|

وضعیت معلمان غیررسمی و غیردولتی در قانون رتبه بندی معلمان مشخص شد

رئیس کمیته آموزش وپرورش کمیسیون آموزش مجلس: بر اساس طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش، معلمان غیررسمی و غیردولتی با تبدیل وضعیت…

لینک کوتاه کپی شد

مهدی اسماعیلی با اشاره به قرار گرفتن طرح ساماندهی کارکنان آموزش و پرورش در دستور کار صحن علنی مجلس، افزود: در طرح تهیه شده تمامی معلمان اعم از خرید خدماتی، برون سپار، حق التدریس، نهضت سوادآموزی، قرآنی، پیش دبستانی و مدارس غیردولتی، با برخی ملاحظات و ضرایب سنواتی تعیین تکلیف استخدامی شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه مخاطب این طرح تمامی نیرو‌های آزاد و غیر رسمی آموزش و پرورش هستند، گفت: این طرح حاصل چندین ماه کار کارشناسی در کمیسیون آموزش است تا علاوه بر رفع نیاز و جبران کمبود‌های نیروی انسانی آموزش و پرورش، به جذب و بکارگیری معلمان باتجربه وبا کیفیت منجر شود.

وی تصریح کرد: این طرح برای افرادی که سابقه کار معلمی در آموزش و پرورش دارند، در آزمون استخدامی ضرایبی ویژه در نظر می‌گیرد تا صلاحیت حرفه‌‎ای این معلمان در آزمون استخدامی لحاظ و شانس قبولی آنان افزایش یابد.

رئیس کمیته آموزش وپرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین گفت: این طرح با امضای بیش از ۷۰ نماینده مجلس در اولویت رسیدگی در صحن مجلس قرار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها