|

پخش فصل ششم سریال پایتخت

مانند سال‌های گذشته بازهم فصل دیگری از سریال پایتخت ساخته سیروس مقدم نوروز امسال برای علاقمندان به این سریال پخش خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

سیروس مقدم کارگردان باسابقه تلویزیون فصل ششم از مجموعه تلویزیونی پایتخت را برای نوروز ۹۹ تدارک دیده است. پایتخت ویژگی‌های خاص و متفاوتی دارد که مخاطبان هر ساله منتظر ساخت این سریال هستند.

در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی پایتخت تا به امروز در پنج فصل قصه خانواده‌ای را تعریف می‌کند که علی‌رغم تمام مشغله‌های معیشتی و اجتماعی، در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و توانسته رتبه اول بیشترین رضایت مردم را برای خود کسب کند.

فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ ساخته شده است و طبق ساعت هر ساله این شبکه، ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

عوامل این مجموعه عبارتند از: نویسنده فیلمنامه: آرش عباسی، طراح و سرپرست نویسندگان فیلمنامه و مشاور کارگردان: محسن تنابنده، کارگردان سیروس مقدم، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل‌سفیدی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر تولید: محمد اتحادی، جانشین تولید: محمدرضا آهی بهرام.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی