|

آخرین خبرهای رتبه بندی معلمان از زبان سخنگوی وزارت آموزش و پرورش

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان به دولت خبر داد و گفت: همه معلمان مشمول رتبه‌بندی می‌شوند.

لینک کوتاه کپی شد

وی از ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان به دولت خبر داد و اظهار کرد: متن آیین‌نامه قانون رتبه‌بندی معلمان بعد از یک ماه بررسی کارشناسی، امروز از طرف وزارت آموزش و پرورش به هیأت دولت ارائه شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ وی با بیان اینکه زمان اجرای رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور خواهد بود، گفت: تدوین آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان اداری استخدامی و سازمان برنامه بودجه و با نظارت دو نماینده مجلس انجام شد که کارشناسان در سه شیفت کاری با حضور وزیر آموزش و پرورش، آن را آماده کردند.

ستاری‌فرد با اشاره به اینکه ظرف سه ماه از تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان باید اجرایی شود، ادامه داد: ان‌شاءالله رتبه‌بندی معلمان تا پایان خرداد اجرایی می‌شود و وزارت آموزش و پرورش به محض تصویب دولت، به مرحله اجرایی می‌برد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات این آیین‌نامه بیان کرد: بعد از تصویب هیأت دولت می‌توانیم درباره مفاد آن صحبت کنیم چون ممکن است در دولت با تغییراتی مواجه شود.

وی با بیان اینکه همه معلمان مشمول رتبه‌بندی می‌شوند، افزود: رویکرد آموزش و پرورش در این آیین‌نامه شامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رضایت‌مندی شغلی معلمان و افزایش کیفیت آموزشی و بسط عدالت تربیتی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها