|

چه زمانی وعده افزایش حقوق بازنشستگان عملی می‌ شود؟

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: مشکل افزایش حقوق بازنشستگان برطرف شده است.

لینک کوتاه کپی شد

موضوع افزایش حقوق بازنشستگان مدتی است که به خبر داغ رسانه‌ها تبدیل شده و در این بین مسئولان هر بار وعده‌های مختلفی برای تحقق این مسئله می دهند و این امر موجب ایجاد نارضایتی در بین بازنشستگان شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسکانیوز؛ در همین زمینه، علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست‌های کلی و مصوب تأمین اجتماعی مایه دلگرمی بیش از پیش اقشار بازنشستگان و مستمری بگیران است گفت: سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی به عنوان یک سند بالا دستی مهم، مسیر اقدامات و تلاش‌های مسئولان را برای خدمت‌گزاری مطلوب به یکی از شریف‌ترین و زحمتکش‌ترین اقشار جامعه که کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی هستند و نقش بی بدیلی در صحنه‌های عمران و آبادانی میهن اسلامی داشته‌اند، مشخص و هموار می‌کند.

وی با بیان اینکه توجه به معیشت و زندگی میلیون‌ها بازنشسته در اولویت است، ابراز امیدواری کرد که حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی با اعمال افزایش‌های جدید پرداخت خواهد شد.

مشکل اصلی کجاست؟

علی اکبر عیوضی دبیر هیات مدیره کانون کارگری بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران  به ماجرای «افزایش حقوق بازنشستگان و "ویرگول"» پرداخت و گفت: بند ۴ تبصره ۱۲ قانون بودجه، وقتی افزایش مستمری صندوق‌های زیرمجموعه دولت را ۱۰ درصد مشخص کرده، یک ویرگولِ اشتباه آمده و نوشته شده «صندوق تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح»؛ درحالیکه منظور صندوقِ تأمین اجتماعی نیروهای مسلح یا همان صندوق لشگری است.

مشکلی برای افزایش حقوق بازنشستگان نیست

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران نیز روز گذشته از حذف «ویرگول» و رفع مشکل افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح خبر داد و گفت: حقوق این افراد ۳۸ درصد همراه با ۵۱۵ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

علی دهقان‌کیا با اشاره به رفع مشکل «ویرگول» برای افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی، گفت: طی جلسات مختلفی که داشتیم و رایزنی‌هایی که با معاون اجرایی مجلس و همچنین نمایندگان انجام شد، در نهایت مشکل افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح سازمان تأمین اجتماعی برطرف و پاسخ نامه استعلام، به تأمین اجتماعی ارسال شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها