|

محدودیت های ترافیکی در کدام جاده‌ها اجرا می‌شود؟

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی۲۴ روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.

لینک کوتاه کپی شد

فرمانده پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های این استان خبر داد. رضا گودرزی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵  الی۲۴  روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه جاری  از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا، وی اضافه کرد: همچنین در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸  الی ۲۴  همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهدشد.

گودرزی خاطرنشان کرد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

فرمانده پلیس راه البرز  به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند. مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود. جاده کرج – چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها