|

عیدی بازنشستگان کشوری بالاخره واریز شد؛ در صورت عدم واریز عیدی چه کنیم؟

بازنشستگان کشوری یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عیدی ثابت، ۴۰۰ هزار تومان برای حق همسر و ۱۵۰ هزار تومان نیز برای هر فرزند عیدی دریافت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

بالاخره عصر امروز پیامک واریز عید بر روی تلفن بازنشستگان کشوری هم نشست؛ حدود ۱۰ روز است که بازنشستگان هر روزه منتظرند تا عیدی امسال برایشان واریز شود و تا به امروز این عیدی برای بازنشستگان کشوری واریز نشده بود و اطلاع‌رسانی دقیقی نیز در این باره صورت نمی‌گرفت. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصادآنلاین، برخی اخبار حاکی از آن بود که عیدی نهم یا دهم اسفند واریز شود که این اتفاق هم نیافتاد و بازنشستگان بالاخره ۱۱اسفند عیدی خود را دریافت کردند؛ البته عیدی با مبلغی نامطلوب برای بازنشستگان.

بازنشستگان چه قدر عیدی گرفتند؟

بازنشستگان  کشوری نیز مانند سایر بازنشسته‌ها یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عیدی دریافت کردند؛ این مبلغ همراه با حق فرزند و همسر به بالای ۲ میلیون تومان می‌رسد؛ یعنی برای همسر ۴۰۰ هزار تومان و برای هر فرزند نیز ۱۵۰هزار تومان عیدی واریز شد؛ یعنی یک خانواده ۳ نفره دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان عیدی دریافت می‌کند.

اگر عیدی نگرفتید، چه کنید؟

بازنشستگان و مستمری‌ بگیرانی که به هر علتی تا پایان هفته جاری عیدی دریافت نکردند، با تلفن ۱۴۲۰ یا با مراجعه به واحد مستمری بگیران شعب نسبت به عدم واریزی عیدی خود اقدام کنند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی