|

آخرین اخبار از رتبه بندی معلمان شنبه 20 فروردین 1401

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: ملزم هستیم تا ۲۴ فروردین ماه جاری، آخرین پیش نویس آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان را تقدیم…

لینک کوتاه کپی شد

قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آیین‌نامه نظام رتبه‌بندی معلمان با سرعت و دقت در حال نوشتن است، افزود: نوزدهمین نشست ویرایش این آیین‌نامه را با حضور وزیر، ۲ نفر از نمایندگان مجلس و مدیران کل آموزش و پرورش که در خط اول هستند برای بررسی مشکلات و ایرادات برگزار کردیم.

وی بیان داشت: تلاش بر این است تا روز یکشنبه با حضور سازمان برنامه و بودجه و امور استخدامی آن را نهایی کنیم چون ملزم هستیم تا ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه جاری، آخرین پیش نویس را تقدیم هیأت دولت کنیم و طبق قانون، تأییدیه را بگیریم.

قاسم احمدی لاشکی تصریح کرد: به محض ابلاغ، هیأت‌های ممیزی مرکز، استان، شهرستان، مناطق و نواحی آموزش و پرورش شروع به کار می‌کنند تا معلمان را بر اساس شاخص‌ها و رتبه‌های پنجگانه توزیع کنند و بر همان اساس، احکام معلمان را صادر کنند.

وی ادامه داد: آنچه قانونگذار از 31 شهریور ماه ۱۴۰۰ اعلام کرده، قابلیت اجرایی دارد و مشمول این زمان می شود لذا معلمان دغدغه این موضوع را از نظر پرداخت نداشته باشند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مهم‌ترین نکته نظام رتبه‌بندی معلمان را ارتقای جایگاه، منزلت و کرامت معلمان و همچنین کیفیت آموزشی تشکیل می‌دهد، افزود: برای اجرای رتبه بندی معلمان در ردیف ۵۵۴۰۶۵ از جدول ۹ ردیف‌های مقرر، بودجه لازم تأمین شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم به آنچه قانونگذار و در سند تحول بنیادین آمده است، برسیم تا معلمان به منزلت و کرامت بیش از گذشته برسند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: امیدواریم  در جلسه رسمی هیأت دولت، آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان را برای اجرا تأیید کند تا بتوانیم این عیدی را در هفته بزرگداشت مقام معلم به معلمان بدهیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها