|

درخواست مهم نماینده مجلس در مورد قانون رتبه بندی معلمان

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی امروز خواستار تشکیل جلسه سران قوا درباره رتبه بندی معلمان شد.

لینک کوتاه کپی شد

رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۴ خرداد ماه) با اشاره به قانون رتبه بندی  معلمان، گفت: رتبه بندی فرهنگیان میرکاظمی توهین به دولت و مجلس است. رئیس مجلس در این زمینه قول داده است همچنین میرکاظمی هم برای اجرای رتبه بندی فرهنگیان قول داد، با این وجود هنوز آئین نامه آنکه باید ظرف یک ماه گذشته ابلاغ می‌شد، تدوین و عملیاتی نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ نوروزی تاکید کرد: جلسه‌ای در سران قوا با حضور مسئولان برگزار شود تا مشخص شود چرا میرکاظمی با وجود قولی که داده است، رتبه بندی فرهنگیان را اجرایی نمی‌کند. قرار بر این بود که رتبه بندی از شهریور ۱۴۰۰ اجرایی شود.

محمدباقر قالیباف، در این مورد، گفت: گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد زیرساخت‌های بهداشت و درمان بود که از کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌خواهیم موضوع استان گلستان را پیگیری و رسیدگی کنند.

وی بیان کرد: در رابطه با رتبه بندی باید گفت که بحث قول نیست بلکه بحث قانون است، موضوع تصویب، تأیید و ابلاغ شده است و هنوز زمان دولت برای تصویب آئین نامه به پایان نرسیده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتماً در زمان مقرر آئین نامه ابلاغ خواهد شد، معلمان بدانند با ابلاغ آئین نامه از ۶ ماهه دوم ۱۴۰۰، مبالغ قانونی قابل پرداخت خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها