|

امکانات هتل کادوس رشت شامل چه مواردی است؟

نمای بیرونی هتل کادوس رشت

امکانات هتل کادوس رشت شامل چه مواردی است؟ آلت: نمای بیرونی هتل کادوس رشت رشت یکی از شهرهای زیبا و در عین‌ حال خاص استان گیلان بوده که…

لینک کوتاه کپی شد

رشت یکی از شهرهای زیبا و درعین‌حال خاص استان گیلان بوده که دارای جذاب‌ترین بازارهای محلی است. مردمان این شهر بسیار خونگرم‌اند؛ از همین رو مسافران و گردشگران فراوانی، علاقه‌مند سفر به رشت هستند. اگر یکی از طرفداران پروپاقرص غذاهای شمالی هستید، رشت بهترین گزینه برای شکم گردی است. این شهر زیبا در فصل بهار و پاییز آب و هوای مطبوعی داشته و دارای طبیعتی بکر برای گردشگران است. برای اقامت نیز می‌توانید روی شهر رشت حساب کنید؛ چراکه یکی از بهترین اقامتگاه‌ها یعنی هتل کادوس رشت در این شهر قرار دارد. در ادامه مطلب پیش‌رو با ارائه اطلاعاتی مفید به معرفی هتل کادوس رشت خواهیم پرداخت.

بهتر است بدانید که هتل بزرگ گیلان یعنی هتل کادوس یکی از معروف‌ترین هتل‌ های رشت بوده و امکانات و خدمات خوبی برای اقامت دارد. این اقامتگاه لوکس و مدرن یک هتل ۵ ستاره است که در بلوار منظریه رشت خودنمایی می‌کند. هتلی باشکوه و لوکس که درخور گردشگران و مسافران عزیز است. حتی اگر قصد بازدید از سایر شهرهای استان گیلان را داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم هتل بزرگ کادوس رشت را برای اقامت انتخاب کنید و از امکانات لاکچری آن نهایت لذت را ببرید.

درباره هتل کادوس رشت

محوطه هتل کادوس

هتل پنج ستاره کادوس رشت در سال ۱۳۶۲ افتتاح گردیده و یکی از پرطرفدارترین هتل ‌های شمال کشور به شمار می‌آید. این هتل مجلل و باشکوه معماری جذابی داشته که از دور نیز نمایان است. نورپردازی ماهرانه هتل کادوس سبب دوچندان شدن شکوه و جلال آن شده و در شب‌ مانند الماسی می‌درخشد. این هتل در سال ۱۳۹۱ بازسازی و نوسازی گردید و امکانات لازم به آن افزوده شد. امروزه یکی از لوکس‌ ترین هتل ‌های رشت هتل کادوس بوده که دارای چهار طبقه است و در مجموع ۹۶ باب اتاق برای پذیرایی از میهمانانش دارد.

قیمت هتل کادوس رشت

قبل از اینکه از رزرو هتل کادوس رشت صرف‌نظر کنید باید بگوییم این هتل زیبا ارزش هزینه‌ کردن دارد؛ چراکه دارای موقعیت جغرافیایی عالی، محیطی بسیار لاکچری و امکانات و تجهیزات ایده‌آل است. اگر می‌خواهید اقامتی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی داشته باشید به قیمت هتل کادوس فکر نکنید. جدا از این صحبت‌ها، باید بدانید که قیمت هتل کادوس رشت کاملاً بستگی به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید دارد؛ مثلا اگر یکی از سوئیت‌های مجلل هتل‌ کادوس را انتخاب کنید باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید. همچنین بازه زمانی اقامت روی قیمت هتل کادوس تاثیرگذار است. برای مثال رزرو هتل کادوس در روزهای خاص مانند تعطیلات نوروز هزینه بیشتری روی دستتان می‌گذارد.

خدمات و امکانات هتل کادوس رشت

همان‌طور که اشاره کردیم هتل کادوس یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های گیلان بوده و به همین جهت امکانات به‌روز و تجهیزات مدرنی دارد. نمونه این امکانات و خدمات سالن پذیرایی مجلل، باغ سرسبز، استخر روباز، زمین تنیس، سفره خانه‌ سنتی زیبا، کافی‌شاپ‌های دنج، رستوران سنتی و فرنگی، پارکینگ روباز، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، اینترنت رایگان، کافی نت، خدمات برای معلولین، لاندری، روم سرویس، روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، فکس، نمازخانه، سالن اجتماعات، فضای سبز، مسیر پیاده روی، سالن همایش، تالار عروسی، فست فودی، اتاق عقد، صرافی، اجاره ماشین با راننده، فروشگاه و غرفه است.

انواع اتاق‌ های هتل کادوس رشت

 

واحدهای اقامتی هتل کادوس رشت

ازجمله اتاق‌ های هتل کادوس رشت می‌توان به اتاق‌های دو نفره اشاره کرد. این اتاق‌ها به ظرفیت دو نفر بوده و تمام امکانات لازم اعم از تخت دو نفره راحت، آینه، حمام و مبلمان شیک برای اقامتی بی‌دغدغه را دارند. از دیگر اتاق ‌های هتل کادوس اتاق سه تخته است که مساحت آن ۱۵ مترمربع بوده و چشم انداز رو به خیابان یا پشت به خیابان دارد. از امکانات داخلی این اتاق‌ها می‌توان مبلمان، یخچال، حمام، سرویس فرنگی، پنجره دوجداره، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، سشوار، میز کار، کارت هوشمند، جالباسی، دستگاه چای ساز، چیلر، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع را نام برد.

هتل کادوس دارای سوئیت چهار تخته بزرگ و آپارتمان دو خوابه پنج تخته است. امکانات سوئیت‌ها بیشتر از اتاق‌ها بوده و دارای آشپزخانه مجهز به گاز و سینک است آپارتمان‌های دوخوابه پنج تخته هتل کادوس برای خانواده و سفرهای دسته جمعی مناسب است. این سوئیت معمولاً بسیار مجهز بوده و نمونه این تجهیزات مبلمان شیک، میز جلو مبلی، تلویزیون، اتاق نشیمن، آشپزخانه، آینه دراور، تخت‌های راحتی، پرده‌های زیبا و تلفن است.

رستوران ‌ها و کافی شاپ های هتل کادوس رشت

 

رستوران هتل کادوس

باید بدانید که هتل کادوس دارای یک سالن صبحانه خوری در طبقه اول است. در این سالن انواع صبحانه‌های خوشمزه سرد و گرم موجود است. رستوران هتل کادوس رشت در طبقه همکف بوده و برای وعده ناهار و شام مناسب است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی را سفارش دهید. البته هتل کادوس دارای یک سفره خانه سنتی بوده که انواع غذاهای خوش‌طعم را برای میهمانان عزیز سرو می‌کند. یکی از معروف‌ترین کافی شاپ های هتل کادوس، کافی شاپ  لابی است. این کافی شاپ بسیار لوکس و مجلل بوده و در هنگام سفارش نوشیدنی می‌توانید به موسیقی زنده هم گوش فرادهید.

آدرس و نحوه دسترسی به هتل کادوس رشت

اگر تا به حال به شمال کشور سفر نکرده‌اید بهتر است از روی نقشه مسیر هتل کادوس را پیدا کنید؛ ولی از آنجایی که موقعیت مکانی هتل کادوس بسیار عالی به نظر می‌رسد، پیدا کردن آن زیاد سخت نیست. پس وقتی وارد شهر رشت شدید به دنبال شاهراه بلوار منظریه باشید. در صورتی که از خیابان گلستانی نیز می‌توان وارد بلوار منظریه شد. از طرفی بلوار نامجو هم به بلوار منظریه راه دارد؛ پس از رسیدن به این بلوار پیدا کردن هتل کادوس کار سختی نیست. آدرس دقیق هتل کادوس: استان گیلان، شهر رشت، بلوار منظریه

جاهای دیدنی اطراف هتل کادوس رشت

از آنجا که موقعیت جغرافیایی هتل کادوس بسیار عالی است به اکثر جاذبه‌های دیدنی رشت اشراف دارد که نظیر آن‌ها عمارت کلاه فرنگی با ۴ دقیقه فاصله، سبزه میدان ۵ دقیقه، دریاچه سد سقالکسار ۲۶ دقیقه، نمایشگاه بین المللی استان گیلان ۷ دقیقه، میدان شهرداری ۳ دقیقه، فرودگاه رشت ۱۴ دقیقه، مرداب عینک ۷ دقیقه، بقعه دانای علی ۷ دقیقه، صومعه سرا ۳۱ دقیقه، لاهیجان ۳۷ دقیقه، پارک جنگلی سراوان ۱۳ دقیقه، پارک ملی بوجاق ۵۱ دقیقه، خانه میرزا کوچک خان جنگلی ۷ دقیقه و موزه رشت ۶ دقیقه با ماشین فاصله است.

نکات رزرو آنلاین هتل کادوس رشت

قبل از رزرو آنلاین هتل کادوس بهتر است قوانین آن را بدانید؛ ازجمله این قوانین پذیرش خانم فقط با ارائه نامه از اداره اماکن، کارت ملی و شناسنامه عکسدار امکان‌پذیر است. همچنین هزینه برای اقامت کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان بوده و بالای ۷ سال به عنوان نفر اضافه محاسبه می‌گردد؛ همچنین نظرات کاربران در مورد هتل کادوس رشت در وبسایت ایران هتل آنلاین موجود بوده و می‌توانید آن‌ها را بخوانید و از تجربه دیگران برای انتخاب این هتل استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله با معرفی هتل کادوس رشت؛ اقامتی خاطره انگیز در شمال کشور را برایتان آرزو داریم. برای رزرو هتل کادوس رشت می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. یکی از مزایای این وبسایت وجود نقشه هر هتل در صفحه مربوط به آن است که از روی آن می‌توانید به راحتی هتل مورد نظرتان را ببینید و اماکن نزدیک آن را نیز روی نقشه بررسی کنید؛ همچنین تصاویر خوبی از معماری، ساختمان، لابی، رستوران، کافی شاپ، انواع اتاق‌های این هتل در وبسایت ایران هتل آنلاین موجود است.

مرجع: https://www.iranhotelonline.com

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها