|

چند نکته ساده برای چیدمان مبلمان اداری

چیدمان مبلمان اداری نیاز به دانش و سلیقه دارد. اغلب مدیران همیشه این سوال را مطرح می کنند که چیدمان صحیح مبلمان اداری چگونه است؟

لینک کوتاه کپی شد

چیدمان محیط اداری و هم خوانی وسایلی که برای محیط اداری انتخاب میکنید از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در نگاه اول برای مراجعینی که به محیط کاری شما مراجعه میکننداهمیت بالایی دارند,چیدمان مبلمان هم با چند نکته ساده میتواند به محیط کاری شما جلوه بالایی بخشد، در این مقاله با بررسی برند هایی چون مبلمان اداری bene , مبلمانdepat و طراحان آرک شمارا برای چیدمانی ساده و زیبا همراهی خواهیم کرد.

unnamed

چیدمان مناسب مبلمان اداری

مبلمان اداری برای افزایش راندمان کاری و افزایش رفاه کارکنان و مشتریان مورد نیاز است. چیدمان مبلمان اداری نیاز به دانش و سلیقه دارد. اغلب مدیران همیشه این سوال را مطرح می کنند که چیدمان صحیح مبلمان اداری چگونه است؟ چیدمان این مبلمان یک حرفه است. استفاده صحیح از مبلمان اداری مزایای زیادی دارد.

انتخاب مبلمان اداری مناسب

قبل از این که اشاره کنیم، روش صحیح چیدمان مبلمان اداری چیست؟ لازم است بدانید که انتخاب مبلمان و صندلی های ارگونومیک مناسب بسیار مهم است. استفاده از مبلمان اداری در رنگ های مختلف ظاهری نامناسب به دفتر شما می دهد. هنگام خرید مبلمان اداری باید به نکات زیر توجه کنید:

به فضای اداری فکر کنید

توجه به رنگ مبلمان و قرار دادن آنها با وسایل اداری

از مبلمان اداری با طیف رنگ تیره استفاده کنید

برای کاهش هزینه ها مبلمان اداری با کیفیت بخرید

در نظر گرفتن راحتی و ارگونومی مبلمان

مبلمان اداری را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و گارانتی بگیرید

شما می توانید با در نظر گرفتن نکات ذکر شده بهترین مبلمان را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان بسیار مهم است. استفاده از مبلمان تیره باعث می شود مبلمان با سایر اجزا راحت تر مدیریت شود و دیرتر کثیف شود.

نحوه چیدمان مبلمان اداری

برای استفاده بهینه از مبلمان اداری باید نحوه چیدمان صحیح مبلمان اداری را بدانید. برای چیدمان اولیه باید به نکات زیر توجه کنید:

به راحتی کارکنان در چیدمان فکر کنید

مرتب کردن وسایل را از روی میزهای اداری شروع کنید.

چیدمان مختلط مبلمان و تغییر دوره ای چیدمان

برای راحتی مشتریان از صندلی های کنار میز استفاده کنید

از لوازم جانبی در کنار مبلمان برای جلب توجه استفاده کنید

به فضای رفت و آمد کارکنان و مشتریان توجه کنید

چیدمان صحیح مبلمان اداری چگونه است؟ در پاسخ باید گفت با توجه به نکات فوق می توانید از مبلمان اداری خود در اداره یا شرکت خود به درستی استفاده کنید. برای ایجاد تنوع بهتر است از چیدمان های مختلف استفاده کنید. تغییرات دوره ای در چیدمان، فضای اداری را پویا و غیر تکراری می کند. اگر چیدمان مبلمان اداری به درستی انجام نشود مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.

unnamed

ابعاد مناسب مبلمان اداری

یکی از نکات مهمی که در چیدمان مبلمان اداری باید به آن توجه کرد اندازه مبلمان است. مبلمان اداری باید با توجه به اندازه دفتر انتخاب شود. در انتخاب و چیدمان باید به فضای اداری خود توجه کنید. بهتر است قبل از شروع چیدمان یک بار مساحت دفتر را با متر اندازه گیری کنید. این به شما کمک می کند تا یک طرح در ذهن خود ترسیم کنید.

اندازه گیری دقیق فضای اداری و توجه به اندازه مبلمان از نکات مهم در چیدمان صحیح مبلمان اداری است. برای انتخاب بهترین چیدمان می توانید چندین طرح چیدمان مختلف را با در نظر گرفتن اندازه دفتر و مبلمان بکشید.

مکان مناسب برای میز اداری

میزهای اداری بدون شک یکی از مهم ترین اجزای مبلمان اداری هستند. تمام فعالیت های کارکنان پشت میز انجام می شود، به همین دلیل است که آنها بسیار مهم هستند. همیشه سعی کنید چیدمان را از میزهای اداری شروع کنید. اگر می خواهید مبلمان اداری کمترین فضا را اشغال کند، بهتر است میزهای اداری را کنار دیوار قرار دهید. با قرار دادن میزها کنار دیوار کارکنان به راحتی می توانند به پریزهای برق دسترسی داشته باشند و در واقع در این کار راحتی آنها را در نظر گرفته اید.

کلام آخر

اگر میخواهید مبلمان اداری را به درستی چیدمان کنید، می توانید از فضای اداری خود نهایت استفاده را ببرید. به طور کلی در چیدمان مبلمان اداری باید راحتی کارکنان، اندازه مبلمان و محیط اداری در نظر گرفته شود، با در نظر گرفتن نکات بالا میتوانید محیط اداری دلنشین را فراهم کنید.

منبع: https://moblemanarc.com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها