|

هفته آینده تکلیف رتبه بندی معلمان روشن می شود؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان هفته آینده بررسی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

یوسف نوری امروز در جمع خبرنگاران در بدو سفر به خراسان شمالی، در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: آیین نامه رتبه‌بندی معلمان تا هفته آینده بررسی می‌‌شود.جلسات متعددی در این زمینه برگزار کردیم و امیدواریم مراحل اجرایی این لایحه به‌زودی به انجام برسد.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از یکتا پرس؛ وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش برای گسترش شعاع آموزشی، گفت: هم اکنون وضعیت استان از جمله نیروی انسانی و زیر ساخت‌ها مناسب است و از ظرفیت و پتانسیل های این استان در حوزه‌ آموزش و پرورش باید استفاده کرد.
نوری با اشاره به پراکندگی روستاها در خراسان شمالی گفت: این موضوع مشکلاتی را برای سیستم آموزشی ایجاد کرده امیدواریم با تخصیص بودجه‌های مناسب و ساخت مدارس، این مشکل مرتفع شود.
وزیر آموزش و پرورش امروز برای سفری یک روزه و افتتاح چند واحد آموزشی به استان خراسان شمالی سفر کرده است.
یوسف نوری در سفر امروز به  استان خراسان شمالی، با حضور در گلزار شهدای سید عباس (ع)بجنورد، با عطرافشانی مزار شهدا، با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه شهدای فرهنگی و مدافع حرم شهرستان بجنورد، تجدید میثاق کرد.
وزیر آموزش و پرورش پس از آن دبستان ۱۲ کلاسه عدالت شهر بجنورد را با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح کرد. این مدرسه دارای یکهزار و ۴۴۷ متر مربع زیر بنا، ۹۱ مترمربع سرویس بهداشتی و  ۷۰ متر مربع سرایداری بوده و جایگزین مدرسه تخریبی عدالت این شهر شده که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد تومان ساخته شده است.
دیدار با نماینده ولی‌فقیه، نشست صمیمی با جمعی از فرهنگیان، حضور دانش آموزان و افتتاحیه پروژه شهر آوادر و شهرستان مانه و سملقان از برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش است. همچنین یوسف نوری عصر امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان خراسان شمالی شرکت می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها