|

احکام رتبه‌ بندی معلمان از چه زمانی صادر و اعمال خواهد شد؟

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: زمان اعمال این رتبه بندی از شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

سید رضا نظری با اشاره به اینکه طرح رتبه بندی معلمان بعد از کش و قوس‌های فراوان نهایتا در واپسین روز‌های اسفندماه سال گذشته مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفت، اظهار کرد: بر اساس قانون دولت یک ماه فرصت دارد تا آئین نامه اجرایی این قانون را تدوین و سپس جهت اجرا به دستگاه‌های متولی و ذینفع ابلاغ کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ وی با بیان اینکه این آئین نامه با حضور مدیران کل استانی، مدیران شهرستانی و بسیاری از معلمان کشور بار‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است، افزود: تقریبا ۲۷ بار این آئین نامه مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت که نهایتا در انتظار ابلاغ هیئت دولت است تا به محض ابلاغ احکام همکاران عزیزمان را صادر کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با تاکید بر اینکه برخی گمان می‌کنند نکته اصلی رتبه بندی معلمان صرفا موضوع ارتقای معیشت معلمان است، خاطرنشان کرد: مهم‌تر از معیشت معلمان خود رتبه بندی و ایجاد شان و جایگاه درست و منطقی برای آنهاست.

نظری با رد برخی شایعات مبنی بر صدور احکام از زمان ابلاغ آئین نامه دولت، تصریح کرد: تمامی احکام از ۳۱ شهریورماه سال ۱۴۰۰ صادر و اعمال خواهد شد و از این بابت همکاران عزیزمان هیچ گونه نگرانی را نداشته باشند.

وی بر لزوم پرهیز از سیاسی کاری و سیاست زدگی در درون بدنه آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: هر گاه آموزش و پرورش را به منجلاب بازی‌های سیاسی برده ایم ضرر کرده و نتایج بد و تخریبی آن را با گوشت و پوستمان لمس کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در انتصاب مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستانها، مدیران مدارس و تمامی مسئولین زیر مجموعه خود به هیچ عنوان سیاسی کاری نخواهیم کرد، ادامه داد: همه ما باید سیاست فهم بوده و با بصیرت باشیم، اما ورود جریانات و احزاب و نگاه‌های مبتنی بر گروه و حزب همواره به آموزش و پرورش ضرر رسانده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی