|

ماجرای توهین و بی احترمی فیلم عنکبوت مقدس به امام رضا چیست؟

در نمایی از فیلم «عنکبوت مقدس»، نام فیلم، روی تصویر مشهد با مرکزیت حرم مطهر امام رضا (ع) نمایش داده شده است

لینک کوتاه کپی شد
2

 فیلم «عنکبوت مقدس» که محصول مشترک کشورهای غربی دانمارک، آلمان، سوئد و فرانسه است با نمایش سیاه‌نمایی علیه ایران و با اهداف سیاسی وارد جشنواره کن شد و زهرا امیر ابراهیمی بازیگر این فیلم هم جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره را کسب کرد. این موضوع باعث شد تا اسم این فیلم و عواملش بر سر زبان ها بیوفتد. اما چیزی که خیلی آزاردهنده است و باعث ناراحتی شیعیان شده اهانت این فیلم به امام رضا (ع) باز می گردد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فارس؛ در نمایی از فیلم «عنکبوت مقدس»، نام فیلم، روی تصویر مشهد با مرکزیت حرم مطهر امام رضا (ع) نمایش داده شده و حالا تیزر و پوستر رسمی آن هم با همین تصویر بیرون آمده است. این تصویر، حرم مطهر را در کانون تار عنکبوت نشان می‌دهد؛ اقدام توهین‌آمیزی که واکنش مداحان را در پی داشته است.

واکنش وزیر ارشاد به فیلم سینمایی "عنکبوت مقدس"

وزیر ارشاد در جدیدترین توئیت خود کنایه‌ای به این فیلم زده و از بازنمایی‌های وارونه علیه اسلام و ایران در جشنواره‌های خارجی انتقاد کرده است.

وی در توئیتی که منتشر کرده نوشته است:

"ایران‌زمین به هنرمندانی افتخار می‌کند که با عشق آل‌الله قدرشناس ایثار حافظان امنیت و سربلندی سرزمین‌مان هستند، هنرمندانی که زرق‌وبرق جشنواره‌های سیاست‌زده و تبلیغات رسانه‌های مزدور اجنبی‌پرست، آنان را در مقابل باورهای بلند ملت قهرمان قرار نمی‌دهد، سلام بر امام مهربانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی