|

قول وزیر آموزش و پرورش درخصوص رتبه بندی معلمان

یوسف نوری گفت: چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه در جلسه هیئت دولت، رتبه بندی معلمان مطرح و در این مورد تصمیم گیری خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

یوسف نوری عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: فردا، (چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه)، در جلسه هیئت دولت، موضوع رتبه بندی معلمان مطرح و در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ وی افزود: در جریان این طرح اخذ آزمون جهت ارتقا رتبه ضروری بوده، اما تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری آزمون مرحله اول نیازمند بررسی مجدد است.

وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم ادامه داد: موانع موجود در حوزه اردوگاه آشوراده، زائرسرای مشهد مقدس و اردوگاه نشاط بررسی و در جهت رفع این موانع اقدام خواهیم کرد.

نوری تصریح کرد: در ارتباط با احداث مدرسه تخصصی معلولان اوتیسم در گنبد کاووس اقدامات لازم را انجام داده و از ظرفیت خیرین نیز در این حوزه استفاده می‌کنیم.

وی در خصوص اختصاص زمین چمن اردوگاه الغدیر به طرح نهضت ملی مسکن گفت: چنانچه در روزهای آینده کاربری این زمین به طور قطع مشخص نشود، بخشی از آن به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص خواهد یافت.

گفتنی است یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در سفری یک روزه به استان گلستان ضمن حضور در شورای آموزش و پرورش، با نمایندگان معلمان استان، نخبگان و تشکل‌های دانش‌آموزی گلستان دیدار و گفتگو کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها