|

سیلی جنجالی در مراسم اسکار2022!!

شب گذشته ۲۷ مارس مراسم اسکار سال ۲۰۲۲ برگزارشد، این مراسم با صحنه‌ای جنجالی همراه شد‌.کریس راک مجری اسکار ۲۰۲۲بود که...

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته ۲۷ مارس مراسم اسکار سال ۲۰۲۲ برگزارشد، این مراسم با صحنه‌ای جنجالی همراه شد‌.کریس راک مجری اسکار ۲۰۲۲ با جیدن اسمیت همسر ویل بخاطر مدل موی او (که از ته زده بود) شوخی کرد و راک گفت: «جادا، بی‌صبرانه منتظر هستم که در فیلم جی آی جو ۲ او را ببیند.اشاره به فیلم قدیمی با بازی دمی مور که در دهه هشتاد بازی کرده بود داشت‌،فیلم درباره یک سرباز زن که موهایش را از ته زده بود.

download

بعد از این شوخی راک،اسمیت لبخند زد ولی به نظر می رسید که از این شوخی خیلی خوشحال نشد چون او به دلیل بیماری به علت بیماری آلوپسی موهاش ریخته است.و همسرش از این شوخی بسیار عصبانی شد و بعد از چند ثانیه به صحنه هجوم آورد و سیلی محکمی به صورت راک زد همه تماشاگران بسیار متعجب شده بودند سپس پس برگشت و پیش همسرش نشست همانطور که عصبانی بودفریاد زد: "اسم همسرم را به زبان نیاور.

465528_216

ویل+اسمیت

دقایقی بعد به عنوان بهترین بازیگر مرد شناخته شد و برای دریافت جایزه به روی صحنه رفت و سخنرانی کرد اندکی بعدویل اسمیت، بازیگر معروف آمریکایی به خاطر حرکت جنجالی اش با کمدین معروف از آکادمی اسکار عذرخواهی کرداو گفت: «من از آکادمی و از همه تماشاگران و همکاران عذرخواهی می کنم، عشق آدم را وادار به انجام کارهای دیوانه‌وار می‌کند. و من طاقت ناراحتی همسرم را نداشتم و مجبور به انجام این کار شدم»

5678447

او افزود: «برای این افتخار از شما سپاسگزارم ... امیدوارم دوباره در برنامه های اسکار شرکت کنم و من را دوباره دعوت کنند.ویل اسمیت با این حال از مجری مراسم عذرخواهی نکرد و گفت ریچارد ویلیامز، پدر ونوس و سرنا ویلیامز که در فیلم نقش او را بازی کرده بود، «به شدت از خانواده خود محافظت می‌کرد».

پلیس لس‌آنجلس گفته است از حادثه‌ای که طی آن «یک فرد به فرد دیگری سیلی زده» آگاه است، اما فرد قربانی (کریس راک) تصمیم گرفته است که مورد را به پلیس گزارش نکند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی