|

مبلغ یارانه رمضان چقدر است؟

آخرین خبرها از یارانه جدید؛ زمان دقیق واریز یارانه رمضان مشخص شد

یارانه رمضان

با دستور رئیس‌جمهور، روز جمعه ۲۶ فروردین ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر به عنوان یارانه ماه رمضان به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

 یک میلیون و پانصد هزار ریال یارانه کمک معیشت ماه مبارک رمضان به حساب بیش از ۱۱ میلیون سرپرست خانوار واریز می شود. به دستور ریاست محترم جمهور، آیت الله دکتر رئیسی و در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، یارانه کمک حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به ازای هر یک از اعضای خانواده به حساب سرپرستان ۱۱ میلیون ۳۸ هزار ۵۲۰ سرپرست خانوار واریز می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مرکز اطلاع‌ رسانی و امور بین‌الملل سازمان برنامه‌ و بودجه کشور، به دستور رئیس‌جمهور و در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، یارانه کمک حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده به‌ حساب سرپرستان ۱۱ میلیون و ۳۸هزار و ۵۲۰ سرپرست خانوار واریز می‌شود.

بر اساس این گزارش ساعت ۲۴ جمعه ۲۶ فروردین‌ ماه ۱۴۰۱ یارانه یک‌ میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی کمک‌ معیشت ماه مبارک رمضان به‌حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی‌شده واریز می‌شود.

این مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان به‌ حساب سرپرستان شناسایی‌ شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که غالباً از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری‌بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده‌اند، واریز خواهد شد.

با توجه رویکرد دولت سیزدهم در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد و همچنین اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت کاهش فقر مطلق در جامعه به‌ویژه حمایت از خانوارهای فاقد یا با درآمد کم این مبلغ پرداخت می‌شود.

گفتنی است پیش از این از ابتدای دولت سیزدهم، یارانه کمک معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر و با درآمد کم در دو مرحله و در مناسبت‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و عید باستانی نوروز به دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری‌بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور بود، پرداخت شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها