|

قطع برق در ادارات پرمصرف تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: تمام ادارات شهر تهران دارای کنتور هوشمند بوده و به طور لحظه ای برق پایتخت از راه دور پایش می شود.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: به دنبال اخطارهای داده شده، از روز سه شنبه؛ ۱۷ خردادماه، انشعاب ادارات شهر تهران که مصرف برق خود را کاهش نداده اند قطع خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم، کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اظهار داشت: همزمان با افزایش دمای هوا و به دنبال ابلاغ مصوبه هیات وزیران مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق ادارات و دستگاه های اجرایی، از روز سه شنبه؛ 17 خردادماه برق ادارات، نهادها و دستگاه های اداری و دولتی عمومی شهر تهران که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده اند قطع خواهد شد.

شرکت+توانیر

وی افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران تمامی دستگاه های اجرایی، بانک ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی موظفند در ساعات اداری حداقل 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و در ساعات غیراداری به میزان 60 درصد، مصرف برق خود را کاهش دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تصریح کرد: در حال حاضر تمامی ادارات شهر تهران دارای کنتور هوشمند بوده و مصرف برق این ادارات به صورت لحظه ای توسط کارشناسان برق پایتخت از راه دور پایش می شود.

وی ادامه داد: پیش از این با مراجعه حضوری گروه های ارزیاب، راهنمایی های لازم به این ادارات داده شده است و در راستای مدیریت بار شبکه و جلوگیری از بروز هرگونه اختلال در تامین برق هموطنان، برق اداراتی که اقدام به کاهش مصرف نکنند با اخطار قبلی قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تصریح بر این که هیچ گونه مماشاتی در برخورد با دستگاه های عمومی پرمصرف نخواهد شد تاکید کرد: سامانه های سرمایشی تمامی اداراتی که با تلاش کارشناسان این شرکت، مجهز به سامانه های کنترلی مبتنی بر اینترنت اشیا شده اند نیز در صورت افزایش بار شبکه، از راه دور قطع خواهد شد.

ناظریان با بیان اینکه رصد مصارف ادارات طی روز دوشنبه؛ 16 خردادماه نشان دهنده بی توجهی برخی از دستگاه های اجرایی به ضرورت کاهش مصرف برق بوده است، گفت: تمامی این ادارات شناسایی شده اند و در صورت تداوم این شرایط طی روز آتی، بدون شک برق این ادارات، قطع و اسامی آنان اعلام خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها