|

ادیبهشت تمام شد اما همچنان از افزایش حقوق بازنشستگان خبری نشد!

دستمزد بازنشستگان علیرغم تصویب توسط هیات امنا سازمان تامین اجتماعی به هیأت دولت ارسال گردیده اما هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

پورطالبیان (دبیر اجرایی خانه کارگر اسلامشهر) در انتقاد از تاخیر در ابلاغیه‌ی افزایش دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی بیاینه‌ای صادر کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایلنا؛ در این بیانیه آمده است: «کارگران و بازنشستگان از اصیلترین گروهای انقلاب هستند. آن‌ها همواره حضور مستمری در صحنه‌های پر فراز ونشیب انقلاب داشته‌اند و لبیک به خواسته‌ی امام راحل و رهبری معظم انقلاب داده‌اند.

با توجه به فرمایشات گهربار رهبری انقلاب که همواره بر بهینه‌سازی حقوق و معیشت بازنشستگان تاکید داشته‌اند، از مسئولین توقع داریم در خصوص دستمزد بازنشستگان سریع‌تر تصمیم بگیرند تا آن‌ها بتوانند در این شرایط اقتصادی حداقل ضروریات معیشتی خود را تامین کنند.

دستمزد بازنشستگان علیرغم تصویب توسط هیات امنا سازمان تامین اجتماعی به هیأت دولت ارسال گردیده اما هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است. ما از دولت می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر بازنشستگان را از این نگرانی خارج کنند.

همه می‌دانیم که انقلاب بزرگ اسلامی و رهبری معظم انقلاب خطوط قرمز بازنشستگان و کارگران است به همین دلیل آن‌ها برای جلوگیری از سوءاستفاده رسانه‌های معاند و عوامل ضد انقلاب داخلی وخارجی از حرکت‌های اعتراضی سرباز می‌زنند. لذا از هیئت دولت مصرانه تقاضا می‌کنیم در تصویب مصوبه هیئت امناء سازمان تامین اجتماعی در جهت اجرای مواد ۹۶ و ۱۱۱ تامین اجتماعی وماده ۴۱ قانون کار اقدام نمایند.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها