|

سفارش تقویم رومیزی اختصاصی تبلیغاتی

سفارش تقویم رومیزی اختصاصی تبلیغاتی چاپ هدایای تبلیغاتی، همواره مورد توجه بسیاری از کسب و کارها و سازمان‌های بزرگ بوده است. انواع تقویم…

لینک کوتاه کپی شد

چاپ هدایای تبلیغاتی، همواره مورد توجه بسیاری از کسب و کارها و سازمان‌های بزرگ بوده است. انواع تقویم رومیزی، یکی از محبوب‌ترین این نوع هدایا شمرده می‌شوند. داشتن یک تقویم می‌تواند در یادآوری جلسات، قرارهای مهم، تاریخ‌های تولد یا تعطیلات رسمی، بسیار مفید باشد.

این محصول تبلیغاتی می‌تواند با تبدیل شدن به ابزاری کاربردی در زندگی روزمره افراد، هرروز برند شما را به مخاطب یادآوری کند. بدین ترتیب اگر به دنبال یک هدیهٔ خلاقانه از سمت کسب و کار خود هستید، چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی را مد نظر داشته باشید.

تقویم رومیزی، یک هدیهٔ تبلیغاتی کاربردی!

تقویم‌های رومیزی از کارآمدترین، مقرون به صرفه‌ترین و محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌روند. تقویم نیز همانند محصولاتی مانند انواع سررسید و سالنامه، برای اغلب افراد، به خصوص صاحبان مشاغل، کاربردی خواهد بود. استفاده از لوگو و هویت بصری برند حین چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی نیز تاثیر خوب و بلندمدتی بر مخاطب دارد.

f0203a77-b680-45b1-9fd8-0210c9fe48b8

انواع تقویم رومیزی

تقویم‌های رومیزی انواع مختلفی دارند که بنا به نیاز خود یا کسب و کارتان، می‌توانید یکی از آن‌ها را سفارش دهید. این محصولات عموماً مورد استفادهٔ کسانی هستند که بیشتر ساعت‌های روز خود را پشت میز می‌گذارند. بنابراین پیش از در نظر گرفتن تقویم‌های رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی و اقدام برای چاپ آن‌ها، مخاطبان خود و ترجیحات آن‌ها را در نظر بگیرید.

  • تقویم رومیزی ساده: برای چاپ هدایای تبلیغاتی ارزان و ماندگار، می‌توانید تقویم‌های سادهٔ رومیزی را سفارش دهید.

  • تقویم رومیزی چوبی: این تقویم‌ها جلوه‌ای بسیار زیبا دارند و اصولاً از سوی یک برند تجاری، به عنوان یک هدیهٔ تبلیغاتی به سایر ادارات و سازمان‌ها ارسال می‌شوند.

  • تقویم رومیزی یادداشت‌دار: این نوع تقویم‌ها را می‌توان هدیه‌ای بسیار کاربردی برای کسانی دانست که روزانه مشغلهٔ زیادی دارند. در هر یک از برگه‌های یادداشت آن نیز می‌توانید لوگو و اطلاعات تجاری برند خود را قرار دهید.

آیا می‌توان تقویم رومیزی را به صورت اختصاصی سفارش داد؟

برخی از مجموعه‌های تخصصی طراحی و چاپ می‌توانند تقویم رومیزی تبلیغاتی را مطابق با اهداف و سلیقهٔ شما شخصی‌سازی کنند. تیم مجرب و کارآزمودهٔ چاپ آقالوگو، شعار خاص تبلیغاتی یا طرح مد نظر شما را روی تقویم چاپ خواهند کرد. همچنین می‌توانید طراحی کار را نیز به عهده گرافیست‌های این مجموعه بسپارید.

نکات مهم طراحی و چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی

پیش از چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی، موضوعی جذاب و مفهومی برای آن انتخاب کنید. در این راستا، بهتر است یک اتاق فکر تشکیل دهید و برای انتخاب ایده‌ای مناسب، با همکاران خود مشورت کنید. در واقع باید همزمان به فکر جلب مخاطب و تبلیغ برند خود باشید.

بدین منظور توصیه می‌شود تا از تصاویر، رنگ‌ها، اشکال گرافیکی و فونت‌هایی استفاده کنید که بخشی از هویت بصری برند شما هستند. با این حال چاپ تقویم رومیزی اختصاصی باید به شکلی انجام شود که آن را آنقدر هم خشک و جدی جلوه ندهد.

به طور کلی تقویم شما باید از دو معیار اصلی زیبایی و کاربردی بودن برخوردار باشد. سعی کنید برای اضافه کردن یادداشت، فضایی خالی به مخاطب ارائه دهید. ایده‌پردازی کنید و به دنبال راهی خلاقانه برای یادآوری برند خود باشید.

پس از طراحی اولیهٔ تقویم، استراتژی مناسب چاپ را انتخاب کنید. توصیه می‌شود که در این راستا حتماً از یک متخصص تکنیک‌های چاپی کمک بگیرید تا سبک و موضوع تقویم با نوع چاپ آن هماهنگ باشد.

پایه‌های تقویم رومیزی

پایه‌های تقویم رومیزی به دو نوع سخت و غیر سخت تقسیم می‌شوند. پایه‌های غیر سخت تقویم‌های رومیزی، از مقوای اینورد بورد ساخته شد‌ه‌اند. این مقوا با گرماژی بین 300 تا 400 مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.

در تقویم‌های رومیزی با پایه سخت، از مقوای جلدسازی یا سخت در وسط پایه استفاده می‌شود و روی آن کاغذ گلاسه یا گالینور قرار می‌گیرد. در نهایت این پایه با استفاده از نوعی فنر، به کاغذ صفحات متصل خواهد شد. این تقویم‌ها، مقاومت و ایستایی بیشتری از انواع محصولات با پایه غیر سخت دارند.

ابعاد تقویم رومیزی

به طور کلی تقویم‌های رومیزی انواع مختلفی دارند و انتخاب هر یک از آن‌ها، کاملاً به نظر و سلیقه تولیدکننده بستگی خواهد داشت. البته توجه کنید که تقویم‌های تبلیغاتی خیلی کوچک یا بزرگ نباشند. همچنین می‌توانید با توجه به ترجیح و سلیقهٔ شخصی خود، ابعاد مربعی یا مستطیلی را برای چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی انتخاب کنید.

آستر تقویم رومیزی

به طور متداول، تقویم‌های رومیزی در 12 برگ چاپ می‌شوند. در ابتدای تقویم نیز یک برگ ابتدایی به عنوان «آستر» یا «کاور» به این صفحات اضافه خواهد شد. در این صفحات می‌توانید بنا به اهداف خود، از چاپ لت، چاپ سیلک روی کاغذ فانتزی، ضرب نقره یا طلاکوب استفاده کنید.

جمع‌بندی؛ سفارش یک تقویم رومیزی حرفه‌ای

جهت چاپ انواع تقویم‌های رومیزی و دیگر هدایای تبلیغاتی با بالاترین کیفیت، می‌توانید به وبسایت رسمی چاپخانه آنلاین چاپ آقا مراجعه کنید. در این وبسایت می‌توانید سفارش خود را به همراه طرح مورد نظر ثبت کنید یا برای سفارش طراحی، از تیم گرافیستان آن کمک بگیرید. فایل طراحی تاییدشده به صورت اختصاصی و طبق سفارش شما چاپ خواهد شد. همچنین با توجه به بودجهٔ خود می‌توانید جنس، رنگ، ابعاد و سایز تقویم را انتخاب کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها