|

8 گام برای افزایش فروش صاحبان گالری طلا در سال 2022

جواهری زمردی یکی از گالری های معتبر است که مجموعه ای بی نظیر از حلقه ازدواج، سرویس طلا، سرویس برلیان، جواهرات و ... را جمع آوری کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

طبق تحقیقات Mckinsey (شرکت مک کینزی با مدیریت پروفسور جیمز او. مک از دانشگاه شیکاگو هست که یک مجله تجاری به نام فصلنامه مک کینزی منتشر می کنه) در سال 2014، انتظار می‌رفت فروش جواهرات هر سال 5 تا 6 درصد افزایش پیدا کنه. و اگه همه‌گیری ویروس کرونا (COVID19) نبود، پیش‌بینی درستی بود. و گالری طلا سود خوبی داشت.

در طول موج دوم کرونا، صادرات جواهرات و سنگ های قیمتی از هند 5 درصد کاهش پیدا کرد. قدرت خرید مردم هم به دلیل همه گیری ویروس کوید کم شد. و گروهی هم ترجیح دادن به جای سرمایه گذاری، پول خودشونو حفظ کنن. و به همین خاطر اکثر صاحبان گالری طلا ضرر زیادی رو تجربه کردن.

اما تجارت جهانی جواهرات در حال احیا هست. طبق تحقیقات، ارزش آن تا سال 2027 به 58.9 میلیارد دلار میرسه. بنابراین تا زمانی که بازار در مسیر درستی حرکت می کنه، صاحبان جواهرات فروشی باید فروش خودشون رو افزایش بدن. از طرف دیگه، موقعیت های غیرمنتظره همیشه ممکنه به وجود بیاد و ناراحتی زیادی رو برای صاحبان گالری طلا به همراه داشته باشه.

در اینجا استراتژی گام به گام برای افزایش فروش جواهرات آورده شده. پس بریم ببینیم که چطور ممکنه با این وضع کرونا فروش رو زیاد کنیم؟

1- تعیین کردن تخصص

افراد در هر سنی جواهرات می پوشند، اما این بدان معنا نیست که شرکت باید به همه افراد خدمات رسانی کند. گروه های خاصی از مشتریان وجود دارند که توسط یک گالری طلا و تنها با یک مدل خدمت موفق، خدمات رسانی می شوند. درک اینکه شرکت چه چیزی را هدف قرار داده است ضروری است. اولین قدم در افزایش فروش در صنعت جواهرات، یادگیری هر چه بیشتر در مورد مشتریان است. برای مثال اینکه چه چیزی را دوست دارد، چه چیزی را دوست ندارد، چه چیزی مشتری را ناراحت می‌کند، موقعیت مالی مشتریان چگونه است و...

مثلا زنان جوان، سبک مینیمالیسم مدرن را ترجیح می دهند، در حالی که افراد اجتماعی طرح‌های مجلل تزئین شده را ترجیح می‌دهند. هدف قرار دادن گروه مختلف از مشتریان کمی سخت به نظر می‌رسد. یک بازار خاص را هدف قرار دهید و برای آن گروه از مشتریان معتبر و شناخته شده باشید.

2- برندسازی

قدم بعدی برای افزایش فروش در یک گالری طلا، ایجاد یک برند جواهرات است که برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد. برندسازی از دو بخش تشکیل شده است: 1- داستان سرایی برند 2- هویت بصری که اتخاذ می کند. نوشتن اظهارات خلاقانه و داستان سرایی برند در کیفیت برندسازی بسیار موثر است.

مثلا پاسخ دادن به سوالاتی مانند: ایده خود را از کجا آوردی؟ چه چیزی این جواهر را از سایر جواهرات مشابه متمایز می کند؟ هدف گالری طلای شما چیست؟ در نتیجه، به راحتی نام گالری طلا شما به عنوان یک پیغام زیبا بین خریداران بسط پیدا می‌کند.

استفاده از یک هویت بصری منحصر به فرد به توسعه آگاهی از برند کمک می کند. وقتی صحبت از هویت بصری به میان می آید، همه چیز از پالت رنگ گرفته تا سبک فونت و لوگو باید با ارزش های اصلی برند شما هماهنگ باشد.

3- ایجاد یک محیط

دیجیتالی شدن پویایی بازار را تغییر داده است. شرکت ها در هر اندازه ای که باشند از اینترنت برای تبلیغ برند و گسترش تجارت خود استفاده می کنند. یک استراتژی تجاری پایدار برای گالری طلای خود ایجاد کنید تا به  مشتری یک تجربه خرید متفاوت بدهید. چگونه برای افزایش فروش، تجربه های چشمگیری در گالری طلا ایجاد کنیم؟ در اینجا چند استراتژی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

  •         تعامل مجازی جواهرات با لباس
  •         کاتالوگ آنلاین

جواهرات یک کالای پوشیدنی و امتحان کردنی است، بنابراین مصرف کنندگان می توانند با استفاده از روش های ذکر شده در بالا آن را ببینند و احساس کنند.

زمانی که فرآیند خرید لذت بخش باشد، مشتریان تمایل بیشتری به خرید محصول دارند. به عبارت دیگر، همگام شدن با پیشرفت های تکنولوژی یک تصمیم تجاری هوشمندانه است.

4- کمی درخشش و زرق و برق به آن اضافه کنید

درخشش همیشه از طلا نیست، هنوز هم علاوه بر طلا چیزهایی وجود دارد که جذابیت داشته باشند. از اینترنت گرفته تا محل آجر و ملات، همه چیز باید از نظر بصری جذاب باشد و روح برند شما را منتقل کند. ایجاد یک تاثیر اولیه خوب، به طراحی فروشگاه های آنلاین و آفلاین گالری طلای شما بستگی دارد. می توان حتی از مبلمان و تزئینات برای ایجاد تجربه‌ای منحصر به فرد در خریداراستفاده کرد.

زمانی که کارکنان شرکت خوش لباس باشند و رفتار مناسبی داشته باشند، مشتریان گذری را می توانند به مشتریان ثابت و وفادار تبدیل کنند. فروشگاه‌های آنلاین به طرح‌های رنگی پر زرق و برق نیاز دارند، اما مهم‌ترین مولفه، داشتن عکس‌هایی با کیفیت بالا از جواهراتی است که می‌درخشند.

5- یک دکوراسیون منحصر به فرد ایجاد کنید

جواهرات سفارشی، جذابیت خود را دارند. توانمندسازی مشتریان برای شخصی سازی کردن جواهرات خود، باعث افزایش فروش گالری طلا می‌شود. همچنین رضایت مشتری از برند را به همراه دارد.

6- یک استراتژی تجاری برای افزایش فروش ایجاد کنید

سود، هدف نهایی یک گالری طلا است. در نتیجه هدف اصلی دستیابی به فروش قابل توجه است. مشتریان محصولاتی را می خرند که معتقدند ارزشمند است. قیمت گذاری برای استراتژی فروش شرکت، بسیار مهم است زیرا به جذب و حفظ مشتریان کمک می کند.

ارائه قیمت های مختلف به مشتریان مختلف، راه بسیار خوبی برای افزایش فروش در گالری طلا است. علاوه بر این، خدمات پس از فروش و مزایای دیگر، ارزش گالری طلای  شما را افزایش می دهد.

یکی دیگر از عوامل مهم در فروش جواهرات، تخفیف است. وقتی تبلیغات و تخفیف ها وجود دارند، فروش سر به فلک می کشد! روش دیگر خرید، فروش اقساطی است. به جای واریز مبلغ زیاد، مصرف کنندگان می توانند پیش قسطی ارائه کنند و سپس به صورت ماهیانه به پرداخت ادامه دهند. تعیین اهداف و توسعه استراتژی برای دستیابی به آنها، دو بخش از استراتژی فروش است. استراتژی فروش شما باید شامل سوالات چه کسی، چه زمانی، چرا، کجا و چگونه باشد.

7- برای گسترش نام تجاری خود با شرکت های دیگر همکاری کنید

هر چه به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید، درآمد بیشتری کسب می کنید. به جای فروش از طریق یک مکان واحد، با چندین فروشگاه شریک شوید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. می‌تونید برای شروع از فروش طلا و جواهرات یک گالری طلای مجرب کار خود را آغاز کنید. و تجربه خوبی را به دست آورید.

جواهری زمردی یکی از فروشگاه‌های معتبر است که مجموعه ای بی نظیر و متنوع از حلقه های ازدواج، سرویس طلا، سرویس برلیان، جواهرات و ... را در گالری طلای خود جمع آوری کرده است که می توانید با سر زدن به لینک زیر از دیدن آنها لذت ببرید.

https://zomorodi.com/

می‌توانید برای دریافت مشاوره و خرید از گالری طلا زمردی با شماره‌های زیر در تماس باشید:

021-55622715

09121509364

اگر دوست دارید نمونه‌های متنوع این گالری را ببینید، آنها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. شما در این گالری علاوه بر طرح‌های کلاسیک سرویس برلیان جدید و مد روز هم پیدا خواهید کرد.

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Instagram: https://instagram.com/zomorodijewelry?utm_medium=copy_link

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی