|

اجاره خودرو در تهران در تمامی فصل ها

یکی از بهترین گزینه ها برای سفر، اجاره خودرو در تهران است.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از شهرهای زیبای کشور ایران، تهران می باشد که بهترین گزینه برای سفرهای شما است. شما میتوانید از اجاره ماشین در تهران در تمامی فصل ها استفاده کنید.

همانطور که میدانید، تهران از جاذبه های گردشگری فراوانی برخوردار است و فصل بهار و پاییز، یکی از بهترین زمان ها برای بازدید از این مناطق گردشگری است. در این فصل ها، شهر تهران از تراکم جمعیت کم تری برخوردار است. به همین دلیل، یکی از بهترین گزینه ها برای سفر، اجاره خودرو در تهران است. شما میتوانید برای سفرهای نوروزی خود و یا حتی برای روزهای عادی و کارهای روزمره، از کرایه ماشین در تهران استفاده کنید.

شرایط اجاره خودرو در تهران

قبل از کرایه ماشین در تهران، باید با شرایط و مدارک لازم رنت خودرو شرکت مورد نظر، آشنا شوید. اجاره خودرو لوکس و اقتصادی به شما کمک میکند تا به تمامی مراسم ها و کارهای روزمره، قرارهای شخصی و کاری، بدون هیچ نگرانی رسیده و در زمان و هزینه های خود، صرفه جویی کنید.

گردشگران و توریست ها نیز می توانند در تمامی فصل ها از رنت خودرو در تهران، بهرمند شوند.

  1. داشتن حداقل سن 20 سال
  2. گواهینامه رانندگی
  3. گواهی و مدرک معتبر شغلی
  4. یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو
  5. پرداخت مبلغ ودیعه نقدی

لازم به ذکر است، شرکت های مختلف در زمینه اجاره خودرو ، مدارک متفاوتی برای رنت خودرو در نظر گرفته اند. پس از انتخاب شرکت مورد نظر، مدارک خود را برای کرایه ماشین آماده کرده و خودرو موردنظر خود را، اجاره کنید.

مدارک لازم برای اتباع مقیم خارج از کشور

همانطور که گفتیم، گردشگران و افراد مقیم خارج از ایران نیز می توانند به راحتی در تمامی فصول خودرو اجاره کنند. شرایط و مدارک مورد نیاز برای رنت خودرو در شرکت سعادت رنت عبارتند از:

  • داشتن حداقل سن 20 سال
  • عکس پاسپورت
  • گواهینامه رانندگی ایرانی یا خارجی
  • پرداخت دیپوزیت ( ودیعه نقدی )

مکان های دیدنی تهران در فصل بهار

بهار، یکی از بهترین فصل ها برای اجاره خودرو در تهران و بازدید از مکان های گردشگری آن است. جاهای دیدنی تهران در بهار فوق‌العاده تماشایی است.

باغ ایرانی

باغ ایرانی، یکی از سرسبزترین باغ ها در تهران است. این باغ، فضای بسیار مناسبی برای دورهمی های خانوادگی شما دارد. قدمت سبک باغ ایرانی به قرن ششم پیش از میلاد باز می گردد. این باغ در منطقه 3 تهران قرار گرفته است.

 

کاخ گلستان

کاخ سعدآباد و کاخ گلستان، یکی از زیباترین کاخ ها در تهران می باشد. قدمت کاخ گلستان به 440 سال پیش و عصر صفوی برمیگردد. این بنای تاریخی، شامل 13 موزه متفاوت و مجزا است.

روستای وردیج

روستایی که سنگ های آن شبیه انسان ها هستند! این روستای شگفت انگیز در غرب تهران واقع شده است. شما می توانید با رنت خودرو در تهران، به راحتی به این روستا سفر کرده و از شگفتی های آن، بهرمند شوید. به سبب آب و هوای مطبوع کوهپایه‌ ای روستای وردیج، باغ های بسیار زیاد و سرزنده و رودخانه های فراوانی در این روستا، وجود دارد.

در فصل تابستان و پاییز، در تهران، به کجا سفر کنیم؟

تابستان، فصل گرم تهران است. در این زمان، بهتر است به مناطقی با آب و هوای خنک و مطبوعی سفر کنید.

منطقه گردشگری طالقان

یکی از بهترین مکان های گردشگری در فصل تابستان در استان تهران، طالقان می باشد. طالقان، در شمال استان البرز و در ۱۲۰ کیلومتری شمال غرب تهران واقع شده است. وجود سد، چشمه های آب گرم و دشت های سرسبز، این منطقه را به یکی از بهترین مکان های گردشگری در فصل تابستان، تبدیل کرده است.

آبشار رندان (دره حیدر)

یکی از مناطق خنک در تابستان، آبشار رندان است. این آبشار در ۲۵ کیلومتری شمال غرب تهران، در بخش شمالی روستای رندان از توابع سولقان واقع شده است.زمستان این منطقه بسیار سرد است به همین دلیل جمعیت ساکن در این منطقه در تابستان تقریباً دو برابر زمستان می باشد.

مناطق گردشگری در فصل پاییز

پاییز، یکی از زیباترین فصل های تهران است. برگ های زرد و نارنجی و آب و هوای معتدل از ویژگی های این فصل به شمار می آید.

جنگل ابر

 جنگل ابر، یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در فصل پاییز است. جنگل ابر در 45 کیلومتری شمال شاهرود و در مسیر شاهرود به آزادشهر در 12 کیلومتری روستای ابر قرار گرفته است.  این جنگل، از قدیمی ترین و زیباترین جنگل های ایران و قسمتی از جنگل های هیرکانی است.

باغ موزه مینیاتور

بوستان مینیاتور، اولین باغ احداث شده به منظور نمایش ماکت‌ های مینیاتوری آثار میراث جهانی ایران که همگی در فهرست یونسکو به ثبت رسیده‌ اند، ساخته شده است. این بوستان بسیار زیبا، در فصل پاییز، یکی از زیباترین مکان ها برای بازدید می باشد.

مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان

شهر تهران، یکی از زیباترین شهرهای ایران در فصل زمستان است. شما می توانید در این فصل، به راحتی با خودرو کرایه شده و شخصی خود، به مکان های دیدنی و زمستانه این شهر، سفر کنید.

توچال

یکی از مناطق گردشگری تهران در فصل زمستان، توچال است. منطقه ای که از فراز آن می توان به تماشای شهر نشست، از فعالیت های تفریحی و ورزشی مختلف لذت برد و تا قله توچال کوه نوردی کرد.

پارک جنگلی لویزان

این بوستان جنگلی در منطقه شمیرانات قرار دارد و از مناطق گردشگری تهران در فصل زمستان می باشد.

برنامه‌های فوق‌العاده و بی‌نظیر پارک لویزان، این پارک را به یکی از برترین جاهای دیدنی شمال تهران تبدیل کرده است.

تهران، شهری چهار فصل است که هر فصل آن، جاذبه های گردشگری ویژه خود را دارد. شما می توانید در هر فصل، خودرو مورد نظر خود را با آسان ترین شرایط و ارزان ترین قیمت اجاره کرده و از تمامی مناطق دیدنی تهران دیدن نمایید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها