهش هزینه‌‎ی خرید دوربین‌‎‌های تحت شبکه اتخاذ کرد خرید این محصولات از نمایندگی هایک ویژن و مراکزی که به صورت مستقیم به واردات این محصولات می‌‎‌پردازند، می‌‎‌باشد؛ چراکه با خرید از این مراکز بخشی از واسطه‎‌های موجود در بازار داخلی حذف شده و درنتیجه محصول با قیمت واقعی خود به دست مشتریان و مصرف‌کنندگان اصلی می‌رسد.

نکاتی در خصوص خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

در خصوص انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته Hikvision نکات حائز اهمیتی مطرح می‌شود که در نظر گرفتن این نکات در هنگام خرید این محصولات خالی از لطف نخواهد بود. تعیین هدف از خرید دوربین‌‎‌های مداربسته و امکاناتی که مدنظر دارید. مهمترین مسأله‌‎ای که می‌تواند زمینه‌ساز خریدی موفق باشد، تعیین هدف از خرید دوربین مداربسته از نمایندگی هایک ویژن می‌‎‌باشد. چراکه با درنظر گرفتن اهداف مشخص می‌توان امکانات مدنظر خود را به صورت دقیق‌‎تری مشخص نمود تا درصد خطا در انتخاب دوربین مداربسته مناسب را کاهش داد. با درنظر گرفته شدن هدف و امکانات مدنظر، سرعت خرید دوربین افزایش یافته و می‌توان از میان دسته‌بندی‎‌های مختلف دوربین مداربسته، محصول مدنظر را ظرف مدت زمان کوتاهی پیدا نمود.

انتخاب یک نمایندگی مناسب جهت تهیه محصولات Hikvision

اگرچه وظایف نمایندگی‌‎‌های Hikvision تقریباً مشابه به یکدیگر است، اما در کیفیت ارائه خدمات با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین برای دریافت خدمات بهتر می‌‎بایست از میان نمایندگی‎‌های متفاوت گزینه‌ای را که در خدمت‌رسانی به مشتریان و ارائه وظایف خود تلاش و کوشش بیشتری از خود نشان می‌‎‌دهد را با دقت بالاتری انتخاب نماییم تا در نصب دوربین هایک ویژن و یا دریافت پشتیبانی و خدمات گارانتی با مشکلات متعددی روبرو نشده و از ایجاد ضرر‌های مالی جلوگیری به عمل آورده باشیم.

فروشگاه هایک لوک به عنوان نماینده رسمی فروش برند‌های هایک ویژن، در تهیه محصولات این برند و خدمت‌رسانی در حوزه‎‌ی فروش دوربین‎‌های مداربسته می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه‎‌های موجود در جهت تهیه دوربین مداربسته دلخواه‌‎تان به ایفای نقش بپردازد. این نمایندگی هایک ویژن به تازگی با تأسیس وبسایت رسمی، فعالیت خود را در بستر اینترنت گسترش داده و کلیه‎‌ی محصولات خود را با شیوه‎‌ی جدید فروش آنلاین در اختیار متقاضیان قرار می‌‎دهد. جهت ارتباط با این مجموعه و مشاهده و انتخاب دوربین مداربسته مدنظر خود تنها کافی است به آدرس https://www.hik-look.com/ مراجعه نمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی