|

لایحه رتبه بندی معلمان در چه مرحله ای قرار دارد؟

لایحه رتبه‌ بندی معلمان به موقع در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

لایحه رتبه‌ بندی معلمان به موقع در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال شده است.

احمدحسین فلاحی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، اظهار کرد: رتبه‌بندی معلمان توسط مجلس متأسفانه با تأخیر به شورای نگهبان ارسال شد و باعث تجمع معلمان شده است.

وی افزود: اداره قوانین در خصوص انطباق قوانین مصوب مجلس با قوانین بالادستی نیز باید سریع‌تر اقدام کند تا حاشیه برای مجلس ایجاد نشود و مجلس مجبور نباشد بعد از بررسی یک بند از لایحه بودجه مجدداً در مورد آن رأی‌گیری کند و رأی دو سوم بگیرد. اداره قوانین که شبانه علیه طرح فضای مجازی موسوم به صیانت‌ نامه می‌زند، این مصوبات را نیز باید زودتر بررسی کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس ۵۰ روز طرح صیانت را معطل نگه داشت و پس از آن رئیس مرکز پژوهش‌ها علیه این طرح توئیت منتشر می‌کند و این‌ها نوعی حاشیه‌سازی علیه مجلس است و باید رئیس مجلس آن را مدیریت کند تا حاشیه‌های کمتری متوجه مجلس باشد.

علی نیکزاد در پاسخ به این تذکر، گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان به موقع در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال شده است.

نایب رئیس مجلس بیان کرد: همچنین هشت هزار پیشنهاد درباره بودجه داشتیم و آن بخشی که با قوانین بالادستی تطبیق نداشت، کنار گذاشته شد و تا جایی که امکان داشت، این کار انجام شده است، نمایندگان باید با ما در ارائه پیشنهادات همکاری کنند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسن پرواز ارسالی در

    رتبه بندی
    خواسته ۸۰۰ هزار معلم که ۴ میلیون خانواده خودشان
    این طرح متعلق به ۵ میلیون از حمعیت ایران است .
    اگر کشور دیگه بود الان صد دفعه تمام شده بود .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها